Kirjoittaja Aihe: Tervehdys uudelta jäseneltä  (Luettu 13584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Re: Musiikkimaku
« Vastaus #15 : 01.09.06 - klo:13:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Salis"
Taisinkin kysyä progressiivisen bluesin tekijöistä, kuten veteraani Mayall tai nuori Corby Yates. John Mayall (www.johnmayall.com) on tehnyt erilaisia blueskokeiluja koko ikänsä. Corby Yates (www.corbyyates.com) vetää kitarallaan Hendrixin tyylistä bluesia.


Enpä ole tutustunut. Sanotaan näin, että pidän enemmän läpisävelletystä, "sinfonisesta" musiikista kuin improvisaatiopohjaisesta jamittelusta, ja siksi nämä bluesvaikutteiset jutut eivät ole oikein temmanneet mukaansa.

Lainaus käyttäjältä: "Salis"
Onhan niitä kristillisiä corebändejäkin. Tosin kovin tavallisia kuten Zao (www.zaoonline.com). Core vaatii tekijöitään normaalia enemmän instrumentaalista taito ja siksi se on vaikea laji.


Kristillisyys sinänsä ei saa minua pitämään jostakin bändistä, jos tyylilaji ei muuten miellytä. Toisaalta arvostan kyllä aina taidolla tehtyä musiikkia, vaikka en siitä pitäisikään.

Lainaus käyttäjältä: "Salis"
Sopiiko Cream myös pirtaasi?


Ei ole Creamistakaan juuri kokemuksia, valitan. On minulla sentään Rushin ep Feedback, jossa bändi coveroi Creamin versiota Robert Johnsonin Crossroadsista. :)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10382
Vs: Re: Musiikkimaku
« Vastaus #16 : 23.03.23 - klo:05:44 »


Enpä ole tutustunut. Sanotaan näin, että pidän enemmän läpisävelletystä, "sinfonisesta" musiikista kuin improvisaatiopohjaisesta jamittelusta, ja siksi nämä bluesvaikutteiset jutut eivät ole oikein temmanneet mukaansa.



Kristillisyys sinänsä ei saa minua pitämään jostakin bändistä, jos tyylilaji ei muuten miellytä. Toisaalta arvostan kyllä aina taidolla tehtyä musiikkia, vaikka en siitä pitäisikään.



Ei ole Creamistakaan juuri kokemuksia, valitan. On minulla sentään Rushin ep Feedback, jossa bändi coveroi Creamin versiota Robert Johnsonin Crossroadsista. :)

   "Robert Johnsonin Crossroads" - ei mitään hajua.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22034
Vs: Tervehdys uudelta jäseneltä
« Vastaus #17 : 23.03.23 - klo:06:33 »