Kirjoittaja Aihe: Foorumin tila  (Luettu 19482 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #45 : 01.11.20 - klo:10:46 »
Viestiketju: Iltahartaus 8.

Benkku oli laittanut tuollaisen "ookko tehny lenkkiä" kirjoitelman johonkin ketjuun.
Ja sinä luterilainen halusit sen kopsata tänne iltahartaus-ketjuun.


Benkku laittoi pelkästään musiikin, mutta tässä komofobisen 'iltavirressä ' oli  ivaa meitä ja etenkin sukupuoleltaan poikkeavia kohtaan.
Rimanalitus luterilaiselta vailla vertaa,  rakkaalla Körttifoorumilla !   :097:   :'(


Ehkä tämän viimeisimmän virsiehdotuksen olisi voinut jättää julkistamattakin.

Benkun runo on poistettu tästä hartausketjusta.

http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=5303.60

Ensimmäiseksi video esitys oli lainattu väärin ja esityksestä oli annettu kunnia minulle. Tarkoitus nimimerkillä luterilaisen oli aiheuttaa hämminkiä körttifoorumilla, missä hän onnistui minusta todella huonosti.
Alkuperäisessä viestissä on lainattu youtubesta, mikä oli osoitettu myös viestissä. Tarkennuksen vuoksi kumminkin vielä.
 

"Ookko tehny lenkkiä?
Ookko tehny lenkkiä pyörällä ilman penkkiä ...
Ookko tehny lenkkiä pyörällä ilman penkkiä
Saattaa vinkee virne naamallesi tupsahtaa"

https://www.youtube.com/watch?v=bkEF3KxL41I
Terv. Bengt  :icon_cool:

Esityksen sanat / sävellyksen on tehnyt Vesa Jokinen, sovitus Klamydia.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #46 : 05.11.20 - klo:22:17 »

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #47 : 10.11.20 - klo:22:51 »
...Esityksen sanat / sävellyksen on tehnyt Vesa Jokinen, sovitus Klamydia.

Yhtyeen kotisivut: Klamydia Homepages.  http://klamydia.fi/

Klamydia on sukupuolitauti.

Sitä et varmaan itse tiennyt, taitaa olla isot pojat kertoneet kylän torilla.

Terv. Bengt  :icon_cool:

ps. intiaani sotapolulla.  :icon_wink:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #48 : 11.11.20 - klo:15:21 »
…Huolesi foorumin kangistumisesta on myös aito ja todellinen. En tosin usko, että ratkaisuna olisi 'samojen nimimerkkien' vaikeneminen. …


Lainattu viestiketjusta: Kaikilla uskonnoillako sama Jumala?
http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=5383.30

Foorumin kangistuminen on alkanut minusta 2012 – 2015. Syynä siihen on eräästä näkökulmasta katsottuna että eräät nimimerkit pääsivät hallitsemaan keskustelua liian paljon ja joka  sitten kavensi ”perheen” yhteisen tilan pieneksi.
Jos yksi hallitsee ”perhettä”, ”perhe” ei voi hyvin.
”Perhe” ei ole myöskään kasvanut eikä tule enää kasvamaan merkittävästi koska vahinko pääsi tapahtumaan edellä mainittuina vuosina.
Joskus kyllä joku kadoksissa oleva ihminen voi eksyä sivustolle.

Paluuta ei ole enää hyviin aikoihin.
Siksi minäkin olen vähentänyt omaa osallistumista, tila käy liian pieneksi.
Eikä ”perhe” anna minulle mitään joten on aika astua elämässä eteenpäin, muuten näivityn.

Terv, Bengt  :icon_cool:

ps. ”Perhe” (foorumi). Nyt on sitten tarpeeksi häiritty kotirauhaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #49 : 11.11.20 - klo:15:32 »
Foorumin kangistuminen on alkanut minusta 2012 – 2015. Syynä siihen on eräästä näkökulmasta katsottuna että eräät nimimerkit pääsivät hallitsemaan keskustelua liian paljon ja joka  sitten kavensi ”perheen” yhteisen tilan pieneksi.

Aivan teknisesti ajatellen yhteinen tilamme on rajaton. Keskustelun katkettua 10 sivun jälkeen voi aina aloittaa uuden osan ja jatkaa. Henkisen tilan ahtauden arvioiminen onkin vaikeampaa. Kokemus ahtaudesta on varmaankin aito ja tosi kokijalle itselleen. Se on eri asia, johtuuko se muista keskustelijoista vai omasta suhtautumisesta heihin.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #50 : 11.11.20 - klo:20:33 »
Yhtyeen kotisivut: Klamydia Homepages.  http://klamydia.fi/
No jo on yhtyeellä nimi. :107: Vaikea uskoa alatien maan matosten armon kerjäläisinä kuuntelevan suruttomien yhtyiden esittämää maailmallista turmelussaastaa ja rappiotaidetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #51 : 12.11.20 - klo:01:43 »
No jo on yhtyeellä nimi. :107: Vaikea uskoa alatien maan matosten armon kerjäläisinä kuuntelevan suruttomien yhtyiden esittämää maailmallista turmelussaastaa ja rappiotaidetta.

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Vähän niin kuin venäläinen Pussy Riot, eli V---u Metakka. Ihminen yleensä paljastaa aika paljon sillä itselleen valikoidulla nimityksellä. Sanon usein itseäni esimerkiksi aasiksi. Musiikkimieltymys saattaa myös jotakin merkitä. En ole musiikki-ihmisiä ollenkaan, joten minun kohdallani tuskin sillä on paljoakaan merkitystä. Ihastuin Siioninvirtehin kyllä ja rupesin niitä kääntämään, mutta se ei osoita varmaankaan mitään musiikkitaitoa. En pysty edes niitä veisaamaan nuotilleen.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #52 : 12.11.20 - klo:06:58 »
Maailmallinen turmelussaasta olisi mielestäni hyvä nimi metallibändille. Googlen avulla kääntyi englanniksi näin: Worldly Filth of Depravity. Rupeanko jo suunnittelemaan WFD-logoa?

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #53 : 12.11.20 - klo:07:06 »
Maailmallinen turmelussaasta olisi mielestäni hyvä nimi metallibändille. Googlen avulla kääntyi englanniksi näin: Worldly Filth of Depravity. Rupeanko jo suunnittelemaan WFD-logoa?

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Kyllä vain.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #54 : 12.11.20 - klo:14:01 »
Maailmallinen turmelussaasta olisi mielestäni hyvä nimi metallibändille. Googlen avulla kääntyi englanniksi näin: Worldly Filth of Depravity. Rupeanko jo suunnittelemaan WFD-logoa?

Niin olettehan Te kuvaamataidon opettaja?

Terv. Bengt  :icon_cool:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #55 : 12.11.20 - klo:14:05 »
Viestiketju: Iltahartaus 8.

http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=5303.60

Ensimmäiseksi video esitys oli lainattu väärin ja esityksestä oli annettu kunnia minulle. Tarkoitus nimimerkillä luterilaisen oli aiheuttaa hämminkiä körttifoorumilla, missä hän onnistui minusta todella huonosti.
Alkuperäisessä viestissä on lainattu youtubesta, mikä oli osoitettu myös viestissä. Tarkennuksen vuoksi kumminkin vielä.
 
Esityksen sanat / sävellyksen on tehnyt Vesa Jokinen, sovitus Klamydia.

Klamydia on sukupuolitauti.

Yhtyeen kotisivut: Klamydia Homepages.  http://klamydia.fi/

No jo on yhtyeellä nimi. :107: Vaikea uskoa alatien maan matosten armon kerjäläisinä kuuntelevan suruttomien yhtyiden esittämää maailmallista turmelussaastaa ja rappiotaidetta.

Ei musiikilla ollutkaan merkitystä, eli oli se sitten turmelussaastaa tai rappiotaidetta, ei merkitystä.

Sanoituksella tässä on merkitys ja sanat on erityisesti kohdistettu sinulle.

Mutta sinä raukka kun haluat sekoittaa kaiken, etkä ymmärrä että teet vaan itsellesi hallaa.

Koita nyt laittaa ne ”astiat kaapissa järjestykseen”, ymmärrätkö.

Terv. Bengt
  :icon_cool:

ps. Ihan kuin seinälle puhuisi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #56 : 12.11.20 - klo:14:38 »
Ei musiikilla ollutkaan merkitystä, eli oli se sitten turmelussaastaa tai rappiotaidetta, ei merkitystä.

Sanoituksella tässä on merkitys ja sanat on erityisesti kohdistettu sinulle.

Mutta sinä raukka kun haluat sekoittaa kaiken, etkä ymmärrä että teet vaan itsellesi hallaa.

Koita nyt laittaa ne ”astiat kaapissa järjestykseen”, ymmärrätkö.

Terv. Bengt
  :icon_cool:

ps. Ihan kuin seinälle puhuisi.


Olen saanut sellaisen käsityksen, että kaikki täällä tarkoittavat hyvää, myös sinäkin. Olisin eri mieltä, kuitenkin, jos tarkoitat yleensä, ettei musiikilla ole merkitystä, vain pelkästään sanoituksella. Ei ole minun alaani, mutta olen kuullut sekä muusikoitten että tutkijoitten sanovan, että musiikilla on paljonkin merkitystä, jopa enemmän kuin sanoituksella. Tietysti he ovat lähinnä kiinnostunut musiikista, niin ehkä painottavat liikaa sen tärkeyttä.
Yleensä tuntuu kuin seinälle puhuisi, jos musiikki soi liian kovaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #57 : 12.11.20 - klo:15:31 »

Olen saanut sellaisen käsityksen, että kaikki täällä tarkoittavat hyvää, myös sinäkin. ..

Ehkä, ehkä ei, en halua kommentoida sen syvällisemmin.

Minusta ei kannattaisi  tässäkään asiassa heiluttaa hyvyyden lippua.
Meissä ihmisissä kun on pahuus niin syvällä , että vaikka tekisi kuinka hyvää sillä ei hämätä Herraa.

Ei musiikilla ollutkaan merkitystä, eli oli se sitten turmelussaastaa tai rappiotaidetta, ei merkitystä.
Sanoituksella tässä on merkitys ja sanat on erityisesti kohdistettu sinulle.
 


Olisin eri mieltä, kuitenkin, jos tarkoitat yleensä, ettei musiikilla ole merkitystä, vain pelkästään sanoituksella. Ei ole minun alaani, mutta olen kuullut sekä muusikoitten että tutkijoitten sanovan, että musiikilla on paljonkin merkitystä, jopa enemmän kuin sanoituksella. Tietysti he ovat lähinnä kiinnostunut musiikista, niin ehkä painottavat liikaa sen tärkeyttä.
Yleensä tuntuu kuin seinälle puhuisi, jos musiikki soi liian kovaa.

Puhut vähän ristiin, jos sanoituksella ei ole suurta merkitystä musiikissa, niin miksi olet alkanut kääntämään Siionin virsiä?

Sanoituksella on todellakin suuri merkitys, esimerkkinä rap-musiikissa jossa sanat esittävät todellakin suurta osaa ja varsinkin nuorille.

Kuullut muusikoiden ja tutkijoiden sanovan, mielenkiintoista, olisi mukava tietää ketkä.

Otetaan vielä yksi esimerkki musiikissa sanojen merkityksestä.

Eli esimerkkinä maailmankuulu  Bruce Frederick Joseph Springsteen.

Väitän että ilman hyviä ja koskettavia sanoituksia hän ei olisi niin tunnettu muusikko.

Terv. Bengt  :icon_cool:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #58 : 12.11.20 - klo:15:47 »

Foorumin kangistuminen on alkanut minusta 2012 – 2015. Syynä siihen on eräästä näkökulmasta katsottuna että eräät nimimerkit pääsivät hallitsemaan keskustelua liian paljon ja joka  sitten kavensi ”perheen” yhteisen tilan pieneksi.

Aivan teknisesti ajatellen yhteinen tilamme on rajaton. Keskustelun katkettua 10 sivun jälkeen voi aina aloittaa uuden osan ja jatkaa...

Vaikka oletkin foorumin ylläpidon jäsen, älä viitsi puhua minulle ainakaan kuin pienelle pojalle.

Tätä on ilmennyt jo monta vuotta yhteisissä keskusteluissamme.

Tässä on yksi niistä negatiivisista asioista miksi minä olen tehnyt ja päätynyt omaan ratkaisuun foorumin suhteen.

Terv. Bengt  :icon_cool:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #59 : 12.11.20 - klo:16:20 »
Vaikka oletkin foorumin ylläpidon jäsen, älä viitsi puhua minulle ainakaan kuin pienelle pojalle.

Älä viitsi kuunnella minua kuin pieni poika. En halua ruveta isäksesi.