Kirjoittaja Aihe: Sairauteni  (Luettu 43964 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Sairauteni
« Vastaus #60 : 30.10.13 - klo:00:03 »
 :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Sairauteni
« Vastaus #61 : 30.10.13 - klo:19:43 »
 :eusa_pray:  Hengessä mukana.
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni
« Vastaus #62 : 01.11.13 - klo:15:51 »
Niille ajatukseni, jotka tänään kärsivät kivusta, pelosta, mistä hyvänsä oireista.  Oireetonta aikaa nyt siitä, kuin sain uuden lääkityksen, eli yli kahden vuoden.  (uhh... no, yksi kohtaus kovassa kuumeessa ja muilla riskitekijöillä maustettuna keväällä tosin, kaikin maustein ja sosiaalisin komplikaatioin). 
Silti uskomatonta, sellaista sanaa ei tässä kielessä taida olla joka kuvaisi kiitollisuuttani. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Sairauteni
« Vastaus #63 : 01.11.13 - klo:15:58 »
Kiitän oikean etusormeni puolesta. Siitä johtuvat huonosti laastaroidun kirjoitusvälineen tekemät virheet joita vasen silmäni ei huomaa.
Inspiroitu kirjoittaminen on herkkää virheille, kuten tiedämme.
 :039: :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Sairauteni
« Vastaus #64 : 01.11.13 - klo:17:14 »
Kirjoittele vaan, älä välitä. Vielä ne Sinun voimainmittelyhymiösi,, heh heh.  :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Sairauteni
« Vastaus #65 : 11.12.13 - klo:12:48 »
Tulin silmäpolilta. Tutkimisen tulos oli : makulassa on turvotusta. Sitä aletaan hoitaa joulun jälkeen lääkepistoshoidoilla. Kolme kertaa pistetään syöpälääkettä silmään. Kuulostaa hurjalta, mutta ei kuulema satu yhtään puudutuksessa. Lääkkeen kanssa olikin kummempi. Piti oikein allekirjoittaa suostumus että saavat käyttää tätä halvempaa lääkettä. Sen hinta on 30 euroa=pistos, kun kallimman lääkkeen hinta on 1000/pistos.

Löysin asiasta kirjoitetun artikkelin linkiksi.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1362882536138

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Sairauteni
« Vastaus #66 : 11.12.13 - klo:16:30 »
Taivaan Isän siunausta Riitta-mummille.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Sairauteni
« Vastaus #67 : 11.12.13 - klo:16:41 »
Taivaan Isän siunausta Riitta-mummille.
Kiitän ajatuksestasi. Niin, tapahtukoon Jumalan tahto.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Sairauteni
« Vastaus #68 : 11.12.13 - klo:22:23 »
Kuulostaa tosi hurjalta. Kaikesta huolimatta levollista joulunaikaa. Koita olla asiaa murehtimatta luottaen Herran huolenpitoon.

Noin viikko sitten joku kertoi silmäänsä saamistaan pistoksista. Kysyin, eikö se tunnu ihan hirveältä. Vastaus oli ei. Puudutuksen ja ohuttakin ohuemman  neulan ansiosta toimenpide ei ole kivulias. 
Pyryharakka

myyrä

  • Vieras
Vs: Sairauteni
« Vastaus #69 : 13.12.13 - klo:15:00 »
No, sen verran, että ei ole sepelvaltimotautia. On sitä kyllä tutkittu ennenkin. Lääkäri työnsi ranteesta katetrin valtimoa pitkin sydämeen ja näytti sitä vielä, että tuollainen kierukka siellä nyt on. Vastasin että niinpä näyttää olevan, en oikein viitsinyt katella sitä pitempään. Vaikka käsivarsi puudutettiin niin kyllä se välillä tuntui. Itse sydänosaston ylilääkäri - tohtori ja dosentti (kepu, kaupunginvaltuutettu) - teki operaation. Mietti, milloin läppävika on alkanut mutta kun en tiedä itsekään. Miellyttävä ja varmasti asiansa osaava mies. Reumalääkäri vian huomasi vuonna 1997. Se kuuluu sydämen epäsäännöllisenä lyöntinä kun aorttaan menevä veri purskahtaa osittain takaisin. Hiippaläppä siis vuotaa.

Kuopijosta tuli kirje että läppäleikkaus on 1-3 kuukauden sisällä. Olen saanut asiasta jo monenlaisia ohjeita joten olen valmis lähtemään milloin vain. Jos leikkaus onnistuu, niin toipuminen vie yleensä noin 3 kuukautta. Maitopurkkia painavampaa esinettä ei saa sinä aikana nostaa kun rintalasta sidotaan kiinni kuudella rautalangalla. Mulle ne pistää varmaan piikkilankaa  :003:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Sairauteni
« Vastaus #70 : 13.12.13 - klo:19:48 »
Kaikenlaista meillä ihmispoloilla pitää olla...Ei voi muuta kuin rukoilla viisautta ja taitoa lääkäreille...
Hiljaiseksi vetää...Mutta Isän kädessä ja hoidossa saamme olla...luottaa parantajaan.. :eusa_pray:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Sairauteni
« Vastaus #71 : 05.01.14 - klo:09:57 »
  
   Ilmeisesti kihti tai nivelrikko tai reumaa. Minulla siis.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Sairauteni
« Vastaus #72 : 05.01.14 - klo:10:29 »
Samat on minulla, varmimmin rikkonaiset nivelet. Kulkee suvussa.  Nyt meillä on ärhäkkä noro-virus vierailulla. Matti on nyt vuorostaan, minä toissapäivänä. Onneksi nämä tuli viikkoa ennen silmän injektointia.
Seuroihin en mene, säästelen itseäni ja muita. :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6345
Vs: Sairauteni
« Vastaus #73 : 05.01.14 - klo:13:30 »
Olen päättänyt sairastaa lannerangan spinaalistenoosia. Muuten olen jokseenkin terve, kunhan närästyslääkkeen muistan napata. Uudessa työpaikassa on työnantajan puolesta tarjolla espressoa, joka tosiaan taitaa olla vatsaystävällisempää kuin tavallinen kahvi. Luontaisen iltapainotteista vuorokausirytmiäni en edelleenkään osaa pitää sairautena tai häiriönä, vaikka se yhteiskuntaan sopeutumista haittaakin. Alan jo odotella eläkkeelle pääsyä, jotta saisin nukkua silloin kun huvittaa, ilman että pitää kemikaaleilla yrittää asiaa säätää.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8428
Vs: Sairauteni
« Vastaus #74 : 08.01.14 - klo:18:58 »

Oih toivottavasti öppis ja muut jaksatte.

Mun kaverit aina kattoo mua kieroon, kun alan valittaa ja sanoo, et oispa mullakin Maken ongelmat vaan.
Kait se niin on et kukaan ei osaa ottaa oikein osaa toisen vaikeuksiin.

Kuitenkin otan osaa kaikkien teitin ongelmiin ja toivon paranemisia.
En kehtaa omia sairauksiani pistää tänne, Oikeesti ne on enempi turhamaisuudesta johtuvaa valitusta.

Jotenkin, kun oli joku kun itki uusia kenkiä kunnes tuli vastaan lapsi jolla ei ollut jalkoja konstraktilla.

Jeesus rakastaa teitä jokaista..


Kaikki valta tekoälylle!