Kirjoittaja Aihe: Sähköpostit  (Luettu 1704 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Sähköpostit
« : 20.05.10 - klo:22:48 »
Minulle aiheuttaa jatkuvia ongelmia toimimattomat sähköpostit. Niitä on tähän foorumiin kirjautuneilla toista sataa, siksi antaisin pari neuvoa. :018:

Älkää käyttäkö työpaikan, oppilaitoksen tms. sähköpostia. Kun työn/opiskelun suorittamisen paikka vaihtuu tai jää eläkkeelle, niin ihminen katoaa kokonaan. Ei ole mitään keinoa saada selville uutta sähköpostiosoitetta, vaikka sellainen olisi. Hankkikaa joku ilmainen sähköposti, vaikka gmail.com niin se pysyy samana muutoksissa. Jos joku pelkää, että sitä ei tule sitten luettua, niin se on turha huoli. Sen voi edelleenohjata siihen sähköpostiin, mitä kulloinkin päivittäin lukee. Todella helppoa ja pieni vaiva. Kaikista foorumista lähetetyistä yksityisviesteistä, joiden sähköposti ei osaa perille, tulee tieto minun sähköpostiini ja ne eivät minua sattuneesta syystä kiinnosta tippaakaan.Toisekseen en saa omiani perille kun osoite ei ole kunnossa. En kuitenkaan rankaise mitenkään, vaikka käyttäisitte mitä tahansa postia, kunhan se vaan toimii. :023:

Ylläpito Seppos

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Sähköpostit
« Vastaus #1 : 24.05.10 - klo:20:46 »
Uteliaana minua tietenkin kiinnostaa, onko yksikään toimimattoman sähköpostin omistaja vaihtanut tietoihinsa toimivan sähköpostiosoitteen?   :icon_eek:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Sähköpostit
« Vastaus #2 : 24.05.10 - klo:22:30 »
Uteliaana minua tietenkin kiinnostaa, onko yksikään toimimattoman sähköpostin omistaja vaihtanut tietoihinsa toimivan sähköpostiosoitteen?   :icon_eek:

En konrolloi niitä, joten minulla ei ole vastausta kysymykseen. Tämä oli enemmän ennalta ehkäisevä kuin korjaava viesti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi