Kirjoittaja Aihe: Kiitos tästä foorumista!  (Luettu 14186 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Re: Kiitos
« Vastaus #45 : 07.03.10 - klo:08:40 »
Tuota... olen sitten oletettavasti ollut liian lyhyen aikaa mukana, koska en ole mitenkään saanut tätä käsitystä, eri mieltä on oltu joskus  mutta se on perusteellisesti eri asia, ja sitä nyt voi olla liikkeellä...näköjään nytkin tässä... .kai sitten olen ihan sokea kun en ole huomannut mitään "omaa erinomaisuutta", sellaisen korostamista tai "pakottavaa tarvetta hämmentää" yhtään ketään. Vai edustiko tämä jotain omaperäistä huumoria, josta piti juuri tämän liikkeen väki tunnistettaman?

Kyllähän tuo totta on, mitä Vaivattu Sielu kirjoitti. Joskus sitä briljailee turhuuksia. Olen ihminen, joka ei pidättele kirjoituksiaan tai puhumisiaan. Annan viestin tulla just sellaisena, kun se tulee enempiä harkitsematta.
Acta, non verba.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #46 : 07.03.10 - klo:08:47 »
Mikäs "karjan yleislääke" sen oletetaan olevan?

Niin onhan näitä "puoskareita ja epäpäteviä lääkkeen jakajia" näkynyt silloin tällöin, yöllä ja päivälläkin foorumilla.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Re: Kiitos
« Vastaus #47 : 07.03.10 - klo:08:54 »
Kyllähän tuo totta on, mitä Vaivattu Sielu kirjoitti. Joskus sitä briljailee turhuuksia. Olen ihminen, joka ei pidättele kirjoituksiaan tai puhumisiaan. Annan viestin tulla just sellaisena, kun se tulee enempiä harkitsematta.
Pitäiskö? Eivät pidättele ihan kaikki toisetkaan. En ole huomannut sinun sanoneen järin ilkeästi, menneen henkilökohtaisuksiin, kuittailleen kuittailemisen halusta. Mitä puuttuu? Kai jokainen joskus  kirjoittaa niin ettei hio loppuun saakka sanojaan, ei kai tämä mitään julkaistavaa proosaa edusta.

Vai miten on. Jos tänne saisi kirjoittaa vain loppun saakka harkitut, hiott ja kultivoidut, mielellään kultturellit kommentit, joista säkenöisi itsehillintä, sanojen tarkka seulominen, huolellinen huomio sille ettei liioittele, suurentele, äärimmäinen rehellisyys ja vielä ponnistelu kohti yksilöllistä ilmaisua niin olisihan se hyvä, epäilemättä.
Se olisi suurta!
Mutta näivettyisikö sivusto?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #48 : 07.03.10 - klo:09:02 »
Aivan , toivottavasti ei keskustelut mene ihan korniksi.
Ja hyvä, että Benkku on ymmärtänyt, että Seppos on rehti ja reilu mies.
Hmm. Mitenkähän tämä liittyy Seppoksen rehtiyteen tai reilun miehen maineeseen?

santtu-62

  • Vieras
Vs: Re: Kiitos
« Vastaus #49 : 07.03.10 - klo:09:04 »
Pitäiskö? Eivät pidättele ihan kaikki toisetkaan.  
No pitäisikö kaikkien hyppää samaan kaivoon.

« Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:09:13 kirjoittanut Benkku »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Re: Kiitos
« Vastaus #50 : 07.03.10 - klo:11:45 »
No pitäisikö kaikkien hyppää samaan kaivoon.

Jokaiselle kaivonsa ja hyppimisensä.
Acta, non verba.

Poissa Jarru

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 49
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #51 : 07.03.10 - klo:13:48 »
Tämä lienee oikea ketju kiittää hyvästä foorumista. Olen tätä seuraillut silloin tällöin jo foorumin alkuajoista lähtien, mutta vasta viime aikoina kirjoitellutkin jotain. Olen käynyt myös uteliaisuudesta ihmettelemässä muita kristillisiä foorumeita ja päivän polttavia aiheita. Lähinnä sitä on ollut puulla päähän lyöty noiden keskustelujen sisällöstä ja siitä, että keskeinen seikka on väittää vastaan asiassa kuin asiassa. Tämä paikka on melkoisen rauhallinen, sanoisin. Notta kiitos! :kahvi:

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #52 : 07.03.10 - klo:14:02 »
Sehän on pääasia, että lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Jollakin on häikääsevän kirkas energialamppu ja toisella häilyvä kynttilänliäkki, mutta kaikki pimiäs kulukevalle yhtä tarpeellisia. :113:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Kiitos tästä foorumista!
« Vastaus #53 : 21.04.10 - klo:14:30 »
Kiitokset minultakin, tänne eksyin harhailtuani nettiviidakossa ja aionpa pysyäkin! :) upea foorumi ja mukava porista teijän kanssa.
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)