Kirjoittaja Aihe: Rauhantyö  (Luettu 3966 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #15 : 27.07.21 - klo:05:35 »
Ilmoitan että minun pahuuteni ja huonouteni ei ole peräisin mistään
Herättäjäyhdistyksen (eikä minkään muunkaan järjestön) sisäisestä sopimuksesta
siitä miten asioihin, vaikka virsien kääntämiseen, tulisi suhtautua.
Oma pahuuteni johtuu pelkästään omasta syntisyydestäni, tarvitsen Jeesusta.
Enkä usko siihen että mitään yksityiskohtaisia ohjeistuksia hengellisissä piireissä tehdään,
jossain puoluepolitiikassa asia voi olla toinen.


Ystävällisesti ja asiallisesti käänsin virret vuonna 2014. En kuullut mitään vuoteen 2020, kun tuli vainon aalto. Se on puhdas totuus. Hoitakaa sielunne laita. Ei näytä hyvältä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #16 : 27.07.21 - klo:05:47 »
Ilmoitan että minun pahuuteni ja huonouteni ei ole peräisin mistään
Herättäjäyhdistyksen (eikä minkään muunkaan järjestön) sisäisestä sopimuksesta
siitä miten asioihin, vaikka virsien kääntämiseen, tulisi suhtautua.
Oma pahuuteni johtuu pelkästään omasta syntisyydestäni, tarvitsen Jeesusta.
Enkä usko siihen että mitään yksityiskohtaisia ohjeistuksia hengellisissä piireissä tehdään,
jossain puoluepolitiikassa asia voi olla toinen.

Ystävällisesti ja asiallisesti käänsin virret vuonna 2014. En kuullut mitään vuoteen 2020, kun tuli vainon aalto. Se on puhdas totuus.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #17 : 27.07.21 - klo:05:54 »
Ilmoitan että minun pahuuteni ja huonouteni ei ole peräisin mistään
Herättäjäyhdistyksen (eikä minkään muunkaan järjestön) sisäisestä sopimuksesta
siitä miten asioihin, vaikka virsien kääntämiseen, tulisi suhtautua.
Oma pahuuteni johtuu pelkästään omasta syntisyydestäni, tarvitsen Jeesusta.
Enkä usko siihen että mitään yksityiskohtaisia ohjeistuksia hengellisissä piireissä tehdään,
jossain puoluepolitiikassa asia voi olla toinen.

Puolustat Herättäjä-Yhdistysta omalla pahuudellasi. Kuitinkin, heillä on mahdollisuus puhdistaa mainettaan minä hetkenä tahansa eivätkä tee sitä.
Kun Herättäjä-Yhdistys ei ottanut kantaa heti alussa eikä missään vaiheessa siitä, että olin vainottu Malmivaaran Siionin Virsien kääntämisestä syksystä 2020 lähtien tällä heidän ylläpitämällä foorumillaan, tekivät väärin. Olisivat voineet puuttua asiaan, sanomalla vaikka: "Yhdistyksemme ei ole kiinnostunut tämän tutkijan käännöstyöstä emmekä ole sitä tilanneet emmekä käyttäneet sitä. Kuitenkin arvostamme sitä, että tutkija on ollut kiinnostunut meidän historiastamme ja kääntänyt siihen liittyvän historiallisen tekstin. Pyydämme, että foorumin osallistujat suhtautuisivat siihen asiallisesti."
Tällaista olen pyytänyt monta kertaa tuloksetta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #18 : 29.07.21 - klo:19:05 »
VK   590

1.
Rauha ei saavu, jos emme me taivu
Luojamme tahtoa noudattamaan.
Orvoiksi jäämme, jos hylkäämme itse
ainoan turvamme melskeissä maan.

2.
Kiista ja ahneus maailman täyttää,
valta ja kilpailu vahvimpien.
Sorretut pelkäävät kadottavansa
elämän mielen ja tarkoituksen.

3.
Suola on mautonta, valheiden liejuun
totuuden puhtaus hukutetaan.
Pilkattu Herramme, kuitenkin kutsut
seuraasi heikkoja palvelemaan.

4.
Siksi on korkea aika nyt huutaa
kaikille meillekin: Seisahtukaa!
Katsokaa Kristusta, Ihmisen Poikaa,
rauhamme luojaa ja sovittajaa.

5.
Tuhoon vie tie, jolla määräämme itse,
rauha on käskyissä Jumalan lain.
Totuus on syntynyt jouluna seimeen:
rauha ja autuus on Lapsessa vain.



Marcus Lauesen 1973. Suom. Anna-Maija Raittila 1984. Virsikirjaan 1986. | Sävelmä: Henrik Fibiger Nørfelt 1978.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #19 : 29.07.21 - klo:21:18 »
Rauhasta sen verran, että varmaan sotia on edessä.
Se nyt on fakta.

Nämä ISIS ja islamilaisten kapinat on yksi, mutta toi mua peloittaa, kun Biden uhittelee Putinia sodalla.
Tuntuu et jenkit tunkee tänne Venäjän viereen ihan täydellä forssalla, siis vauhdilla.
Ne on jo Baltian maissa ja jää merellä ne uhoo ja muualla ympäri Ryslandiaa.
Tää kun Biden sanoi, että vastaa aseilla, jos venäläiset cyber hyökkäilee heidän infrafruktuureihinsa, niin on aika pelottavaa.
Ilmeisesti herra biden näkee Venäjän pienempänä kuin se on ja uhkaa sodalla, kuten herra kuka nyt ammuttiinkaan Dallasissa ei muistu nimi, mutta meinas aloittaa sodan.

Itse kakarana isolla mielenkiinnolla katsoin mustavalko telkusta Vietnamin sotaa ja isot hipit kiusas kotimatkalla ja pyys rahaa vietnamin sorretule kansalle tai tulee turpiin.
Niin sen sodan odotuskauhun muistan. Oli se ja sitten tuli tää valtioiden itsenäisyydet.
Silloin olin jo vanhempi tai teini ja oli Nigaraguaa ja vapautuksen teologiaa ja ties mitä ja punk alkoi.

https://www.youtube.com/watch?v=N7qkQewyubs
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #20 : 30.07.21 - klo:06:24 »

   Olympialaiset ovat rauhantyötä, kun maailman maiden edustajat kohtaavat. Rehti kilpailu opettaa kunnioittamaan pelisääntöjä maailmanlaajuisesti nuorten kisaillessa.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #21 : 01.08.21 - klo:21:16 »
Rauha virtailee Jeesuksesta !

https://www.youtube.com/watch?v=Qhzm-f6r4rA

Sama virsi on Iltahartaudessa tänään vaikka jouluun on vielä monta kuukautta.
Joulurauhaa sydämiin.   :055:
Aamen! Körttiläisyys on rauhan uskonto. :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #22 : 03.08.21 - klo:20:01 »
Aamen! Körttiläisyys on rauhan uskonto.

Körttiläisyys ei ole uskonto, ei ole luterilaisuuskaan. Kristittyjähän me olemme.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #23 : 04.08.21 - klo:06:08 »
Olisi korkea aika edistää rauhaa tällä foorumilla. Ensimmäinen teko siinä olisi poistaa tekijöitä, jotka aiheuttavat kiistaa ja katkeruutta. Pyydän kohteliaasti, että käännökseni Malmivaaran Siionin Virsistä poistetaan tästä foorumista.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #24 : 04.08.21 - klo:16:49 »
Körttiläisyys ei ole uskonto, ei ole luterilaisuuskaan. Kristittyjähän me olemme.

Armon alla, pieninä, toivottavasti vierellä kulkien ja tukien.

Pena eikö luterilaisuus ole uskonto?
Minusta se on uskontokunta Suomessa ja uskonnon edustaja luterilaisuus?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #25 : 04.08.21 - klo:20:28 »
Kristinusko on uskonto, luterilaisuus on kristillinen kirkkokunta, kirkkomme on luterilainen kirkko ja herännäisyys on kirkon herätyslike. Näinhän se järjestys menee.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauhantyö
« Vastaus #26 : 06.08.21 - klo:05:32 »
Rauhasta sen verran, että varmaan sotia on edessä.
Se nyt on fakta.

Nämä ISIS ja islamilaisten kapinat on yksi, mutta toi mua peloittaa, kun Biden uhittelee Putinia sodalla.
Tuntuu et jenkit tunkee tänne Venäjän viereen ihan täydellä forssalla, siis vauhdilla.
Ne on jo Baltian maissa ja jää merellä ne uhoo ja muualla ympäri Ryslandiaa.
Tää kun Biden sanoi, että vastaa aseilla, jos venäläiset cyber hyökkäilee heidän infrafruktuureihinsa, niin on aika pelottavaa.
Ilmeisesti herra biden näkee Venäjän pienempänä kuin se on ja uhkaa sodalla, kuten herra kuka nyt ammuttiinkaan Dallasissa ei muistu nimi, mutta meinas aloittaa sodan.

Itse kakarana isolla mielenkiinnolla katsoin mustavalko telkusta Vietnamin sotaa ja isot hipit kiusas kotimatkalla ja pyys rahaa vietnamin sorretule kansalle tai tulee turpiin.
Niin sen sodan odotuskauhun muistan. Oli se ja sitten tuli tää valtioiden itsenäisyydet.
Silloin olin jo vanhempi tai teini ja oli Nigaraguaa ja vapautuksen teologiaa ja ties mitä ja punk alkoi.

https://www.youtube.com/watch?v=N7qkQewyubs

Anonyymi baarivaari sotien lietsoja pitää tulevien sotien faktana. Moni baarivaari näkee asiat olutlasin pohjan kautta, niin mielipiteet saa ottaa suolapähkinän kanssa.
Humanisti, uskontotieteilijä, Siionin virsien ihailija oikea nimi Thomas McElwain muistanee lukeneensa jostakin, että Etelä-Amerikan länsirannikon kansat elivät satoja vuosia aikanaan ilman sotia. Se taitaa olla valinta eikä fakta, kun on kyse tulevaisuudesta. Menneistä ei voi enää mitään. Se on fakta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.