Kirjoittaja Aihe: Posti kummittelee  (Luettu 5811 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Posti kummittelee
« Vastaus #15 : 30.09.16 - klo:15:33 »
Hallituksessa olevat puolueet ovat aina arvostelun kohteena. Nykyisen hallituksen ohjelmaa sanottiin radiossa viimeksi tänään 'kokoomuslaiseksi' eikä ministeri Orpo väittänyt vastaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Posti kummittelee
« Vastaus #16 : 30.09.16 - klo:15:41 »
En jatka enempää.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Posti kummittelee
« Vastaus #17 : 30.09.16 - klo:18:41 »
Minä vain sitä, että hallituksessa on tällä hetkellä kaksi muutakin puoluetta. Ja sitä ennen aika monta muuta lisää, että miten voidaan sanoa, että vain kokoomuksen eväillä. Minkä ihmeen takia kokoomus on körttifoorumilaisista aika monen hampaissa.

Toi on ihan totta 1944.

Kokoomus on aina välillä hampaissa, mutta yksi nimimerkki täältä taisi olla sen puolueen riveissä.
Mua nauratti pikkaisen, kun Perussuomalaiset pääsi hallitukseen, niin hänestä se taisi olla maailmanlopun alku suurinpiirtein.

No on hallitus millanen tahansa, niin ei hyvin mene ja velkaannumme kyllä sitä vauhtia, että jotain muuta pitäisi keksiä kuin lisävelan ottaminen.
Toivottavasti ne ei tee sellaisia tyhmyyksiä, kun myivät ton sähköverkon ulkomaille ja verot menee jonnekkin ja tulot siitäkin.
Yksityisten velat on myyty kiskureille, kuten Lindorf ille jotka vie ulkomaille velalliset rahat korkoineen.
Kait ne myy Suomen järvet seuraavaksi.
Eikö ne jotain vesioikeuksien myyntiä ulkomaille jo suunnitellutkin.

Aika pimeetä, jos multa kysyttäisiin.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6331
Vs: Posti kummittelee
« Vastaus #18 : 12.12.16 - klo:01:45 »
Tuli tarve lähettää suruadressi, pitäisi olla perillä ennen hautajaisia ensi lauantaina. Saas nähdä ehtiikö. En muistanut, ettei postin kulkuun etenkään maaseudulle ole luottamista enää sillä lailla kuin ennen.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.