Kirjoittaja Aihe: Riivatut rakkineet 6  (Luettu 32167 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #15 : 26.08.14 - klo:22:19 »
Minulla on myös A3 monitoimikone ja se kuluttaa mustetta tulostettua merkkiä kohden ihan saman määrän kuin A4 tulostin. Kone maksoi 180€ Verkkokauppa.com firmassa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #16 : 28.08.14 - klo:10:00 »
Koneeni virkistyy jotenkin, kun muistan poistaa selaustiedot riittävän useasti. En tiedä, mihin moinen komento vaikuttaa lopunperin.

Minulla kone virkistyi kun poistin ylimääräisiä kuvia ja tiedostoja. Kamerassa on turhan monta pikseliä joten jos en jaksa pienentää kuvia niin aika paljon vievät tilaa koneelta.

Kännykässä kuvagallerian selaaminen jumii, ja kun googletin asiaa niin pitäisi formatoida(alustaa?) sd-kortti. Mitenköhän se tapahtuu..?

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #17 : 28.08.14 - klo:12:35 »
ei mitään :) Muoks

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #18 : 15.09.14 - klo:21:58 »
Kuvittelin skannerin sanoneen työsopimuksen irti, mutta ei tuokaan näköjään hyppyvirralla toiminut. Nyt töpseli kunnolla kiinni ja taas toimii :023:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #19 : 16.09.14 - klo:08:51 »
Elisan/Saunalahden 4-glaite on opeteltava. Ensin luulin, että se on toisaikainen, mutta nyt osaan katsoa, miten se "herää"meitä palvelemaan. Nopeus on hyvä juttu.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #20 : 20.09.14 - klo:16:24 »
Vaihdoin maaseuturesidenssissä langattoman yhteyden Saunalahdesta Elisaan. Verkkohan on sama, mutta eroa on. Pari vikkoa sitten huomasin, että Saunalahden nettitikuilla (kokeilin kahta) ei päässyt nettiin, Elisan yhteydet (puhelin ja taulutietokone) pelasivat. Käytössäni olevat Elisan liittymät ovat ruuhkatilanteissa priorisoituja, selitti Elisan yritysmyyjä puhelimessa. Tilasin liittymän ja sim-kortti tuli postissa parissa päivässä. Saapa nähdä, huomaanko eroa.

Toisen yhteysongelman havaitsin terveyskeskuksen pitkäaikaishoidon osastolla. Siellä on ilmeisesti langaton verkko vierailijoille, mutta se ei toimi omaisemme huoneessa. Nyt asukille on televisio ja sanomalehtikin tulee. Puhelinkin viedään sinne jahka keritään. Taulutietokoneesta olisi hänelle varmasti iloa, jos sen ohjelmistosta onnistuisi poistamaan kaiken tarpeettoman eli noin 90 prosenttia sovelluksista ja ominaisuuksista. Toivottavasti nettiyhteydet toimivat siinä vaiheessa, kun meikäläinen kyörätään vastaavaan paikkaan...

Mt


Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #21 : 21.09.14 - klo:18:22 »
Minulla on Saunalahden pakkonaitu 4-G kolmeksi vuodeksi. Kyllähän se 2 a 3 kertaa jotenkin "kuolee" pois päältä joka päivä. Muutamia minuutteja aina kerrallaan katkos kestää, se on todellinen, sillä laite itse löytää vikansa. Teen jotakin muuta silloin. Nopeuteen nähden yhteys on edullinen. Täältä on pitkä joka paikkaan, että yhteysvälejä on paljon.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #22 : 22.09.14 - klo:04:51 »
Minulla on Saunalahden pakkonaitu 4-G kolmeksi vuodeksi. Kyllähän se 2 a 3 kertaa jotenkin "kuolee" pois päältä joka päivä. Muutamia minuutteja aina kerrallaan katkos kestää, se on todellinen, sillä laite itse löytää vikansa. Teen jotakin muuta silloin. Nopeuteen nähden yhteys on edullinen. Täältä on pitkä joka paikkaan, että yhteysvälejä on paljon.

4G verkko on vielä hyvin reikäinen ja laitteissa paljon lastentauteja. Jos vika on noin selvästi laitteessa, niin vaadi takuuseen uusi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #23 : 22.09.14 - klo:09:33 »
Täytyypäs kopaista.

Poissa Liina

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 543
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #24 : 22.09.14 - klo:09:58 »
Rakkineeni (Saunalahden mokkula) on riivattu. Se on kuin blondin vilkku: toimii, ei toimi, toimii, ei toimi. Kun se lakkasi toimimasta kokonaan, soitin palveluntarjoajan asiakaspalveluun ja kuuntelin lähes kaksi tuntia hissimusiikkia ynnä hyviä neuvoja ("etsi häiriökartta sivuiltamme" -- kappas, kun en keksinyt, mutta kun en pääse niille sivuille, koska mokkula ei toimi.) Palveluntarjoajan asiakaspalvelija tiedusteli oitis, olenko kuullut kätevästä kikasta: käynnistä kone uudelleen. (Juu, olen kuullut ja käynnistänyt noin kaksikymmentä kertaa). Lopulta hän avautui: "Meil on ollu ongelmii."
Onneksi muistin yhden kymmenestä käskystä: Älä tapa. Laajensin sitä hiukan: Älä huuda asiakaspalvelijalle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #25 : 22.09.14 - klo:11:36 »
Totesimme jo yhdessä uuden opintoryhmänikin kanssa Fimnetin Windows 8.1:n riivausvaikutukset viattomiin hardiksiin. Ne saavat aikaan spontaanin manaustoiminnon eli sikälikin ovat. Siellä keskustelivat manaustutkimuksista ja tämän selvitin eikä ole kukaan ollut toista mieltä. Vielä. Myötätunnon osoituksia sain sen sijaan.  :kahvi: :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #26 : 22.09.14 - klo:13:14 »
Rakkineeni (Saunalahden mokkula) on riivattu. Se on kuin blondin vilkku: toimii, ei toimi, toimii, ei toimi. Kun se lakkasi toimimasta kokonaan, soitin palveluntarjoajan asiakaspalveluun ja kuuntelin lähes kaksi tuntia hissimusiikkia ynnä hyviä neuvoja ("etsi häiriökartta sivuiltamme" -- kappas, kun en keksinyt, mutta kun en pääse niille sivuille, koska mokkula ei toimi.) Palveluntarjoajan asiakaspalvelija tiedusteli oitis, olenko kuullut kätevästä kikasta: käynnistä kone uudelleen. (Juu, olen kuullut ja käynnistänyt noin kaksikymmentä kertaa). Lopulta hän avautui: "Meil on ollu ongelmii."
Onneksi muistin yhden kymmenestä käskystä: Älä tapa. Laajensin sitä hiukan: Älä huuda asiakaspalvelijalle.

Sinulla on ihan kohtuullisesti. Minulla lopetti mitään kertomatta kokonaan samafirma.  Onneksi letokentillä on ilmaisia WLAN palveluja, kuten täällä Kuala Lumpurissa. Kyllä meidän kentät ovat  vaatimattomia.  Nähtiin jopa yksi huivipäinen lentäjänainen muuten normaalissa asussa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Liina

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 543
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #27 : 22.09.14 - klo:14:44 »
Sinulla on ihan kohtuullisesti. Minulla lopetti mitään kertomatta kokonaan samafirma.  Onneksi letokentillä on ilmaisia WLAN palveluja, kuten täällä Kuala Lumpurissa. Kyllä meidän kentät ovat  vaatimattomia.  Nähtiin jopa yksi huivipäinen lentäjänainen muuten normaalissa asussa.

Ok, hyvä  tietää. Hakusessa vielä jokutoinenfirma, muutama kokeiltu. Lentokentälle muutto edessä. Tai ehkä minusta yritetään koulia ortodoksia, ja asiakaspalveluun alvariinsa soittaminen on kuuliaisuustehtävä. (Saakohan uutterasta ja kärsivällisestä hissimusiikin kuuntelemisesta taivaspisteitä? Pitäisi ainakin, edes pari pientä, koska armoa ei näytä heruvan.)
 

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #28 : 22.09.14 - klo:18:56 »
Kävin firmassani Huawein kanssa. Nyt on niin, että Elisalla on ollut jo pari viikkoa ongelmia verkkonsa kanssa. Katkoo nettiä juuri kuin minulla on ollut. Joten laitettani en voi moittia. Se otti Oulussa nopeutta 46 MBit/s, mutta Veneheitossa vain 23 MBit, vaikka tukiasema on 800 m päässä. Neuvottiin kiertämään talossa parempi paikka, mitenkähän sen tekisin, kun meillä on vain pikku mökki. Sitten sanottiin myös, että Huawein mokkulat eri ohjelmien päivityksiin voisivat reagoida, joten kannattaa kysellä, kellä vaiva sellainen...

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #29 : 23.09.14 - klo:06:58 »
Laita mokkula ikkunan eteen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi