Kirjoittaja Aihe: Mää lähen pois!  (Luettu 12450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mää lähen pois!
« : 14.12.08 - klo:16:09 »
Heipä hei! Nimimerkin Eliza päivät ovat nyt olleet ja menneet koska rekisteröidyin juuri tänne Sannelina, joka on paljon parempi nimimerkki siksi että se on käytössäni kaikkialla muualla. Ja kuulostaa enempi Sannalta. En enää muista mistä tuo nimi Eliza tuli joten turha semmoista nimimerkkiä on pitää..  :wink:

Tuleva Sanneli on siis ex-Eliza ja sitä saa haukkua tahi kiitellä ihan samoista asioista kuin Elizaakin! :D

Liisa, kuinka tuon vanhan nimimerkin saa poikkeen? Vai onko se täälä ikuisesti?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mää lähen pois!
« Vastaus #1 : 14.12.08 - klo:16:13 »
Oho täähän toimii! Kiitti Liisa!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Mää lähen pois!
« Vastaus #2 : 14.12.08 - klo:18:02 »
Kiva, kun et tuon kauempaa pysynyt poissa ja tulit takaisin!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Mää lähen pois!
« Vastaus #3 : 14.12.08 - klo:18:31 »
Muillekin vinkiksi, että jos haluaa käyttäjätunnuksensa vaihtoon -> viesti siitä minulle.
(Mutta älkää please kaikki heti innostuko ajatuksesta. Kaikilla on just nyt tosi hyvät nimimerkit. Vinkki vain vaihtoehdoksi sille, että luotaisiin uusia kaksoistunnuksia.)

Mäkin lähden nyt pois. Palaan taas, kun on koira ulkoilutettu. ;)

Lars Mikael

  • Vieras
Mää lähen pois!
« Vastaus #4 : 14.12.08 - klo:19:51 »
Moi Sanneli! Ookko sä vielä se sukulaistyttö?

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mää lähen pois!
« Vastaus #5 : 14.12.08 - klo:20:38 »
Joo :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Mää lähen pois!
« Vastaus #6 : 14.12.08 - klo:22:25 »
Sanneli ja Lars Mikael!

Kiinnostaa minuakin tuo sukulaisuus - mitä se on?

kertokaa Maunollekin vaikka rivatisti.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mää lähen pois!
« Vastaus #7 : 14.12.08 - klo:22:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mauno"
Sanneli ja Lars Mikael!

Kiinnostaa minuakin tuo sukulaisuus - mitä se on?

kertokaa Maunollekin vaikka rivatisti.


Lars Mikael on sukua Kaisa Kalliolle, minä Kyösti Kalliolle - näinhän se meni? Eli mekin oomma Lars Mikaelin kanssa melkein sukua :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Lars Mikael

  • Vieras
Mää lähen pois!
« Vastaus #8 : 15.12.08 - klo:07:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Sanneli"
Lainaus käyttäjältä: "Mauno"
Sanneli ja Lars Mikael!

Kiinnostaa minuakin tuo sukulaisuus - mitä se on?

kertokaa Maunollekin vaikka rivatisti.


Lars Mikael on sukua Kaisa Kalliolle, minä Kyösti Kalliolle - näinhän se meni? Eli mekin oomma Lars Mikaelin kanssa melkein sukua :D

Näin se meni. Meidän on otettava myös Mauno sukuremmiin mukaan ja kyllähän se meille sopii? :smt038

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Mää lähen pois!
« Vastaus #9 : 15.12.08 - klo:08:45 »
No niin!
Kylläpä täsä ny kelepaa, ku on resitentin kansa samasa kirijoisa! En taijja kuitenkaan ihan samalla sivulla olla Kyöstin kans. Sen haualla Nivalasa ja patsaan tykönä Helsingisä oon sillon tällön käyny.

Mauno

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Mää tulin kaa
« Vastaus #10 : 15.12.08 - klo:09:09 »
Muistan aina, kun luin aikoinaan valtakunnallisesta aamulehdestä runoilija Pentti Holapan kolumnin, jossa hän kertoi kätelleensä henkilöä, joka oli kätellyt Picassoa ja muistavansa sen aina.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Re: Mää tulin kaa
« Vastaus #11 : 15.12.08 - klo:12:18 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Muistan aina, kun luin aikoinaan valtakunnallisesta aamulehdestä runoilija Pentti Holapan kolumnin, jossa hän kertoi kätelleensä henkilöä, joka oli kätellyt Picassoa ja muistavansa sen aina.


No tästäpä tulee mieleen, että minä halasin viime kesänä henkilöä, joka on kätellyt George W. Bushia ja ollut sen kanssa samassa valokuvassakin. Mutta ei se nyt minulle niin vaikuttava hetki ollut ;)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Mää tulin kaa
« Vastaus #12 : 15.12.08 - klo:12:40 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Muistan aina, kun luin aikoinaan valtakunnallisesta aamulehdestä runoilija Pentti Holapan kolumnin, jossa hän kertoi kätelleensä henkilöä, joka oli kätellyt Picassoa ja muistavansa sen aina.


No tästäpä tulee mieleen, että minä halasin viime kesänä henkilöä, joka on kätellyt George W. Bushia ja ollut sen kanssa samassa valokuvassakin. Mutta ei se nyt minulle niin vaikuttava hetki ollut ;)


Pese jo kätesi. :wink:
Acta, non verba.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mää lähen pois!
« Vastaus #13 : 15.12.08 - klo:19:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mauno"
Sen haualla Nivalasa ja patsaan tykönä Helsingisä oon sillon tällön käyny.


Nivalassa on Nivalassa ellei sitte olla Pajingisa misä jo tulee nämä ylivieskalaisvaikutteet :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Mää lähen pois!
« Vastaus #14 : 15.12.08 - klo:21:59 »
Sanneli!

Mulle on sama, miten Nivalasa tai Ylivieskasa puhutaan, tai Pajingisa. Mää puhun niinku oon Sievisä aikanaan oppinu! Sievisä ei oo yhtään sannaa, josa ois dee-kirijain.

Muistelee Mauno