Kirjoittaja Aihe: Ihan pihalla  (Luettu 15355 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #45 : 24.01.10 - klo:11:53 »
Lienenkö ainoa, joka tuntee tuon tuostakin olevansa tällä foorumilla ihan pihalla. Jotenkin perstuntuma on semmoinen, että hyvin monessa asiassa keskustelijat ovat periaatteessa samaa mieltä, mutta käyttävät eri sanankäänteitä. Sitten näistä sanankäänteistä väännetään kättä ihan tosissaan. Välillä tuntuu, että pitäisi vääntää itsensä teologiseen tiedekuntaan ja pölistä siellä 5 vuotta, että ymmärtäisi näitä hiivatin rivejä, rivien väleistä puhumattakaan. Vaikka kuinka yksinkertainen asia, niin yksi puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä. Sitten loukkaannutaan puolin ja toisin.
       



Tämä kommentti taitaa olla muidenkin kuin minun kohdalla taas näinä päivinä hyvin hyvin ajankohtainen  :icon_eek:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8335
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #46 : 25.01.10 - klo:21:07 »
Hyvä temppu on tehdä kuten yksi tyyppi keskustellessamme teologisia.

Eli oltiin Tuomasmessujen kahvituksessa ja juttelimme jostain teologisesta asiasta.
Pöytäämme istui yksi syvämietteinen tyyppi.
Keskustelimme siinä ja hän yks kaks tokaisi: Koripalloa pelaavat tytöt on jotkut 2 metrisiä.
Me siinä  :107: :107: Katselimme toisamme, kun se tokaisu oli niinku kaukaa siitä mitä me juttelimme.
Minä siinä sitten juu,,pitkiä on. :017:

Tänään on naurattanut ihan isosti se eilinen.
 Eli jos teologiset jutut vaikuttaa oudoilta, niin sen kun alkaa puhua väliin mitä omassa mielessä liikkuu. :icon_rolleyes:
Tik toc.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #47 : 25.01.10 - klo:22:34 »
Rainer Bonhofin (1970-luvun saksalainen pieni hiirulainen) lapikkaasta lähti yli 200km/h.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #48 : 25.01.10 - klo:22:56 »
Mun vähätöistä kaveria tutkittihin "päänsisältä" useeta päiviä. Kertoi, että ei puhunu haastatteluus mitään, mutta kerran oli tokaassu, että pitääs nuata kottaraaspönttojä ruveta tekemähän! :icon_biggrin: Vessas käyres hän oli aina muistanu jättää wc-pöntön vetämättä asioonnin jäläkehen.
Kaikesta tästä vaivasta ja pihallaolosta hän sai "punaaset paperit" ja eläkkehen. Luatan kyllä lääkärien diaknoosihin, että sitä siunattu hulluuttakin löytyi. :083:
Hullu palion töitä teköö, viisas pääsöö vähemmällä. Notta minähän se hullu oonkin!  :kieli:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

myyrä

  • Vieras
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #49 : 30.01.10 - klo:07:59 »
Tänään ja huomenna voi olla tunnin ihan pihalla lintujen merkeissä. Myös ikkunasta tiiraileminen pihabongauksen merkeissä käy.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #50 : 30.01.10 - klo:22:43 »
Tuli sitä pihaa katseltua tänään vain ikkunan takaa huushollihommien lomasta. Ja näkyipä siellä jotain metkaakin.
Mieheni veli vei linnuille nokittavaa. Siinä sitten oli pari hömötinttiä puussa katselemassa hänen touhujaan. Kun olivat niin rohkean näköisiä, otti Jouko kouraansa auringonkunkansiemeniä ja ojensi kättään koivua kohti ja jutteli linnuille.
Minä tuijotin ruudun takaa, mitä tapahtuu. Ja niin vain toinen hömötiainen kävi kädeltä hakemassa siemenen ja meni oksalle syömään.
Minä kipaisin hakemaan kameran ja asetuin ruudun taa odottamaan. Tintti haki vielä toisen siemenen ja sain tapauksesta kuvan.

Olen kyllä tiennyt, että hömötiaisia on helppo kesyttää syömään kädestä, mutta en olisi sen uskonut tapahtuvan noin mutkattomasti ja ilman totuttelua.  :icon_eek:
Pyryharakka

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #51 : 30.01.10 - klo:23:08 »
linnut ovat dinosaurusten jälkeläisiä...
wilhelmi niskasen jäljillä

myyrä

  • Vieras
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #52 : 01.02.10 - klo:20:13 »
linnut ovat dinosaurusten jälkeläisiä...

suattaapi olla...lentävien...

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #53 : 01.02.10 - klo:20:28 »
Lintujen ja saurusten sukulaisuus oli aikoinaan merkittävä oivallus. Tyrannosauruskin muuttui omaksi itsekseen, kun hoksattiin piirtää ja animoida sen häntä ilmaan ja asento etupainoiseksi. Iso terävähampainen petokanahan se oli eikä mikään matelija.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Ihan pihalla
« Vastaus #54 : 01.02.10 - klo:21:33 »
Ihan pihalla ...ainakin muutaman päivän olen  :icon_wink: