Kirjoittaja Aihe: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-  (Luettu 39749 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #15 : 04.12.05 - klo:18:35 »
mä taas luin jostain että se määrä vettä mikä meillä kuluu vessanpöntön vetämiseen niin riittäisi jollekki afrikkalaiselle päiväksi, se saisi sillä peseydyttyä ja tehtyä ruuan ja kaikkee. mutta ei niille oo mitää hyötyy kuitenkaan siitä että me vedettäisi pönttöä harvemmin....
-tottelematon ja paha-

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #16 : 04.12.05 - klo:21:15 »
Eräänkin Simon seurapuheesta pätkä: "Näkeminen on näennäistä ja tekeminen teennäistä. Vain oleminen on olennaista"
työnsin pääni vesimeloniin

Hölkänen

  • Vieras
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #17 : 05.12.05 - klo:12:06 »
Tälle päivälle voisi heittää väitteen, että ihminen on mahdoton pyrkiessään tuntemaan enemmän Jumalaa kuin Rakkautta.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #18 : 05.12.05 - klo:15:08 »
yhtääkkiä tässä uskonnon tunnilla yks päivä tuli vaan sellanen, että kuinka nopeasti vuodet on kuluneet, kuinka nopeasti aika kiitää, esim. tämä vuosi on hujahtanut kuin yksi viikko. täytin jo (siis vasta) 16 ja sitä edellisenä päivänä olin 15. kamalaa kun ei ole aikaa mihinkään!
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #19 : 05.12.05 - klo:15:13 »
5.12.

Leikki-ikä on koko ikä. Serkun kanssa harjoiteltiin numeroita ja oli se kyllä aika ihanaa :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #20 : 05.12.05 - klo:15:15 »
Eu on varmaan salaliitto jota johtaa joku Hitlerin newborn ruumiillistuma

ps. Ruumiillistuma---Ruumiillis-Tuma
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #21 : 05.12.05 - klo:18:22 »
Hektisyyden alkeet:

1. Älä tee mitään valmiiksi.
2. Aloita projektin viimeisellä kolmanneksella uusi projekti (mielummin kolme)
3. Älä anna itsesi vaipua laiskuuteen (=luonnolliseen lepoon)

Työn antajani ja ystävänsä määrittelivät minut (tietämättään) hektikoksi. Montakohan kertaa vielä joutuu heräämään olemaan sitä mitä eniten vihaa?
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Cecil

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #22 : 06.12.05 - klo:20:11 »
Tänään taas sama aihe kuin niin monesti muulloinkin: sukupuoliroolit ja hetero-oletus.

En ole hetero ja vaikka olisinkin ah niin ihanan irc-gallerian "oot tosi kuuma pakkaus kiinnostaisko"-kommentit neljäkymppisiltä lahtelaismiehiltä ottavat päähän kovaa, varsinkin kuvissa, joissa olen yrittänyt näyttää mahdollisimman poikamaiselta.

Ärsyttää se, miten minua määritellään itseltäni kysymättä, oletetaan että olen sitä ja tätä ja tuota ja sillä oikeutetaan törkeä käytös ja luokittelu. Koulussakin on niin koomista kuunnella muiden "homot on tosi kivoi ku ne käyttää pinkkei raitapaitoi ja niiden kaa voi shoppailla, mut en mä lesboi tajuu.." -juttuja kun koko luokalla, kuten yleensä, on täysi hetero-oletus, ei tule mieleenkään, kuinka suuri osa suomalaisista loppujen lopuksi sateenkaarevaa väkeä onkaan.

En ole vielä löytänyt sopivaa tilaisuutta kajauttaa suuntautumistani luokalle että tajuaisivat katsoa puheitaan enkä koe viisaaksi tehdä siitä numeroakaan, vaan odotan, että jonain päivänä puheenaihe raapaisisi jostain aiheen vierestä ja tarjoaisi aasinsillan ulostuloon.  

Huomionherätys on typerää, mutta ei jaksaisi niiden kummallisia juttuja sateenkaarikansasta ja sitä, että minun kuvitellaan olevan muuta kuin olen.

Hölkänen

  • Vieras
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #23 : 07.12.05 - klo:11:13 »
Minusta on kyllä ihan hauska saada tytöiltä huomiota. =) Olen flirttaillut eräänkin mummon kanssa ollessani vapaaehtoistöissä vanhainkodissa ja siitä tuli hyvä mieli molemmille. Mutta kyllä minuakin korpeaisi saada ehdotuksia nelikymppisiltä lahtelaismiehiltä. Parikymppiset on asia erikseen...

Tekisi kyllä tosiaan mieli kitkeä kaikki *tun homot penskojen puheista. Tai sitten voisi hankkia paidan jossa tuo kyseinen teksti näkyvästi lukee.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #24 : 07.12.05 - klo:14:42 »
Luota vaistoihisi ja valmistaudu pahimpaan. Myöhäistä itkeä, kun maito on maassa. No jaa, jotenkin arvasin...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Cecil

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #25 : 07.12.05 - klo:18:26 »
Lainaus
Tekisi kyllä tosiaan mieli kitkeä kaikki *tun homot penskojen puheista. Tai sitten voisi hankkia paidan jossa tuo kyseinen teksti näkyvästi lukee.


No niinpä, varsinkin kun tuossa mainituilla kahdella on niin suuresti tekemistä keskenään  :roll: Itselläni on pinkki "Pim! Olet homo." -paita ja painoin eilen "I can't even THINK straight" -paidan. Lepakkolaukkukin keikkuu olalla :p Täytyyhän sitä nyt jotenkin näyttää olevansa muuta kuin oletus, varsinkin kun oletus ärsyttää.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #26 : 07.12.05 - klo:20:45 »
7. Joulukuuta.

Rakas päiväkirja, tänään katsoin Huono Kasvatus -nimisen elokuvan ja ajattelin siksi raavaita miehiä sänkypuuhissa.

Bussipysäkillä outo epävarmuus täytti minut, ja tunsin vastustamatonta halua lähteä selvittämättömien asioiden jäljille. Sitä en tehnyt. Menin bussilla kotiin ja laitoin itkevät pikkulapset nukkumaan. Nyt istun sohvalla aamutakissa ja vain alkoholi puuttuu täydellisestä epävarmuudesta.
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #27 : 07.12.05 - klo:23:17 »
Humhum. Joku kuulostaa elävän kuten kolmikymppinen neito ranskalaisessa elämän tyhjänpäiväisyyttä inspiroivalla tavalla luotaavassa elokuvassa.

Viimeaikaiset ajatukseni ajattelin koettaa tiivistää novelliin, jossa Helsingin yllättää veritulva. Mukana olisi ainakin vienankarjalalainen lapsi etsimässä munuaisiaan.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #28 : 08.12.05 - klo:21:53 »
8. Joulukuuta
 Rakas päiväkirja,

Tänään löysin itseni katsomasta cheerleadingin SM-karsintoja. Oli kummaa, enkä muistanut kuinka sinne päädyin. Sisäänpääsy oli ilmeisesti 1 euro, koska en löytänyt busirahaa paikalta paettuani.

Toivoisin löytäväni hetkittäistä rauhaa.
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Henri

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 78
Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #29 : 08.12.05 - klo:22:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Ceeciel"
Lainaus
Tekisi kyllä tosiaan mieli kitkeä kaikki *tun homot penskojen puheista. Tai sitten voisi hankkia paidan jossa tuo kyseinen teksti näkyvästi lukee.


No niinpä, varsinkin kun tuossa mainituilla kahdella on niin suuresti tekemistä keskenään  :roll: Itselläni on pinkki "Pim! Olet homo." -paita ja painoin eilen "I can't even THINK straight" -paidan. Lepakkolaukkukin keikkuu olalla :p Täytyyhän sitä nyt jotenkin näyttää olevansa muuta kuin oletus, varsinkin kun oletus ärsyttää.


Joo monetkin tenavat saisivat kyllä siistiä suunsa. Mutta tuosta oletuksesta...mielestäni se on aika luontevaa olettaa, että henkilö on heteroseksuaali, koska täysin homoseksuaaleja on vain noin 4%, ja loput sitten enemmän tai vähemmän heteroja. Kun ilmeisesti tällainen oletus ärsyttää, niin senhän voi helposti korjata. Kunhan tutustaa asianomaiseen ja selittää kuinka asiat on (ymmärrän, että kaikille tämä ei todellakaan ole helppoa).