Kirjoittaja Aihe: JATKIS!!!  (Luettu 16189 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa omituinen otus..<3

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
JATKIS!!!
« : 19.09.05 - klo:15:13 »
sanokaahan hyvät ihmiset.. parhaat jutut mitä jatkiksella tapahtu... omia kokemuksia..?? itelläni oli ihan hirveen mukavaa.. mut viikonloppu meni liian nopeesti... kertokaa jakakaa muistojanne!!<3<3
Omituinen Otus..<3

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #1 : 21.09.05 - klo:14:27 »
Voi ko näkis vielä kaikki meiän isoset samaan aikaan että sais tuon 464:n videolle. :cry: Mää olin viikonloppuna kyllä aika lahjakas pillittämään. :)  Oli aivan ihanaa mut iloa lieventi se että erinäisten seikkojen takia :x mun olis pitäny olla neljässä paikassa yhtä aikaa. Semmosta en kyllä halluu ennää ikinä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
JATKIS!!!
« Vastaus #2 : 21.09.05 - klo:19:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Voi ko näkis vielä kaikki meiän isoset samaan aikaan --.


Jos vaikka ensi kesänä Hjuhlilla onnistuisi... unevernou. Älä luovu toivosta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #3 : 22.09.05 - klo:12:12 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Voi ko näkis vielä kaikki meiän isoset samaan aikaan --.


Jos vaikka ensi kesänä Hjuhlilla onnistuisi... unevernou. Älä luovu toivosta.

Juu, tulukaa kaikki ylivieskaan!!!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
JATKIS!!!
« Vastaus #4 : 23.09.05 - klo:18:47 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Voi ko näkis vielä kaikki meiän isoset samaan aikaan --.


Jos vaikka ensi kesänä Hjuhlilla onnistuisi... unevernou. Älä luovu toivosta.


Oliko muitakin poissaolijoita, vai osoittaako syyttävä sormi vain ja ainoastaan minuun?
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #5 : 24.09.05 - klo:16:41 »
Lainaus käyttäjältä: "MillaB"
Oliko muitakin poissaolijoita, vai osoittaako syyttävä sormi vain ja ainoastaan minuun?

No pikkusista oli ainaki molemmat Antit, AC, Sanna (en minä ko se toinen), James ja Rauli pois. Mut me oltiin ainoa leiri jolta oli kaikki vetäjät (=Osmo ja Simo) paikalla.

Sitä tuossa harmittelin ko en saanut sitä Simojokee videolle nii pitäs nähdä teitä vielä että sais :D ja muutenki. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Mulla on ikävä kaikkia :cry:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
JATKIS!!!
« Vastaus #6 : 24.09.05 - klo:21:16 »
Hihhulihei... olin just soittamassa Järvenpäässä messussa ja soitettiin mm. se viisu jossa lauletaan että tulkoon taistelu työ tulkoon murhe ja yö... oli kyllä naurussa pitelemistä. Mutta eihän nauraminen sopinut kun kirkon penkissä istui itse Jyrä!

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
JATKIS!!!
« Vastaus #7 : 24.09.05 - klo:23:03 »
Voi voi voita leirimuistoja...mistäköhän se ajatus siitä sikermän tekemisestä edes lähti? No hauskaa oli joka tapauksessa.  :D
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
JATKIS!!!
« Vastaus #8 : 25.09.05 - klo:10:20 »
Mites tästä nyt tuli tämmönen vitosleirin topikki...

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
JATKIS!!!
« Vastaus #9 : 25.09.05 - klo:11:40 »
ykköset rulaa. Ykköset on parhaita, ykkösillä oli hauskaa

ykköset on ykkösii!


no se siittä vitosiudesta

(Ps. Vitosetki on parhaita. nimittäin 2004-vitoset..ähää)
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #10 : 25.09.05 - klo:15:54 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Mites tästä nyt tuli tämmönen vitosleirin topikki...

Aika hassua muutes. En tullut ees ajatelleeksi että täälä oli vaan meiän riparilaisia kunnes Aura ilmesty tänne :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
JATKIS!!!
« Vastaus #11 : 25.09.05 - klo:20:20 »
Kakkonen on ykkönen, lukuunottamatta sitä tiettyä juttua... Nimim. exit only :roll:

Olihan sielä jatkiksella varmaan ihan mukavaa, meikäläisellä aika lyhyt oleilu lauantaina kahestatoista kuuteen. Eipä erityisemmin ehtiny perehtymään meininkiin, kun ei millään riparilla ollut mukana. Muutenkin tämmönen seniori jo suurelta osin, mutta vielä se vaan vanhakin jaksaa...

Poissa omituinen otus..<3

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
JATKIS!!!
« Vastaus #12 : 26.09.05 - klo:15:36 »
ookei... nyt mä oon pettyny... MISSÄ ON NELOS LEIRIN MUISTOT...?????? nelonen se paras oli...!!<3<3 ikävä kaikkia...<3
Omituinen Otus..<3

Anonymous

  • Vieras
JATKIS!!!
« Vastaus #13 : 28.09.05 - klo:16:21 »
ahis 4 on hyvä mutta parhaasta en tiiä... siitä ei voi kiistellä sillä jokaisella on omat parhaat muistonsa omalta leiriltänsä ja jokaisen mielestä omaleiri voittaa!!!!!  :!:  :!:  :!:

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
JATKIS!!!
« Vastaus #14 : 28.09.05 - klo:16:27 »
hetkinen omituinen otukseni... vieras on aivan oikeassa vaikka olen 100% samaa mieltöä kanssasi sillä kävin itsekkin 4 leirn kesällä 2004. mutta heh.. en itkenyt enempiä sillä nuorisokok. tuli itkettyä niin paljon että..... ja ei tässä hiton kiireessä ehi ees käymään täällä nykyään! saasd nähä pääsenkö ees seminaariin.. kun..kun... sattuu oleen niin että tampereella on silloin traconi (manga anime ihmiset herätys!!!!) mutta pitää sitä kattella sitten... ja no meillä oli ihana leiri ja maailman iohanimmart kilteimmät pikkuset jotka EIVÄT karkailleet minnekkään yölläXD ja sitten niin ja Empulle kiitos siitä että teit sen laulun meille... olet ihana!! we love ya!! :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop