Kirjoittaja Aihe: Nyt 11  (Luettu 25401 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Nyt 11
« Vastaus #105 : 26.12.17 - klo:12:31 »
Kyllä on huonomuistista tää meijän porukka. Aloin soittelemaan kun ei kuuluneet tulevaks. Kaikki olivat unohtaneet.
Lähdenkö tästä torille ja aitovierille vieraita hakemaan. :017:  Olen melkein koko aamun varustanut pöytää ja kotia.
Joulua on juhlittu niin ettei Tapaninpäiväkahvit ole ennää mittään !

No, tulevat sitten kun ehtivät. Tämä on vaan emännälle kiusallista. Ei kuitenkaan joulumieli mennyt, tunnenhan pappenheimilaiseni. :icon_xmaswink:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Nyt 11
« Vastaus #106 : 26.12.17 - klo:16:27 »
Tulivat sitten kaikki kumminkin. Mukavaa oli nähdä taas pieni punavuoretar. Viikko sittenhän nähtiin ja minut hän muisti, mutta Mattia vierasti. Yleensä kaikki vauvat ovat Matista tykänneet, mikä lie Seelan kanssa.

Nyt ovat jo menneet. Vielä välipäivät viihtyvät täällä Lahden seudulla, ja ehkä Uudenvuoden aattona tulevat raketteja ampumaan tuohon Kilpiäisten lahdelle.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Nyt 11
« Vastaus #107 : 26.12.17 - klo:18:55 »
Lady PyryH, riemastuin, kun näin, että on alettu kirjoittaa forumille. Ajattelin, että olen tehnyt vähäistä syntiä kerta soittelin wanhojani aiemmin. Saan ilmoittaa, että Zetorin kokoaminen alkaa. Oli niin ahdas rakennelma, että piti polttoainetankkikin ottaa irti. Valoneuvoni ovat palaneet, että lähden tästä Kestilässä käymään, josko sieltä saisin apua.
Huomenna klo 1400 Muhokselta tuodaan pelittävä Zetori. Minulla on ongelma: tuotavassa traktorissa ei ole jääketjuja ja talon vanha kone ei vielä liiku, että saisin siitä nilistää ketjut kentälle ja nostaa ne sitten uusiokäyttöön toiseen koneeseen. Olen tässä harkinnut, että vaihdan samalla kertaa takarenkaineen koko lystin. Jos voimat riittävät, että takarengasta jääketjuineen voisi siirtää, niin miksei.

Yritän silloin tällöin täällä vierailla. Olen niin huon kirjoittelemaan, mieluummin luen muiden juttuja.  :039:

Zetori taitaakin olla niitä harvoja traktoreita, jotka eivät ala v-kirjaimella. Muut sitten ovatkin Valmetti, Valtra, Viiatti, Verkussonni, Voorti ja mitä niitä nyt olikaan  :017:
Pyryharakka

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Nyt 11
« Vastaus #108 : 26.12.17 - klo:19:34 »
 :eusa_angel:

Kiitollisin mielin joulun ajasta.
Ja päivä alkaa pidentymään.
Ihanaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Vs: Nyt 11
« Vastaus #109 : 27.12.17 - klo:11:03 »
Zetori taitaakin olla niitä harvoja traktoreita, jotka eivät ala v-kirjaimella. Muut sitten ovatkin Valmetti, Valtra, Viiatti, Verkussonni, Voorti ja mitä niitä nyt olikaan  :017:

Raavit Rauni alkaa reellä ja Massikka ämmällä.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 11
« Vastaus #110 : 27.12.17 - klo:11:51 »
PuniZetori on muuten jo omassa pilttuussaan. Rakentelin muutama vuosi sitten matkailuvaunullemme, sellainen pieni Sprite Alpine, yhden rustingin päätyyn katoksen, niin  Puni saa olla siinä nyt. Sähköt saa vierestä.
Mainostin kovasti liikana olevaa moottorikelkkaa, mutta sille ei ollut tarvetta. Jos olisi ollut lumilinko, niin silloin eri juttu.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Nyt 11
« Vastaus #111 : 27.12.17 - klo:15:12 »
Nyt lähti Tiitiäinen, ja kihlattu, kohti äitin ja isän kotia ajelemaan. 
Nyt on joulujuhlat juhlittu, ja huomena jatkuu saliharjoittelu viikon tauon jälkeen.
Nyt otin viimeisen antibiootin aamulla, joten senkin puolesta olen sujut. Jatkan karpalomehulla ja karpalopuristeilla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Nyt 11
« Vastaus #112 : 27.12.17 - klo:19:45 »
 :eusa_angel:

Nyt väsyttää.
Joulun ajan ja ennen joulua en tuntenut lainkaan väsymistä.
Nyt tässä tunnen jo, että pian olisi asetuttava vaakaan ja käydä untenmaille.

Hyvää yötä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Nyt 11
« Vastaus #113 : 27.12.17 - klo:19:59 »
Samalla tavoin on minunkin ! Heti aamun kauppareissun jälkeen kävin loikomaan ja nukahdin tunniksi vaikka olin nukkunut 8 tunnin yöunet.
Nyt katson Kekkosen ja 15 min uutisia ja menen nukkumaan.

Yöitä !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Nyt 11
« Vastaus #114 : 27.12.17 - klo:20:04 »
 :eusa_angel: :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 11
« Vastaus #115 : 27.12.17 - klo:22:00 »
Siunausta ja hyvää loppuvuotta foorumilaisille!   :eusa_pray: :109: :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 11
« Vastaus #116 : 27.12.17 - klo:23:15 »
Jep...ja nyt hyvää yötä!

 :eusa_pray: :eusa_angel: :039:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Nyt 11
« Vastaus #117 : 27.12.17 - klo:23:43 »
Yritän silloin tällöin täällä vierailla. Olen niin huon kirjoittelemaan, mieluummin luen muiden juttuja.  :039:

Zetori taitaakin olla niitä harvoja traktoreita, jotka eivät ala v-kirjaimella. Muut sitten ovatkin Valmetti, Valtra, Viiatti, Verkussonni, Voorti ja mitä niitä nyt olikaan  :017:

Pyrtsihän olisi valmis mekaanikoksi.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 11
« Vastaus #118 : 28.12.17 - klo:07:26 »
Pyrtsihän olisi valmis mekaanikoksi.
Minulla tuli heti sama mieleen.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 11
« Vastaus #119 : 28.12.17 - klo:13:41 »
Aamupäivän yllättävät hässäkkämenot takana, nyt hetken lepotauko.
Tai "yllättävät" vain siksi etten muistanut...vanhuus ei tule yksin...valitettavasti...
Nyt joulukuusta purkamaan...ettei unohdu sekin.
Tai se on saatava pois tieltä kun jälkipolvea tulossa lähipäivinä vierailulle...onhan tässä
aikamoinen stressi päällä valmistelujen kanssa...ruokajutut ruokavalioimmeisille...
ja minusta ei ole muuhun kuin katseella seuraamaan ja tiskaamaan...että silleen...