Kirjoittaja Aihe: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla  (Luettu 18369 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla
« Vastaus #60 : 09.07.16 - klo:22:14 »
Lisäksi myö Pyrtsin kanssa bongattiin  hippiäinen hallissa.  Kiitos, mukava oli tavata
vaikka se jäi lyhyeksi.

Juhlat eivät ole pelkästään penkissä istumista, puheiden kuuntelemista ja veisuuta. Kaikki kohtaamiset alkaen vessajonossa tai ruokajonossa ovat usein yllättävän mukavia.

Vieraista tuli tuttuja, kuten Voitto ja Maija Silfverhuth´sta  kahvittelupöydässä.Voiton suku on Valkjärveltä kuten myö tikkalaisetkii.

Koirarodut olivat monipuolisesti esillä. Pienempiä rotuja yleisemmin. Myös lasten runsaus kertoi pääkaupunkiseusta. Ja nuoret olivat vilkkaita ja kauniita.

Special thanks  juhanille. Tapasin häntä pariin otteeseen, myös vaimon ja pojista nrot  4. ja 6. ( menikö näin. Ville ja Eero ne olivat )


Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla
« Vastaus #61 : 09.07.16 - klo:22:59 »
Myös minä olin hetken tapaamisessa, sitten kansainvälisien asioiden tapaaminen jo kutsui. Mukava oli nähdä teidät kaikki. :023: :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla
« Vastaus #62 : 10.07.16 - klo:07:09 »
No toki olit !  Taasko meni mami   memestä !   :017:Anttia en ollut tavannut sitten Lapuan Juhlien.

Sama minulla mansipaanin ja maisakain nimien kanssa.  :018:

Pyrtsi oli nähnyt myös PekkaV;n.

Ja minä en tuntenut Pyrtsin Anttia heti. Luulin Viisveisaajaksi.   :002:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla
« Vastaus #63 : 11.07.16 - klo:05:25 »

  Sihteerini oli  - tai siis minä viimekädessä - laittanut muuta kohtaan, jossa piti tulla teitä tapaamaan. Mutta niinhän se Paavalikin kirjoitti, että jos pääsen, tulen teitä, rakkaat ystävät tapaamaan.
Rupesin miettimään, että olisiko se ollut mahdollista, jos olisin klo 16.50 muistanut tapaamisemme. Olinhan ... melkein kaikki on kaaoksena päässäni, Herra armahda.

"Olen muistanut sinut kipuna kiivaana, suruna sielussain, valona yössä vain."

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla
« Vastaus #64 : 11.07.16 - klo:07:40 »
Mukavaa on lukea teidän tapaamisjuttujanne. Itselläni on tälle vuodelle monenlaista lukkoa ollut, että juhlille pääseminen jäi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Foorumitapaaminen Vantaan juhlilla
« Vastaus #65 : 11.07.16 - klo:10:22 »
Tosi mukavaa oli tavata, sillä oli alkuaan määrä olla siellä lepohuonevahtina koko lauantai. Karkasin tosin jo kerran.  " kuljeskelemaan tuolla kentällä jos joku tarvii jotain... No siis noin jotain vaan".  ja niin ensimmäisenä törmäsin penaan ja penansiskoon koirineen. Kylläpäs Terri oli kasvanut. Mahdoton miten rauhallinen koira!  Oli niin niin kotoinen ja mukava olo heti. Seuraava taisi olla Pyrtsi jossain, ainakin näin. Lepohuoneessa oli sutinaa eli en ole varma, joku saattoi poiketa mutta siinä ei ehdi rekisteröidä kuin kaiken mitä tekee.

Istuin siinä ja muistelin entisiä tapaamisia ja sitäkin kun Sepposin kanssa yritettiin saada koukkua minun terassini kattoon eli kaikkea arkista ja oloni oli äärettömän hyvä.  Kyllä minä sitten pidän teistä niin suuresti ettei sillä tavalla oikeastaan voi pitää yhtään kenestäkään.   :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.