Kirjoittaja Aihe: Turha joukko?  (Luettu 10113 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #30 : 29.11.18 - klo:14:30 »
Missä nuoriso on? Entiset nuoremme ovat toki aikuistuneet ja löytäneet parempaa tekemistä, mutta olisi piristävää saada uusia mukaan. Onko tällainen keskustelu muodoltaan niin vanhanaikaista, ettei heitä kiinnosta?  :017:

Tuota samaa olen miettinyt minäkin. Onneksi joukossamme on hallavapartaisia n u o r e k k a i t a vanhuksia, sellaisia kuin Pena! :kahvi:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #31 : 29.11.18 - klo:16:05 »
Olen antanut ymmärtää, että foorumin formaatti on liian vanhanaikainen ja tilalle on tullut uusia some virityksiä, jotka houkuttelevat enemmän kuten blogit, instagram, twitter jne.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #32 : 29.11.18 - klo:16:10 »
Olen antanut ymmärtää, että foorumin formaatti on liian vanhanaikainen ja tilalle on tullut uusia some virityksiä, jotka houkuttelevat enemmän kuten blogit, instagram, twitter jne.

Seppos & orkesteri! Tärkeätä, että tämä foorumi on. Nuoretkin vanhenevat!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #33 : 30.11.18 - klo:05:39 »

    :icon_exclaim:   :023:   :opettaa:  :icon_sunny:  :015:  :013:  :020:  :024:  :026:  :031:  :038: :049:  :eusa_pray:


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22041
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #34 : 30.11.18 - klo:08:38 »
 Yksi unohtui: :051:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #35 : 30.11.18 - klo:09:10 »

 :081:   :082:   :098:   :eusa_dance:   :eusa_drool:   :eusa_whistle:   :icon_mrgreen:   :008:   :voiei:   :repee:   :repee2:   :020:   :031:   :036:   :037:   :038:   :040:   :041:   :042:   :043:   :044:   :045:   :046:   :048:  :049:   :052:   :055:   :057:   :058:   :060:

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #36 : 30.11.18 - klo:10:57 »
Koirat haukkuu karavaani kulkee. Turha tässä on kyykyssä olla kenenkään kirjoittajan, nostakaa päänne niinkuin joutsen vai miten se Joukhahainen sanoi. Jos foorumi ei jotain palvele niin toista se palvelee, kumpikin on yhtä tärkeä.
Tän foorumin yksi hienoista puolista on armollisuus, ollaan kuin perhe jossa jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, torutaan mutta ei lynkata.
Toivoisin itse että ne jotka ovat kokeneet tulleensa väärinymmärretyiksi antaisivat anteeksi ja palaisivat foorumille, kaipaan niin joitakin kirjoittajia.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33717
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #37 : 30.11.18 - klo:12:42 »
Pajo mie oon tehny turhaa, se lie ommaa ansioo, mut joskus oon antanu rohkiast isomman äänen kuuluu !

R-m :024: :117: :020:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #38 : 30.11.18 - klo:12:51 »


 Koirat haukkuu karavaani kulkee. Turha tässä on kyykyssä olla kenenkään kirjoittajan, nostakaa päänne niinkuin joutsen vai miten se Joukhahainen sanoi. Jos foorumi ei jotain palvele niin toista se palvelee, kumpikin on yhtä tärkeä.
Tän foorumin yksi hienoista puolista on armollisuus, ollaan kuin perhe jossa jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, torutaan mutta ei lynkata.
Toivoisin itse että ne jotka ovat kokeneet tulleensa väärinymmärretyiksi antaisivat anteeksi ja palaisivat foorumille, kaipaan niin joitakin kirjoittajia.


   Leenaa mie oon kaivannu. Mut ku hää on niin oppinut, ettei meidän junttikirjoittelut natsaa hänen vartalolleen, ymmärtäisin. Ja siks toisekseen hoviin ei mahdu kuin yksi kuningatar.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #39 : 30.11.18 - klo:14:38 »
Missä nuoriso on? Entiset nuoremme ovat toki aikuistuneet ja löytäneet parempaa tekemistä, mutta olisi piristävää saada uusia mukaan. Onko tällainen keskustelu muodoltaan niin vanhanaikaista, ettei heitä kiinnosta?  :017:

Ehkä tässä nuorasiapohdiskelussa on lopulta kyse jostain syvemmästä, jostain enemmästä. Työskentelin äskettäin reportterina Hengellisen Kuukauslehden 130-vuotisjuhlatapahtumassa Lapualla. Paikalla oli mukavasti, eli opistosalillinen, väkeä - kai noin kaksisataa ihmistä kaikitenkin, ehkä jopa enemmän. Mutta, mutta: Olikohan siellä ainuttakaan alle 40-vuotiasta - jos oli, niin ei kovin montaa kuitenkaan. Alkusyksystä olin seuroissa Helsingin Lauttasaaressa. Siellä oli parikymmentä ihmistä - mutta ei tainnut olla ainuttakaan alle 50-vuotiasta, Että siten :kahvi:

Herättäjäjuhlilla onneksi, ja toki, on yhä ihmisiä vauvasta vaariin. Mutta hyvin usein monissa körttikokoontumisissa ei niin ole.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #40 : 01.12.18 - klo:05:16 »


   Leenaa mie oon kaivannu. Mut ku hää on niin oppinut, ettei meidän junttikirjoittelut natsaa hänen vartalolleen, ymmärtäisin. Ja siks toisekseen hoviin ei mahdu kuin yksi kuningatar.



   Mielenkiintoinen on tuo konflikti, kun siihen tuntuu liittyvän sekä oman identiteetin että vallan tavoittelu. Valta, valtapiiri on itsen rajat. Identiteettien päällekkyys hämärtää ja liudentaa ne. Jossain määrin se toimii, sitten tullaan pisteeseen, jossa oma katoaa, ja sitä on lähdettävä etsimään, mistä seuraa konflikti. En voi ottaa toisen omakseen merkittyä, vaikka se tuntuisikin omimmalta. Minun täytyy erottua, etsiä uutta, mennä pois, alkaa seikailla.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #41 : 01.12.18 - klo:13:18 »
Sinä olet siinä, minä olen tässä, aikamoinen taival takanamme on....
mutta matka jatkuu Hänen seurassaan...Karavaani kulkee, koirat haukkuu....
AIVAN MAHTAVA LAULU TUO....sanomaltaan ja mukaansa tempaava sävel... :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #42 : 02.12.18 - klo:21:16 »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33717
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #43 : 03.12.18 - klo:09:56 »
Kyselen kohdallani mikä on turhaa yleensä koko elämässä ja mikä koetaan turhaksi tällä foorumilla.

Turhuudet ovat niitä jotka houkuttavat . Ajanviete ? Helyt? Huvit ?
Jokainen kokee kohdallaan mistä riisuu, mitä pitää.

Koen että yleistä turhuutta on tuhlailu joka koituu yhteisön tappioiksi ja planeettamme tuhoksi.

Tässä pienessä piirissä toiset kokevat vain asiallisuuden oikeaksi tavaksi yllä pitää yhteyttä meihin muihin. Toiset taas luonteidensa, lapsellisuutensa ja innoituksena mukaan kirjoittavat ' mitä sattuu'  tietekin noudatten netin etikettiä.

Olen ollut foorumisti 10 vuotta ja 1 viikon . Jos minun olemukseni, joka ei ole kuninkaallinen eikä lady-like, vaan kansanomaisen körttiakan, on syyllistynyt keskustelun tyrehdyttämiseen, saanen siitä tiedon ylläpidolta.
Olen valmis tekemään tilaa kenelle vain, mutta surren ja anteeksipyydellen.
Kirjoittaminen oli elämäni löytö tänne löydettyäni. :049:

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #44 : 03.12.18 - klo:10:20 »
Sen verran lisätietoa, että tämä joukko on yllättävän paljon suurempi. Meillä on päivittäin käyviä jäseniä, jotka eivät syystä tai toisesta halua kirjoittaa. Mistä tuon tiedän? kun minua tartutaan seuroissa hiasta ja kysytään, että eihän se ole paha. Olkoon heillä siihen vapaus niinkuin meillä on kirjoittaa. Kaikki ovat tervetulleita.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi