Kirjoittaja Aihe: harrastukset  (Luettu 42998 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Felix

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 145
Vs: harrastukset
« Vastaus #120 : 27.03.11 - klo:22:30 »
Mikä ottaa epileptikon kaikin maustein, siis myös menee aivojen tyvivaltimo toisinaan tukkoon? Se ei siis saisi jäädä noin pidemmäksi aikaa.  Mutta jos lääkäri lupaa?   :003: :003:  Oon minä ollut Suomen Ladun eräopaskurssilakin.  Tosin olin sillon paremmassa hapessa.
Voisiko olla esim. kenttämuonitus tai ruokailut poikkeus oloissa?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: harrastukset
« Vastaus #121 : 28.03.11 - klo:11:56 »
Voisiko olla esim. kenttämuonitus tai ruokailut poikkeus oloissa?
Kaikki kelpaa. Täytyy kysellä. Tuo saattaisikin sopia.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: harrastukset
« Vastaus #122 : 28.03.11 - klo:15:16 »
Kaikki kelpaa. Täytyy kysellä. Tuo saattaisikin sopia.
Tai jos haaveilla saa, evakuointisuunnitelmien tekoa, tai... tai... vaikka ei se ole ihan samaa.  Pitäisi kyllä kuntoakin kohottaa, jotta ylipäänsä pärjäis missään, mutta jokin tuollainen voisi olla... lääkintätoimen suunnittelu...  vaikka se on kyllä tehty, eli joka iikalla on paikka jonne määrätään jos.  No.  Jos minä tyydyn hoitamaan kasvejani. Taloyhtiöltä kysyn, kun meillä on hauska pieni kolonen nurmea, juuri mukavasti niin että sinne mennään minun terassilta ja se on hieman alihoidettu,.  ja muuallakin on kaikkia kukkia, saisinko minä perustaa siihen puutarhan. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: harrastukset
« Vastaus #123 : 28.03.11 - klo:21:52 »
MPK:lla on todella paljon eri kursseja myös ns siviilinaisille. Itse olin organisoimassa äsken henkisen tuen kurssia, sitten erilaiset ensiapu- ja muonitustehtävät käy monelle. Ensiapukursseja ja hygieniapassikursseja on monella piirillä.  Meidän esikoinen tuli just viikonlopun pituiselta selviytymiskurssilta (selvis hengissä :002:). Se miten sinun vaivat vaikuttaa kurssilla selviytymiseen kannattaa selvittää ihan kurssikohtaisesti. Isoon viikonlopun pituiseen  sostilaalispainotteiseen harjoitukseenei kannata ihan ensimmäiseksi lähteä, koska uni tahtoo jäähä vähäiseksi, mutta noita päivä ja päiväaikaisia viikonlopun päiväkursseja voit varmaan käydä ihan hyvin. Minulla allergiat on jonkin verran haitannut menoa, mutta kun olen muonittamassa, niin itse tiedän mitä ruokaan tulee ja nyt jo pärjään sielläkin.
https://www.mpky.fi/, mene sivulta koulutuskalenteriin ja oman piirisi koulutuksiin niin saat tietää mitä teilläpäin on tarjolla. :039:

Kiitos, minä oon lukenu näitä huolimattomasti. Nyt otin tämän kunnolla esille. Minä heille soitan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: harrastukset
« Vastaus #124 : 29.03.11 - klo:10:01 »
Liivit päälle ja polkaisu :icon_cool:
ps.ei ihan vielä...mutta kohta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: harrastukset
« Vastaus #125 : 29.03.11 - klo:18:17 »
Jos ihminen kutoo tummanruskeasta langasta villatakin johon hän sijoittaa hauskoja raitoja, valitseeko hän raitoihin viininpunaista vai tumman sinivihreää, harmaaseen taitettua väriä raitojen pohjaväriksi?  Voiko ihminen sijoittaa ne molemmat, valkoista lisäksi?  Nurja puoli tulee päällepäin niin että ne raidat hauskasti sekoittuvat.
En tahdo että jos minut nähdään kyseisessä villatakissa alkaa silmissä vilistää.   :119: :120:

:044:??
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22074
Vs: harrastukset
« Vastaus #126 : 29.03.11 - klo:19:10 »
Nuo kaikki kuulostavat ns maaväreiltä, joita voi jokseenkin huoletta yhdistellä. Silmien vilinä johtuu voimakkaista vastakkaisuuksista joko tumman ja vaalean tai puhtaiden vastavärien välillä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: harrastukset
« Vastaus #127 : 30.03.11 - klo:00:18 »
Nuo kaikki kuulostavat ns maaväreiltä, joita voi jokseenkin huoletta yhdistellä. Silmien vilinä johtuu voimakkaista vastakkaisuuksista joko tumman ja vaalean tai puhtaiden vastavärien välillä.

Kiitos!  Ihan siistiltä näyttää jälki.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: harrastukset
« Vastaus #128 : 30.03.11 - klo:10:36 »
Jos ihminen kutoo tummanruskeasta langasta villatakin johon hän sijoittaa hauskoja raitoja, valitseeko hän raitoihin viininpunaista vai tumman sinivihreää, harmaaseen taitettua väriä raitojen pohjaväriksi?  Voiko ihminen sijoittaa ne molemmat, valkoista lisäksi?  Nurja puoli tulee päällepäin niin että ne raidat hauskasti sekoittuvat.
En tahdo että jos minut nähdään kyseisessä villatakissa alkaa silmissä vilistää.
Nuo kaikki kuulostavat ns maaväreiltä, joita voi jokseenkin huoletta yhdistellä. Silmien vilinä johtuu voimakkaista vastakkaisuuksista joko tumman ja vaalean tai puhtaiden vastavärien välillä.

Mä en oikein pidä liian "värikkäisiin villatakkeihin pukeutuneista ihmisistä", ne tuppaa aina öisin pölähtävän jostain kivien alta "narikkaan" harrastamaan viisauksia.
Hermot meinaa mennä :icon_wink: joskus, mutta onneksi meidän teami siistii jäljet.

ps.musta on musta :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 30.03.11 - klo:10:39 kirjoittanut vanha lihava mies »

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22074
Vs: harrastukset
« Vastaus #129 : 30.03.11 - klo:11:31 »
Mustakin musta on musta, mutta musta on synkkää, jos villatakki on musta. Harmaa jo on ihan jees.

Poissa Lipasto

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 40
Vs: harrastukset
« Vastaus #130 : 01.04.11 - klo:13:08 »
Minäkin tykkään kasveista! Hyvin vähän osaan niitten kanssa, mutta opettelen jatkuvasti.
Viherkasveja talvisin ja nyt kasvattelen taimia kesäksi parvekepuutarhaan.
Mitään varsinaisia harrastuksia ei enää ole (kerhoja tms.), mutta partiota kävin aikoinaan reilu kymmenen vuotta. Vähän harmi, kun se on jäänyt.
Koiran kanssa puramme toistemme energioita, lähinnä ulkoilemalla ja kotona touhuamalla. Joskus harvoin käydään match-showssa, mutta ei tuo kaveri tunnu niistä välittävän, stressaa vaan turhaan.
Vapaa-ajan lukemiselle jää aivan liian vähän aikaa, mutta aina mulla on joku kirja kesken.
Pianoakin soittelin joskus, nykyisin äidin luona käydessä tulee vähän pidettyä taitoa yllä.
Liikunnasta en tykkää (paitsi pesäpallosta) ja pyrin hoitamaan sen osaston hyötyliikunnalla ja koiran vuoksi.
Lähinnä vain leikitään avomiehen kanssa kotia.  :)
Ai juu ja käsitöitä olen vähän koittanut opetella tekemään, mutta niissä olen vielä surkeampi kuin kasvien kanssa. Aina pitää uudestaan katsoa ohjeesta, että miten se pylväs nyt tehtiinkään...  :icon_biggrin:
Mammaantuminen taitaa olla tosiasia, ei jaksa enää edes yöelämässä viihtyä edes harvakseltaa!

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: harrastukset
« Vastaus #131 : 01.04.11 - klo:17:35 »
Näitähän oli kiva "udella" luvan jälkeen. Täällä periferiassa pitää yrittää olla käytännöllinen. Olen ajellut polttorankoja, mutta se ei onnistu ihan hyvin, koska on lunta yli 70 cm. Mies vm 44 ja traktori vm 63, takapotku. Olen rakennellut auton peräkärryjäkin ja nimennyt niistä osan isäni sotatien mukaisesti (Vienan Inkeri, Aunuksen Anja).

Poissa Frank

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Vs: harrastukset
« Vastaus #132 : 02.04.11 - klo:11:40 »
Ja olen tanssinut tämän kevään balettia, kansalaisopiston aikuisbalettiryhmässä :) Se on mainiota.
Vapaakirkollinen hengellinen kirjailija Tapio Nousiainen on kirjassaan ”Yksi ainoa elämä” sivulla 21 sitä mieltä, että "baletti tyydyttää silmäin pyyntöä ja valmistaa tietä lihan himoille".

« Viimeksi muokattu: 02.04.11 - klo:11:44 kirjoittanut Frank »

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22074
Vs: harrastukset
« Vastaus #133 : 02.04.11 - klo:20:12 »
Vapaakirkollinen hengellinen kirjailija Tapio Nousiainen on kirjassaan ”Yksi ainoa elämä” sivulla 21 sitä mieltä, että "baletti tyydyttää silmäin pyyntöä ja valmistaa tietä lihan himoille".
Eikö näin voisi sanoa vaikka jääkiekosta?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: harrastukset
« Vastaus #134 : 03.04.11 - klo:07:35 »
Eikö näin voisi sanoa vaikka jääkiekosta?

Katsellessa ihan kiihtyy. Saattaapi kirotakin. Ja kentällä heittäytyvät käsiksi toisiinsa. Vaarallinen laji.  

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.