Kirjoittaja Aihe: Onko körttipaitaasi kommentoitu?  (Luettu 13385 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hölkänen

  • Vieras
Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #15 : 05.10.06 - klo:11:18 »
"Odotan noutajaani"-paitani on minulle hyvin rakas ja saanut ihan mukavaa huomiota esim. yöelämässä. :) Enimmäkseen tosin niin, että käsketään lopettaa odottaminen ja mennä itse noutamaan. :P Nyt on noutaja löytynyt, joten taitaa paidan julkinen käyttökin vähetä...

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #16 : 05.10.06 - klo:16:29 »
^Minulla oli eilen koulussa päällä tuo 'Odotan noutajaani'-paita ja sainkin sitten vähän 'ilkeämielisen' kommentin, että "Kultaista noutajaasiko odotat"...  Pakko oli revetä. :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #17 : 05.10.06 - klo:19:14 »
Mulla on Odotan noutajaani -paita ja mun kaverilla Annalla on Nivalan nuorisoseuran Seuraa-paita nii jos ollaan joskus molemmat yhtä aikaa sinkkuja niin mennään baariin nuo paidat päällä  :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #18 : 05.10.06 - klo:20:20 »
olipa hienoja paitoja :) pitää harkita minkä haluaa, tuo väärä vanhurskas viehättää. MUTTA toi vauvojen "herättäjä" body on kyllä niin loistava keksintö!!! pitää laittaa palautetta että koot loppuu liian aikasin meidän 1,5v tarttis just tommosen
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa viivi

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
mm...
« Vastaus #19 : 09.10.06 - klo:21:21 »
ei paitoja, ei, mutta huivia kyllä.
parit kaverit puhuu "körttikostajasta" joka muotoutui tavasta, jolla viivi pitää huivia kaulassa niin että se peittää suun.
"körttikostaja iskee".
Beatus vir qui suffert tentationem.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #20 : 10.10.06 - klo:05:27 »
Ei ole vielä paitaa, mutta taidan ostaa. Ne tekstit vaan ovat vähän arveluttavia. Turha paitaa on vain kotona pitää. Työpaidassani täytyy olla rintatasku kynää varten. Paidan aiheuttama kiinnostus voisi haitata työskentelyä. Tilanteeni on hankala. Eiköhän siihen löytyne kuitenkin kaikkien kannalta positiivinen ratkaisu.
Saatan liioitella.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #21 : 03.06.22 - klo:18:20 »
Ne tekstit ihan parhaita.

Mulla oli paita jossa luki vain "KÖRTTI."

Karjalaisenkyöstin kanssa oltiin silloin Espoon juhlilla ja jotain tyhmää alkoi kyösti vänkäämään ja olin mietteissäni pikkaisen vihaisena ja kädet puuskassa kuin intiaanilla iltanuotiolla.
No jotain nuoria käveli siitä ohi tai istui lähellä ja ne katteli mun paidan tekstiä ja hauskaa niillä oli.
Tik toc.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #22 : 03.06.22 - klo:23:39 »
Minulla on ollut ainakin sellainen paita, jossa luki "Murra valta mammonan".
Sitten oli paita, jossa luki: "Yläkerrassa on vielä tilaa". Voi olla, että tuo ei ollut körttipiireistä ostettu.
Kerran työpaikan ruokajonossa eräs keittiöhenkilökuntaan kuuluva kehui tuota tekstiä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #23 : 04.06.22 - klo:11:51 »
"Ai, sinäkin ihmettelet"  totesi joku toinen joka ihmetteli tässä.

Hammaslääkäri ei todennut ilmoitusta että tällainen on nyt tilani.  Sen tosin ostin vahingossa väärästä pinosta se oli ihmettelypaitojem vieressä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #24 : 04.06.22 - klo:14:17 »
Olen käyttänyt "nyt ihmettelen tässä" paitaani ja useimmat eivät ole kehdanneet kysyä vaikka selvästi näkee, että sanat hiertää mieltä. Minusta paita on loistava idea ja toimii ajatusten synnyttäjänä hyvin.
Aamen, ja mitkä mahdollisuudet julistaa evankeliumia suruttomille ihan tomun tasalta. :eusa_pray:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #25 : 04.06.22 - klo:14:23 »
Katselin HYn Verkkokaupan sivujen tarjonnan. Tekstiileitä ei ollut enää lainkaan.

Vuosia sitten niitä oli Juhlilla myynnissä. Hauskin minkä näin oli vauvoille tarkoitettu body jonkä teksti kuului : Olen herättäjä.   :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Onko körttipaitaasi kommentoitu?
« Vastaus #26 : 11.06.22 - klo:13:46 »
Oneksi ei ihan vielä töiden takia ostaa paitaa tekstillä.
Outo kumpu,
mutta lähellä, vaikka ei ehkä herättäjien paita?
Tik toc.