Kirjoittaja Aihe: Körttihuivista kalastajan kenkiin.  (Luettu 2549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Benkku

  • Vieras
Körttihuivista kalastajan kenkiin.
« : 12.06.08 - klo:11:02 »
VANTAAN LAURI. 23/2008 (12.6.2008) » Ajankohtaista »Körttihuivista kalastajan kenkiin.

Haluatko viestiä syvempää sanomaa, mutta et tiedä mistä aloittaa? Mitä jos aloittaisit pukeutumisesta?
”Tumma körttihuivi on aina tyylikäs. Tällä perinteikkäällä vaatekappaleella saat ainakin uskispiirien huomion, vaikka muille sen kristillisyys ei aukea. Sininen luomus lämmittää mukavasti herättäjäjuhlien jälkeenkin. Ei värivaihtoehtoja.”
Hanna Korpijärvi / Virpi Pakkala .
Artikkeli luettavana kokonaan. www.vantaanlauri.fi

Benkku kirjoitti / Juttuja körteistä: 19.02.2008 02:09    
Viestin aihe: " The Man in Black "  
Musta väri pukeutumisessani on ollut kymmeniä vuosia perusvärinä. Eikä paljon muun värisiä vaatteita minulla ole.
Kun sitten pukeudun itse mustaan väriin, haluan sillä peitellä ”likaisia tahroja”. Mitkä eivät kylläkään näy konkreettisesti vaatteissa, vaan musta peittää kuvaannollisesti sieluni ” likaisia tahroja” . Todellisuudessa en kyllä pysty silti näitä ”tahroja” peittämään, pukeutumalla mustiin.
 8)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Körttihuivista kalastajan kenkiin.
« Vastaus #1 : 12.06.08 - klo:12:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Viestin aihe: " The Man in Black "  
Musta väri pukeutumisessani on ollut kymmeniä vuosia perusvärinä. Eikä paljon muun värisiä vaatteita minulla ole.
Kun sitten pukeudun itse mustaan väriin, haluan sillä peitellä ”likaisia tahroja”. Mitkä eivät kylläkään näy konkreettisesti vaatteissa, vaan musta peittää kuvaannollisesti sieluni ” likaisia tahroja” . Todellisuudessa en kyllä pysty silti näitä ”tahroja” peittämään, pukeutumalla mustiin.
 8)


Black is black jne. :wink:
Acta, non verba.