Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki  (Luettu 28732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Nimimerkki
« : 11.11.09 - klo:23:03 »
Nimimerkki
Kun tässä on tullut luettua foorumia niin tuo nimimerkki juhani tuntuu olevan väärässä valtiossa.
 :icon_wink:
ps. Itse koen olevani taas väärällä planetalla :icon_cool:

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #1 : 11.11.09 - klo:23:11 »
... Laurintie 102, 01400 Vantaa
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #2 : 11.11.09 - klo:23:18 »
ai niin, globaalisti minä olen saksalainen... ja ev.luut. Kuhlmey (saksalainen) järjesti mk-kauteen eikä ruplakauteen...
wilhelmi niskasen jäljillä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #3 : 12.11.09 - klo:06:46 »
... Laurintie 102, 01400 Vantaa

Snackväg 4 , 01360 Vantaa :icon_cool:

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 758
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #4 : 12.11.09 - klo:12:11 »
Minulla on samanalainen tunne...

Se ei tosin liity millään tavalla Juhaniin!

Mutta itse tunnen olevani väärässä valtiossa, vieraalla maalla, todellinen kotimaani on jossakin, jonne vain kaipaan...

... ja ikävöin.

Mauno

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #5 : 12.11.09 - klo:19:23 »
Pallonpuolisko on ihan väärä ainakin näin marraskuussa. Olisinpa savannilla tähyilemässä kaivattuja (ei ehkä ihan hirveästi viime tulvien jälkeen!) sadepilviä!

santtu-62

  • Vieras
Vs: Nimimerkki / Benkku
« Vastaus #6 : 18.11.09 - klo:20:06 »
Läksin suoraan Hangosta pohjoiseen, painoin jalkani maahasi sohjoiseen, heti tiesin, sinä olet paikoista ykkönen. Kun kulkuni Sofianlehtoon vei sieltä mikään mua poissa pitänyt ei tunsin kokevani siellä mä elämän ikuisen Benkku, Benkku, Benkku se on parempaa kuin brenkku Benkku, Benkku, Benkku sinne tahdon vain Benkku, Benkku, Benkku älä ole meille kenkku Benkku, Benkku, Benkku on my mind
Olen polkujasi pitkin astellut makuupussini maassasi kastellut merta tutkinut, verta hutkinut sormestain. Kuullut yöllä karmeita ääniä, juossut peloissani pitkin lääniä, jokaikinen kerta epäillen korviain.
Benkku, Benkku, Benkku...
Olen vaatteeni nurmelle heitellyt, siten alastomuuttani peitellyt ja kerrankin ollut luonnollinen. Olen ympäri merta soudellut mutten ketään toistaiseksi suudellut, mutta kenties kohta koittaa aika sen...
Benkku, Benkku, Benkku...

http://www.angelfire.com/mn/Maija/benkkulaulu1.html


 :icon_cool:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #7 : 18.11.09 - klo:20:26 »
Mä olen kyllä niin saaristolainen kuin ihminen voi olla.

Toisaalta rakastan isoja miljoona kaupunkeja, mutta lapsuus tuli vietettyä saaristossa ja ei siitä pääse eroon, että meri pitää olla lähellä muuten ahistaa.
Meren raivo ja kallioilla suojassa olo ja suola ja raikkaus...

Joillekin metsä tuo rauhaa ja niiden pitää olla metsän lähellä.

Meitä on niin erilaisia.

Josko saisin valita minne menisin, niin Kiinaan kattoo sitä ikivanhaa kulttuuria ja ihmisten vuosituhansia tapoja, joita tää jenkki sivistys ei ole tuhonnut.
No ei oikeestaan mikään estä menemästä.

Mites muut? Minne, missä ja miksi? :icon_rolleyes:
Kaikki valta tekoälylle!

santtu-62

  • Vieras
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #8 : 27.11.09 - klo:21:50 »
 ...Aikani kuluksi ja mielenkiinnon vuoksi selvitin yhden körttifooruminimimerkin oikean nimen. Lähteenä kyseisen nimimerkin omat kirjoitukset, googletus ja yksi ammattihakemisto, muun muassa.

Näin kirjoitti eräs foorumin nimimerkki...
Itse kun olen utelias, tiedon haluinen jne...(kelmi) olen monta nimimerkkiä selvitellyt :icon_wink: ja voi ... että sitten vielä kun käytetään samaa nimimerkkiä... sitä minä en oikein... mutta jokaisella on omat tavat... :icon_cool:

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #9 : 28.11.09 - klo:00:03 »
...Aikani kuluksi ja mielenkiinnon vuoksi selvitin yhden körttifooruminimimerkin oikean nimen. Lähteenä kyseisen nimimerkin omat kirjoitukset, googletus ja yksi ammattihakemisto, muun muassa.

Näin kirjoitti eräs foorumin nimimerkki...
Itse kun olen utelias, tiedon haluinen jne...(kelmi) olen monta nimimerkkiä selvitellyt :icon_wink: ja voi ... että sitten vielä kun käytetään samaa nimimerkkiä... sitä minä en oikein... mutta jokaisella on omat tavat... :icon_cool:
vaikka foorumilaisia olikin mukava tavata kesällä, niin minua ei sinänsä kiinnosta henkilöllisyydet, vaikka muuten kelmi olenkin. kukin kertoo täällä sen verran kuin haluaa kertoa. ja joskus nimimerkin suojista on helpompi kirjoittaa kuin omalla nimellään.


Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #10 : 28.11.09 - klo:00:07 »
... nimenomaan!
wilhelmi niskasen jäljillä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #11 : 28.11.09 - klo:01:26 »
...niin minua ei sinänsä kiinnosta henkilöllisyydet, vaikka muuten kelmi olenkin...
tosikko :045:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #12 : 28.11.09 - klo:11:35 »
Nimimerkkien koti -sivut :icon_wink:
joopa...jooo :icon_cool:

ps. nyt tulee äitiä ikävä. :icon_wink:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #13 : 28.11.09 - klo:13:20 »
Nimimerkkien koti -sivut :icon_wink:
joopa...jooo :icon_cool:

ps. nyt tulee äitiä ikävä. :icon_wink:

Toivottavasti voit soittaa ikävääsi äidillesi, sillä en aio poistaa kotisivujani jäsenluettelosta. Oikeastaan minulla ei siellä mitkään kotisuvut ole vaan valokuva-albumi. Kotisivut löytyvät kyllä, mutta ei osoitteesta. Ne olivat siellä aikoinaan, mutta vaihdoin ne valokuviin. Yksi kuva on tuhat sanaa eli paljon on puhuttu.
Katselin kerran jäsentemme kotisivuja, mutta useimmat niistö olivat kuolleita eli linkin takaa ei löytynyt mitään tai jos löyti niin ne olivat kotikunnan viralliset sivut. Jokainen tekee valintansa. Ei kotisivut siellä mitenkään pakolliset ole. Laittakoon kuka haluaa ja katsokoon kuka haluaa.  ;D
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #14 : 28.11.09 - klo:13:26 »
Toivottavasti voit soittaa ikävääsi äidillesi, sillä en aio poistaa kotisivujani jäsenluettelosta. Oikeastaan minulla ei siellä mitkään  olivat kotikunnan viralliset sivut. Jokainen tekee valintansa. Ei kotisivut siellä mitenkään pakolliset ole. Laittakoon kuka haluaa ja katsokoon kuka haluaa.  ;D
Aina voin soittaa äidilleni :icon_wink:
taisit kumminkin käydä vilkaisemassa... :icon_wink:
 :icon_cool:

ps. toteamus oli myös yleisesti ettei niin henkilökohtainen, mutta tuntekoon jokainen sitten ...