Kirjoittaja Aihe: Musiikkityylit <3  (Luettu 80250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Musiikkityylit <3
« Vastaus #105 : 12.11.05 - klo:19:36 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
älä pyydä anteeksi vaan ole sadisti ja anna niitten kärsii.

EEVI! *<font color=red>*piiiiip* <font size=1>(Foorumi sensuroi rumat sanat)</font></font> rumasti* Mihin sä unohdat käytöstavat?

Minkä takia m u l k a i s e e on ruma sana. Eihän se edes ole kirosana tai muutakaan vaan VERBI. Eikä edes ruma verbi.
Niin ja anteeksi tuplapostaukseni.


Foorumin sanasensuuriautomaatista löytyi siis virhe... Sehän tulkitsi tuon sanan mulk-alkuisuutensa vuoksi rumaksi. Fiksailtu nyt.

Mutta ihan oikeasti, mä suosittelen etenkin Eeville ja shuichille moniin juttuihinne suomi24:n palstoja. Siellä saa temmeltää vapaasti. On kypsääkin kommentointia teiltä kuultu, se on jees. Pidetään keskustelu asiallisena ja muutkin keskustelijat huomioivana Körttifoorumilla.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #106 : 13.11.05 - klo:22:20 »
tossa macho man tapauksessa todella kävi mielessä annareetan mainitsema video mutten enää jaksa kaivaa verta nenästäni. varsinkaan ku kyseinen video on kamala
-tottelematon ja paha-

Poissa ice girl

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
Musiikkityylit <3
« Vastaus #107 : 15.11.05 - klo:16:44 »
neroa!!! sanotaanko, että kaikki musiikki lajit menee paitsi ainoa mitä vihaan on sibeliuksen musiikki. kaikki klassinen menee muuten ja siitä eteenpäin.
cold hearted girl- I wount love no-one
that´s me...

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #108 : 15.11.05 - klo:16:55 »
Lainaus käyttäjältä: "ice girl"
neroa!!! sanotaanko, että kaikki musiikki lajit menee paitsi ainoa mitä vihaan on sibeliuksen musiikki. kaikki klassinen menee muuten ja siitä eteenpäin.


Täytyy nyt kyllä kysyä, että montako Sibeliuksen teosta oikeasti tunnet? Hämmästyttää vaan noin jyrkkä mielipide.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #109 : 15.11.05 - klo:17:32 »
no ehkei kaikki vaan oo rakastuneita siihen. kyllä voi vihata jotain mistä tietäisi kaiken.
-tottelematon ja paha-

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #110 : 15.11.05 - klo:21:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
no ehkei kaikki vaan oo rakastuneita siihen. kyllä voi vihata jotain mistä tietäisi kaiken.


Niin, sitäpä. On helppo vihata tai tykätä jos tietää kaiken. Mut jos tietää yhden tai kaks tai muutamia biisejä, on vähän jyrkkää sanoa, että vihaa. En mäkään voi sanoa, etten pidä Alban Bergin musiikista, kun oon kuullu siltä vaan viulukonserton (josta en pitänyt). Sitten voisin sanoa, että vihaan Bergin musiikkia, jos olisin siihen oikeasti tutustunut ja mielipiteeni sen mukaan muodostanut. Okei, voihan olla, että ice girl tuntee koko Sibeliuksen tuotannon ja mielipide on tällöin perusteltu. Mä tunnen paljon Sibeliuksen tuotantoa, mutten todellakaan edes suurinta osaa.

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkityylit <3
« Vastaus #111 : 15.11.05 - klo:21:44 »
Vastakysymyksenä (ja kevyenä sellaisena) kysyn ensin spesifisemmiin, mitä mieltä olet Motorheadin klAssikkoteoksesta "Ace Of Spades" ja laajemmassa konseptissa ko. yhtyeen live-taltioinnista "No Sleep Till Hammersmith"?  

  eli joku vihaa totoa ja joku w.a:ta, mitä väliä.

  Mikko
Hähä!

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #112 : 15.11.05 - klo:22:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikko"
Vastakysymyksenä (ja kevyenä sellaisena) kysyn ensin spesifisemmiin, mitä mieltä olet Motorheadin klAssikkoteoksesta "Ace Of Spades" ja laajemmassa konseptissa ko. yhtyeen live-taltioinnista "No Sleep Till Hammersmith"?


Mulleko vastakysymyksenä? Täytyy kyllä sanoa, etten kumpaakaan biisiä tunne, enkä voi tähän mitään vastata.

Lainaus käyttäjältä: "Mikko"
eli joku vihaa totoa ja joku w.a:ta, mitä väliä.


Mitä väliä?! Eikö kaikki keskustelu ole turhaa, jos se vesitetään kysymyksellä "mitä väliä?"? Tottakai sillä on väliä, ja musta on ainakin mielenkiintoista tietää, miksi joku ei tykkää jostain musiikista ja miksi se tykkää taas jostain musiikista. Niin kuin joskus aiemminkin olen sanonut, mielipide ilman perusteluita on aika turha mielipide. Ei millään pahalla.

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Musiikkityylit <3
« Vastaus #113 : 16.11.05 - klo:22:39 »
Jeh. Hyvin sanottu, An-na! Saahan toki mielipiteitä, turhiakin, olla, mutta on hieman hupsua ja turhaa lähteä niistä keskustelemaan, saati väittelemään, ellei niitä voi millään perustella. Siis millään järkevällä tavalla. Se "musta vaan tuntuu siltä" ei oikein rakenna minkäänlaista pohjaa millekään. Ja samoin "mitä välii" voi tuhota keskustelun kuin keskustelun.

Jaa, ei tainnu liittyä asiaan... No, ei voi mittään.

Poissa joonasv

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 41
öö
« Vastaus #114 : 17.11.05 - klo:00:01 »
Sibelius oli kalju

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Re: öö
« Vastaus #115 : 17.11.05 - klo:11:54 »
Lainaus käyttäjältä: "joonasv"
Sibelius oli kalju


?! No niinhän se oli :) Siis vanhuusiällään. Tosin aika tuulitukka nuorempana, jos muistatte esim. vanhan 100 mk:n setelin :)

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Musiikkityylit <3
« Vastaus #116 : 17.11.05 - klo:16:10 »
Aikaisempia viestejä lukiessani tuli tunne että olen "offtopic" jos vastaan siihen ihan alkuperäiseen kysymykseen,mut vastaanpa kuitenkin:
 Eli mun musamakuni on myös aika laaja. Yleisestiottaen pidän musiikista jossa on mielenkiintoinen, mutta ei liian konstaileva sävelkulku ja kuultavissa oleva melodia. Mä olen huomannut, että kuuntelen oikeastaan mieluummin sanoittamatonta musiikkia kuin sanoitettua tai jos sanat niin niiden pitäisi olla mielenkiintoiset (ei lainkaan itsestäänselvää)No, mut toisaalta musiikki on aina tilannekohtaista. (mutta miksi musa on baareissa niin lujalla ettei pysty keskustelemaan) Jonkin diskon ilmapiiriin voi kyllä sopia sellainenkin musa mitä ei muuten kuuntelis.
Kyllä se mulla ainakin fiiliksestä riippuu mitä kuuntelee (jos mitään) mut voi kyllä sanoa et kovin ankeasta ja tylsästä musasta en tykkää (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan!)
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Musiikkityylit <3
« Vastaus #117 : 17.11.05 - klo:19:24 »
No tässsähän tullaan nimenomaan klassiseen makuasiakysymykseen. Eli voiko mieltymyksiä perustella. Oikeasti. Kukaan?

  Mikko
Hähä!

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #118 : 17.11.05 - klo:20:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikko"
No tässsähän tullaan nimenomaan klassiseen makuasiakysymykseen. Eli voiko mieltymyksiä perustella. Oikeasti. Kukaan?


Voi. Helposti. Kysy vaan miten. En tiedä oonko sitten jotenkin poikkeava ihminen, kun mun on helppo perustella, miksi tykkään jostain musiikista ja miksi taas en. Kyllä musta tuntuu, että useimmat ihmiset osaavat oikeasti perustella mieltymyksensä tai ei-mieltymyksensä jollain tavalla. Ja jos ei, niin eikö olisi syytä miettiä, miksi pitää jostain ja miksi ei! Eikä tämä päde pelkästään musiikkiin vaan elämän asioihin ylipäätään.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #119 : 17.11.05 - klo:21:28 »
ehkei kaikki halua kertoa kaikkia syitä.
-tottelematon ja paha-