Kirjoittaja Aihe: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena  (Luettu 17515 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #75 : 08.05.10 - klo:09:10 »
Väreilyä ainakin on.

Taide on väreilyä (värien rähjäävä käyttö).
Acta, non verba.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #76 : 08.05.10 - klo:10:57 »
Minulle ikävöivä oli selvä tapaus. Fiksu, noin 45 vuotias, pohdiskeleva nainen. Ihailin hänen  avoimuutta ja kykyä tuottaa tekstiä.
Hur-ja.  Itse kyllä, no.  Pelkäsin monet kerrat että liiankin avoin - suorastaan jaaritteleva - eikös joku jo kiihtynytkin - ja sitten piti selittää miksi.  Ja  teksti tuli tarpeettoman usein tuotettua tänne eikä sinne minne piti, eli maailman luontevin itsepetos: Mitä! Minähän kirjoitan koko ajan!  Mitenkä niin en ole tehnyt mitään työn näköistäkään?  Mitenkä niin minä... Mutta kiitos.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Nimenvaihto Ikävöivä->Leena
« Vastaus #77 : 08.05.10 - klo:15:26 »
Hur-ja.  Itse kyllä, no.  Pelkäsin monet kerrat että liiankin avoin - suorastaan jaaritteleva - eikös joku jo kiihtynytkin - ja sitten piti selittää miksi.  Ja  teksti tuli tarpeettoman usein tuotettua tänne eikä sinne minne piti, eli maailman luontevin itsepetos: Mitä! Minähän kirjoitan koko ajan!  Mitenkä niin en ole tehnyt mitään työn näköistäkään?  Mitenkä niin minä... Mutta kiitos.

Enemmän tuollaisia naisia!! Jatka vain samaan tyyliin!