Kirjoittaja Aihe: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!  (Luettu 34968 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #30 : 17.11.09 - klo:19:20 »
Ne saa värjätä hiuksia, joilla niitä on. Minulla harvenee jo päälaelta. Poninhäntä on pitkä ja kapea kuin kunnan leipä, jota syön.

Sinusta on ilmeisesti kehkeytymässä sitten Juicen jälkeen Suomen pitkätukkaisin kalju.  :002:
Pyryharakka

Poissa harhailija

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #31 : 17.11.09 - klo:19:51 »
Mielestäni Jumala tarkoitti meidän käyttäytyvän niin, että kaikilla olisi mahdollisimman hyvä olla. Kunkin yksilön pitäisi yrittää parhaansa sillä saralla.

Sen lisäksi, että nämä homojen "eheytys"-prosessit eivät tuota koskaan 'kunnollista' lopputulosta, ne ovat haitallisia psyykelle ja voivat tuhota ihmisen elämän. Näin olen lukenut.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #32 : 17.11.09 - klo:20:50 »
Pyryharakka, mittasin yhden satunnaisen hiushaivenen:. 46 cm. Onhan se suomalaisen miehen hiukseksi luonnottoman pitkä; 2 mm lienee säädyllinen mitta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #33 : 17.11.09 - klo:20:52 »
Pyryharakka, mittasin yhden satunnaisen hiushaivenen:. 46 cm. Onhan se suomalaisen miehen hiukseksi luonnottoman pitkä; 2 mm lienee säädyllinen mitta.
Hö... melkein yhtäpitkä kun mun rintakarvat :icon_wink:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #34 : 10.02.10 - klo:20:29 »
Piispainkokous: Homoliittoja ei voi siunata
Julkaistu tänään klo 17:59, päivitetty tänään 10.02.2010 klo 18:42
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/02/piispainkokous_homoliittoja_ei_voi_siunata_1434926.html

ps. nyt ei sitten ole epäselvyyttä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #35 : 11.02.10 - klo:08:06 »
Nyt piispat ja minä ollaan sitten erimieltä. Juuri tämän kysymyksen kanssa olen eronnut KD-puolueesta. Ja heti tuomittiin! :109:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #36 : 11.02.10 - klo:08:54 »
Nyt piispat ja minä ollaan sitten erimieltä. Juuri tämän kysymyksen kanssa olen eronnut KD-puolueesta. Ja heti tuomittiin! :109:

Onnittelen. Olet tehnyt hyvän valinnan ja eronnut kovin keinotekoisesta puolueesta, joka kutsuu itseään kristillisdemokraattiseksi vaikka on kaukana keskieurooppalaisesta kristillisdemokratiasta.

Piispat ovat poliitikkoja. Eivät uskalla tehdä rohkeita päätöksiä.

Arkkipiispan vaalit ovat ovella. Kukahan valitaan?

Acta, non verba.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #37 : 11.02.10 - klo:10:25 »
Riitta-mummi, minä ja ystäväni voimme olla piispainkokouksen typeristä arvioista eri mieltä... se on tätä "demokratiaa"...
wilhelmi niskasen jäljillä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #38 : 11.02.10 - klo:10:44 »
Nyt piispat ja minä ollaan sitten erimieltä.

Piispat ovat poliitikkoja. Eivät uskalla tehdä rohkeita päätöksiä.
Arkkipiispan vaalit ovat ovella.

se on tätä demokratiaa

Niin,se on tätä demokratiaa.
Hieman voisi itsekukin muistella miksi näin on, sillä itsehän te olette myös olleet äänestämässä piispoja.
Muistaakseni piispan vaaleissa ovat äänioikeutettuja hiippakunnan papit ja lehtorit sekä vastaava määrä maallikkovalitsijoita.
Eli kuka on äänestänyt pappeja, lehtoreita ja maalikkovalitsijoita? Vastaus on , me itse.
Joten miksi valitatte, koska itse olette myös päätökseen vaikuttaneet.


santtu-62

  • Vieras
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #39 : 11.02.10 - klo:11:04 »
Niin,se on tätä demokratiaa....
Eli kuka on äänestänyt pappeja, lehtoreita ja maalikkovalitsijoita? Vastaus on , me itse.
Joten miksi valitatte, koska itse olette myös päätökseen vaikuttaneet.
Toiseksi muistaakseni tälläkin foorumilla ovat eräät nimimerkit ylistäneet meidän piispojamme.
Ihminen on hieman kaksijakoinen, tänään näin huomenna taas jotain muuta.

"Vellit ja puurot" menee sekaisin ihan meillä jokaisella, vaikka pitäisi itseään täydellisenä ihmisenä.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #40 : 11.02.10 - klo:11:32 »
Toiseksi muistaakseni tälläkin foorumilla ovat eräät nimimerkit ylistäneet meidän piispojamme.
Ihminen on hieman kaksijakoinen, tänään näin huomenna taas jotain muuta.

"Vellit ja puurot" menee sekaisin ihan meillä jokaisella, vaikka pitäisi itseään täydellisenä ihmisenä.
Juu, ja kun oikein keittelee ja hämmentelee, niin vasta syödessä tietää kumpaa siitä tuli, puuroa vai velliä.  :023:
Pyryharakka

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #41 : 11.02.10 - klo:11:32 »
Lainaus käyttäjältä:
Olet tehnyt hyvän valinnan ja eronnut kovin keinotekoisesta puolueesta, joka kutsuu itseään kristillisdemokraattiseksi vaikka on kaukana keskieurooppalaisesta kristillisdemokratiasta.


Ja kääntäen: täältäpäin katsottuna keskieurooppalainen kristillisdemokratia on kovin kaukana suomalaisesta kristillisdemokratiasta.

Kyllä sitä aivan hyvin pitää saada tehdä omaakin politiikkaa, eikä kaikkea kopioida ulkomailta.


Lainaus
Piispat ovat poliitikkoja. Eivät uskalla tehdä rohkeita päätöksiä.


Mielestäni piispat tekivät hyvän päätöksen.
Tällä foorumilla rähinän välttämiseksi on hyvä lisätä tällainen pieni extrakommentti: Olen siis tuota mieltä piiskainkokouksen päätöksestä, mutta minulle ei ole uhka, vaikka joku muu on toista mieltä ja minulle ei tuota ongelmaa hyväksyä sitä, että joku on toista mieltä ja en halua toisuskoisille mitään pahaa, vaan hyväksyn, että uskovat toisin.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #42 : 11.02.10 - klo:12:22 »
Ja kääntäen: täältäpäin katsottuna keskieurooppalainen kristillisdemokratia on kovin kaukana suomalaisesta kristillisdemokratiasta.

Jaahas. Jos lättää Kristillisen Liiton tilalle nimen kristillisdemokraatit ei siitä vielä tule ihan oikeata keskusta-oikeistolaista kristillisdemokraattia.

Lainaus
Tällä foorumilla rähinän välttämiseksi on hyvä lisätä tällainen pieni extrakommentti: Olen siis tuota mieltä piiskainkokouksen päätöksestä, mutta minulle ei ole uhka, vaikka joku muu on toista mieltä ja minulle ei tuota ongelmaa hyväksyä sitä, että joku on toista mieltä ja en halua toisuskoisille mitään pahaa, vaan hyväksyn, että uskovat toisin.

 Enpä minäkään pahastu sinulle luontaisesta näkemyksestä.
Acta, non verba.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #43 : 11.02.10 - klo:12:28 »
Lainaus
Jaahas. Jos lättää Kristillisen Liiton tilalle nimen kristillisdemokraatit ei siitä vielä tule ihan oikeata keskusta-oikeistolaista kristillisdemokraattia.


Puolueen taannoisen nimenvaihdoksen eräänä syynä on ehkä ollut se, että sitä kautta yritetään hakea vähän suurempaa kannatusta.
Jos nimenvaihdos tuo suuremman kannatuksen, silloin nimenvaihdos oli mielestäni perusteltua.
Itse kuitenkin pidän enemmän entisestä nimestä.

Kaikkien kristittyjen tulisi äänestää kristillisdemokraatteja.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Homot ja muut jotenkin ok, vaik kaikki ei tajuu!
« Vastaus #44 : 11.02.10 - klo:12:36 »
Puolueen taannoisen nimenvaihdoksen eräänä syynä on ehkä ollut se, että sitä kautta yritetään hakea vähän suurempaa kannatusta. Jos nimenvaihdos tuo suuremman kannatuksen, silloin nimenvaihdos oli mielestäni perusteltua. Itse kuitenkin pidän enemmän entisestä nimestä. Kaikkien kristittyjen tulisi äänestää kristillisdemokraatteja.

Kun nimi vaihdetiin v. 2001, niin eipä ole vaaleissa tullut lisää kannatusta. Äänestän mieluummin vasemmistoliittoa kuin kristillisdemokraatteja.
Acta, non verba.