Kirjoittaja Aihe: Hei tämä toimii taas  (Luettu 2095 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Hei tämä toimii taas
« : 07.12.10 - klo:22:26 »
Tänään on ollut häiriöitä yllin kyllin. Meille on luvattu niiden poistuvan lähipäivnä. Kärsivällisyyttä ystävät.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hei tämä toimii taas
« Vastaus #1 : 08.12.10 - klo:11:16 »
Koneet kaatuvat ja kovalevyil tulee häiriöitä... Yks kovalevy joka ei aina peltä on ihmisel jolla on ohiomolohkoalkuinen elikkä temporaaliepilepsia. Hän on silloin äkäinen. Ei kiva. Ei asiallinen. Ei tykkää ittekkän ittsetäns. Ja: vaiks asia on tiedos heitetään joka paikasta  :'(  ulos. Nyt on löytynyt kansa joka ei heitä, ne olivatten kristittyjä. Minä kehuskella retostan: Körttiläisiä. Justiin tämä tumma kansa.

Mutta nyt tarvitaan talkooapua ja urheutta. Eli: Jos Leena yks kaks kirjottaa (jätimme saumavarat) kolme (3) tekstiä johkin keskusteluketjuun päivässä, niin Leena, jotta vois olla joukossa, ilman että tarvii murehtia mitä taas taju kankaalla teki, pyytää ja tosissaan: Joka ensin huomaa, ilmottaa ylläpitoon eli sisäpostia Sepposille: Sillä on taas aivot nurin päässä...  ja olen pyytänyt ihan itse että tällöin ylläpito (jätimme saumanvaran) katkaisisi minun kirjoitusmahdollisuudet viideksi (5) päiväksi, jolloin saan koneen pystyyn.  Eli yksityisviesti Sepolle ja maininta foorumille että Seppos tietää jo että Leenan kone on nurin, jotta hän ei saa kymmeniä viestejä...(voi lyhentää: Leenalla hämärätila)  Leena näkee sen itte koneeltaan kun lukuoikeudet säilyy. 

Ja nyt: Siis, ei mitään että mikä juttu tää on ja en minä kehtaa ja muuta soopaa. Tämän tarkoiturs on talkoovoimin auttaa yhdet vikaantuneet aivot elämäs eteenpäin ja pitää joukossa... aivojen omistaja toivoo sitä hartaasti.   Näin tämä joukkue, Körttifoorumi, olisi ensimmäinen, joka voittaisi vaiokeuden, eikä jäisi sormi suussa ruikuttamaan että mitä me tehdään ja kyllä sun on pakko lähtee ja tollaisia ihmisiä ei sais olla olemassa (eräs esimies...) Kristityt jyrää!  Körtit jyrää!  Leenan ei tarvi enää pelätä että hän loukkaa sillonkin kun ei meinaa  :003:  ja pelätä että mitä hän kirjoitti kun sormet toimi mutta aivot oli nurin... Kiitos!!!
« Viimeksi muokattu: 08.12.10 - klo:11:20 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Hei tämä toimii taas
« Vastaus #2 : 08.12.10 - klo:12:05 »
Toimii, ei toimi, toimii nyt!

Mie oon mukan Leena-ystävissä, ja ilol!  Moon kökäs! pohojalaaseks sanottuna.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hei tämä toimii taas
« Vastaus #3 : 08.12.10 - klo:14:10 »
Eilen västäsin tämän päivän päivän tekstin ja lähetin. Kone ei reagoinut mitenkään ja lähetin uudestaan ja kävin muilla välilehdillä tekemässä muuta. Lukuisista lähettämisistä huolimatta teksti ei lähtenyt ja myöhemmin en päässyt lukemaan muitakaan.

Sitä osaa antaa paremmin arvoa toimimiselle, kun välillä ei toimi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hei tämä toimii taas
« Vastaus #4 : 08.12.10 - klo:15:07 »
Ongelma on todella vaatimaton laatu, johon on parannusta luvassa vielä tänä vuonna. Operaattorin vaihto olisi yksi mahdollisuus. Se ei hintaa paljoa heilauttaisi, mutta teettäisi todella paljon töitä ja siksi sitä tarkastellaan viimeisenä vaihtoehtona. Toivon, että foorumilaisilta löytyy vielä hetki kärsivällisyyttä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hei tämä toimii taas
« Vastaus #5 : 14.12.10 - klo:21:25 »
Tänään on ollut aika tavalla vaikeuksia päästä foorumille. Päivällä en päässyt ollenkaan ja nytkin näytti, että saapa nähdä. Toivottavasti tämä tulee ennalleen. Onhan tämä toiminut sentän todella hyvin yleensä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.