Kirjoittaja Aihe: harrastukset  (Luettu 42891 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
harrastukset
« : 19.02.05 - klo:17:24 »
tässä on nyt kyselty musiikkimakua ja tollasia niin aattelin kysellä että mitä körtit harrastaa, soittaa tai muuten vaan tekee vapaa aikanansa?

itse pelaan koripalloa Nurmon hurjassa joukkueessa! ja joskus on toi irkkikin päällä. ja musiikki soi koko ajan aina, kai sen kuuntelukin on jonkinlainen harrastus..
peace and lööv

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
harrastukset
« Vastaus #1 : 19.02.05 - klo:18:09 »
Vapaa-aika tuntuu hujahtavan monesti koneen äärellä istuskellessa, eli irkkaillessa ja musiikkia kuunnellessa. Kuntoilua tulee harrastettua säännöllisesti, sekä kitaraa rimputeltua kun sille päälle sattuu. Olen yrittänyt laajentaa kehittävien harrastusten valikoimaa mm. maalauksen, ruuanlaiton ja hortonomian puolelle  :)

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
harrastukset
« Vastaus #2 : 19.02.05 - klo:20:53 »
Mä harrastan lukemista ja musan kuuntelua ja hevosia ja lehmiä ja piirtelyä ja kirjoittamista ja netissä surffaamista ja nukkumista ja epäsäännöllistä lenkkeilyä ja muuta kivaa :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
harrastukset
« Vastaus #3 : 19.02.05 - klo:20:59 »
Jaapajaa... Valokuvaus, musiikin kuuntelu ja jonkin verran tullee oltua tietokonneella... Minen kyllä mitään irkkiä oo koskaan opetellu käyttämään enkä opettele :D. Näinhän se piti olla messenkerinki kans :lol:

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
harrastukset
« Vastaus #4 : 19.02.05 - klo:23:56 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Minen kyllä mitään irkkiä oo koskaan opetellu käyttämään enkä opettele


voivoi. kyllä kaikkien pitäisi irkata  :lol:  mä oon sitä mieltä..
peace and lööv

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
harrastukset
« Vastaus #5 : 20.02.05 - klo:10:01 »
Pyörin aktiivisesti oman seurakuntani toiminnassa ja lisäksi tulee kulutettua vapaa-aikaa aika paljon tähtitieteen ja matematiikan parissa. Myös hiihtoa ja muuta liikuntaa tulee silloin tällöin harrastettua.

Poissa alma

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 29
harrastukset
« Vastaus #6 : 21.02.05 - klo:20:00 »
Koirat ovat minulle rakkain harrastus. Siinä tulee hoidettua tuo ulkoilukin samalla   8)
Koiran kanssa voi myös harrastaa tokoa ja agilityä jne.

Lukeminen ja musiikki kuuluvat myös tärkeisiin asioihin elämässäni.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
harrastukset
« Vastaus #7 : 21.02.05 - klo:21:12 »
Nyt kun alma mainitsi tuon lukemisen niin pakko se on vielä mainita itsekin... Yhden kirjan kuussa luen vähintään, nyt tulee luettua kouluun enemmänkin ku pitäis huhtikuun puoleenväliin olla kuus kirjaa luettuna, ensimmäinen tässä lopullaan... Eiköhän tuota joua :D

Poissa keijukaisneiti

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
    • http://juniorit.honsu.fi/?action=arkisto&RYHMA=6&ID=74&valittu=2
harrastukset
« Vastaus #8 : 22.02.05 - klo:14:16 »
harrastan...hmm... koris on<3 valdella on siis hyvä harrastus...ja mitäköhän muuta.kaikkee mahollista tulee harrastettua.jazzlauluopinnot alotan kohta puoliin..että tällein:D

Poissa Mehis

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
harrastukset
« Vastaus #9 : 22.02.05 - klo:14:57 »
Mä soittelen viulua, pianoa ja tynnyreitä. Ja tuleehan sitä kuunneltuakin musiikkia aika paljon.  Ja kokkailen paljon ja teen käsitöitä, kunnon martta  :D

Poissa Sanna

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
harrastukset
« Vastaus #10 : 22.02.05 - klo:17:14 »
Voih. Valde pisti pahan. x]

Itse harrastan vähän liikaa kaikkea. Itseasiassa aivan liikaa. Mutta olen huomannut myös sen, että jos sitten tekemistä ei ole, niin siitäkös tämä tyttö turhaantuu... Pienestä pitäen olen pianoa soittanut, nyt on menossa yhdeksäs vuosi. Soittoharrastus onkin ehkä niitä rakkaimpia... (huolimatta sipulinhajuisesta raskaan sarjan puolalaisesta unelmasta... <3 Januz...) Sitten pesäpallo, ollaan siinä jopa pärjätty muutaman Suomen mestaruuden verran...kröhm! Balettia tanssin ihan harrastuspohjalta, ja tietysti partiossa olen ollut mukana myös kauan. Ja... :D Kyllähän näitä riittäisi. Ihan rakkaimmista pitää kyllä vielä mainita lautailu! <3 Mikään ei voita sitä tunnetta kun päästää rinnettä alas kauniina talvipäivänä... hii. Joo. En kirjoita enää :]

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
harrastukset
« Vastaus #11 : 22.02.05 - klo:18:08 »
hmm... harrastankohan mä yhtään mitään? vapaa-ajalla tulee lähinnä istuttua koneella (irc ja kaikkea muuta yhtä hyödyllistä). Toisinaan soittelen kitaraa ittekseni ja häiritsen sillä naapureita parhaani mukaan (koko talo osaa jo varmasti 'Heilutaan' kitarat ulkoa) ja sitten tota nukun aina kun jaksan ja ehdin ja siltä tuntuu.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
harrastukset
« Vastaus #12 : 22.02.05 - klo:22:04 »
ei pyry taida kyllä harrastaa yhtään mitään. se irkkaus luetaan jo sun elämäksi :D
peace and lööv

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
harrastukset
« Vastaus #13 : 26.02.05 - klo:18:10 »
Minäkin, paljon. Kuten Mehiskin, soitan tynnyreitä, eli steelpannuja. Ja yritän kovasti soittaa myös haitaria, nokkahuiluja ja bassoa. Välillä tulee rämpyteltyä kitaraa ja pianoa ja muutenkin tehtyä musiikkia.
Sen lisäksi kirjoitan, piirrän, valokuvaan, tanssin, irkkaan, luen, tapaan kavereita, haaveilen ja teen kaikennäköistä. Aikaa vaan on ihan liian vähän.

Unohdinkohan jotain?
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
harrastukset
« Vastaus #14 : 04.03.05 - klo:15:39 »
Selloo soittelen, tarkotus ois tehä 3/3 tutkinto nyt keväällä. Ja piän 4h-kerhoa kaverin kanssa ala-asteikäsille. Ja luen paljon. Ja olen itseoppinut kitaristi. Ja tykkään tehä käsitöitä, varsinki neuloa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna