Kirjoittaja Aihe: kiitos  (Luettu 8420 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
kiitos
« : 24.12.07 - klo:23:42 »
Kiitos Liisalle ja näille moreraattorreille körttifoorumin ylläpitämisestä. Hyvää Joulua teille kaikki. :xmaswink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 758
Vs: kiitos
« Vastaus #1 : 06.12.10 - klo:11:09 »
KIITOS Riitta-mummille ja muille ahkerille ja vastuullisille ihmisille leipomisesta, kutomisesta, askartelusta, hinnoittelusta, ajan antamisesta, ystävien rakkaudesta ja muustakin osallistumisesta Herättäjän Lahden alueen myyjäisiin itsenäisyyspäivän aattona 2010!

Suuri kiitos myös meme:n perheelle koko myyjäishomman seuraväen kahvittamisesta! Teillä oli tupalahomma siinä tehtävässä muihin kuukausiseurojen kahvitukseen verraten.

Ja kiito jokaiselle ostajallekin ja seuraväelle virsistä jne.

Kahvirahat Aholansaareen ja myyntituotto Herättäjälle.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: kiitos
« Vastaus #2 : 06.12.10 - klo:11:55 »
KIITOS Maunolle ja Sirkalle , Liisalle, ja muillekin  yhteyteensä vetäneille ja rakastaneille. Oli hieno kokemus olla myyjäisissä kerrankin , itse-asiassa toisen kerran, myyjänä. Siinä on eräänlaista taikaa kun saa palvella, aprikoida eri makuja ja kassalipas kolahtaa.

Seurat päälle ja mitkä puheet. Eräs iloitsi siitä samasta päivästä josta minäkin. Toinen kertoi miten kirkonaitaan joskus täytyy reipä uusi portti.
Kolmas kertoi suomalaisukosta joka halusi maksaa valtinvelkansa pois. Yli 13.000 euros oli ukolla repussaan. Suomi tunnetaan maana joka on maksanut aina velkansa. Maksaako kohta muidenkin velat? Mutta meidän syntivelkaamme ei maksa kukaan muu kuin Jumalan oma poika.
Jaakko Löytty puhui romanialaisista kerjäläisistä ja lauloi samasta aiheesta koskettavav uuden arkkiviisun.

Kiitos seuroista, kaiken antajalle!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: kiitos
« Vastaus #3 : 06.12.10 - klo:22:31 »
...ja kiitos vapaasta Suomesta
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: kiitos
« Vastaus #4 : 08.12.10 - klo:23:00 »
...ja kiitos vapaasta Suomesta
Minul on aivan erityinen aihe kiittää ja paljosta joten mie kiitän nyt. Ensinnä Sepposia, joka oli niin järkimiers että pani minun tekstin poikki kun .... minäm en muista siuitäö mitään, minä koetan etsiä sen, ja pyytää anteeksi mutta minä olen näissäö huono. Jos en löydä niin se on tässä... Onnejsi noita temporaalitiloja on nykyäns harvoin, niitä suurempia ja vakavampa ... minusta ne on kivampia... en sotke sosiaalista kenttää takuulla jos olen tajuton...

Ja ylipäänsä moni tuki minua kovasti, tuntui ymmärtävän, ja erityiskiitos armonkerjäläiselle Mörtille Kalistajalle Riitalle... jos joku unohtuu liittäkää ketjuun.

Ja Penalle, Leena kéksi uuden metodin mutta se on hyvin pitkä juttu.Pena tarkistaa ettäö se pelittää.  Ja että saan tääl olla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: kiitos
« Vastaus #5 : 09.12.10 - klo:18:01 »
Minul on aivan erityinen aihe kiittää ja paljosta joten mie kiitän nyt. Ensinnä Sepposia, joka oli niin järkimiers


MInä olen aina sanonut että Seppo on tolkun mies, ja sanon taaskin!  Kyllä näin joulun alla voi sen verran hempeillä että pakko todeta etten ole paremmin ja järkevämmin moderoitua foorumia vielä nähnyt.  Seppo on kiitoksensa ansainnut. :023:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: kiitos
« Vastaus #6 : 09.12.10 - klo:19:14 »
Kiitos seppos että sairastaessasikin olet jaksanut hoitaa myös foorumin toimivuuden. Tekniikka on hiukan ontunut, mutta seppos seisoo vakaana ja valppaana !                                                                                                                                           


                                                                                                                 
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: kiitos
« Vastaus #7 : 10.12.10 - klo:20:23 »
Kiitos koko elämästä! Jumala loi minut ja sinut  :109:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: kiitos
« Vastaus #8 : 10.12.10 - klo:20:40 »
Kiitos koko elämästä! Jumala loi minut ja sinut  :109:
Kiitos Jumalalle kun loit Sadettan! 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: kiitos
« Vastaus #9 : 26.12.10 - klo:13:51 »

  :eusa_pray:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: kiitos
« Vastaus #10 : 27.12.10 - klo:16:20 »
Kiitos Kaiken Luojalle, Matista ja miusta tuli tänään kolmannen kerran isoisoisovanhemmat. Aikaa siihen meni 1v. 12 pv.
Lotta sai tänään "pienen" Martta-siskon, 4310 gr 51 cm.  Kaikki on hyvin ja kiitollisin mielin kiitämme esiruokouksista ja ystävistä !

                                                                                                                                                     
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa viima

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
  • En voi hallita elämänmeren aallokkoa.
Vs: kiitos
« Vastaus #11 : 27.12.10 - klo:18:11 »
Kyllä uutta elämää on aina kiva kiitää. Onneksi olkoon!
//markku

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: kiitos
« Vastaus #12 : 27.12.10 - klo:20:12 »
Onnea triplaisoisoriittamummille!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: kiitos
« Vastaus #13 : 27.12.10 - klo:20:27 »
Onnea  ja siunausta Matille ja Riitta mummille, pienelle nyytille, hänen vanhemmilleen ja isovanhemmille sekä isosiskolle

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: kiitos
« Vastaus #14 : 27.12.10 - klo:21:05 »
täältäkin onnea koko perheelle sekä taivaan Isän siunausta kaikille.