Kirjoittaja Aihe: Riivatut rakkineet 6  (Luettu 32259 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #120 : 17.08.15 - klo:23:27 »
No nyt tulikin vastaus.

Itte tarvitsisin lisämuistia ja mahdollisuutta kirjoittaa ja posti saisi tulla ja lähteä vaikka miten kattelen telkkaa kuuntelen radiota ja chattailen.

Juuri tuo Apple ID tekee minusta vähin erin sekopään. Ja sen kanssa yhteensopiva salasana! Tässä on pakosta jotain joka mättää. Ne on olleet oikein! On!

"Ken auttaa ken auttaa saan surrrrmani muutoin x 2
Tuon hirveän hirviön uhriksi joudun oli armahda taivas!"
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6341
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #121 : 21.08.15 - klo:11:24 »
Yritin asentaa puhelimeeni Yle Areena -sovelluksen, jotta voisin katsella sillä telkkaria. Se pitäisi ladata Google Play -kaupasta, mitä en osannut. Soitin (Skypellä, en sillä puhelimella itsellään) asiakastukeen, joka palveli englanniksi. No, suostuin sönkkäämään englantia, ja asiakastuella oli jokin lunttilappu, josta selvisivät, mitä puhelimeni suomenkielisen käyttöliittymän tekstit ovat englanniksi ja päinvastoin. Saimme ongelman muuten ratkaistua, mutta osoittautui, ettei asennus onnistu, sillä puhelimessani ei ole tarpeeksi tilaa. Ja sitä tilaa vievät Googlen omat sovellukset, jotka on pakkoasennettu puhelimeeni ja joita en koskaan käytä.

En ihan ymmärrä Googlen markkinointilogiikkaa: Google Playsta voisi kuluttaja ostaa puhelimeensa jos jonkinmoista maksullista härpäkettä, mutta kaupankäynnin estää Google itse, kun pumppaa puhelimet tupaten täyteen kaikenmoista ilmaisroskaa, jota ei sieltä saa pois. Minäkään en tuohon ole itse ladannut mitään. Ja en muuten ole ainoa, jolle on käynyt noin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #122 : 22.08.15 - klo:21:56 »
No jopas kun juuri ihmettelen mistä syystä uusi iPad ei suvaitse käyttää 4G latausta, tai käyttää sitä tietsikan modeemilla jota tänään taas ei suostu hyväksymään. Tässä on juuri asiaankuuluvat nopeudet juuri hiljan ostettuina ja kaiken pitäisi pelittää.

Niin minustakin.  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #123 : 22.08.15 - klo:22:17 »
Tulipa vaikeita kysymyksiä. Joka tapauksessa se 4Gt on aika nuukasti. 4Gt maksaa muistitikulla 5€ mutta iPadilla noi 100€ joten älkää kummeksuko mitään. Molemmat on muuten tehty samalla tekniikalla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #124 : 23.08.15 - klo:08:59 »
Tulipa vaikeita kysymyksiä. Joka tapauksessa se 4Gt on aika nuukasti. 4Gt maksaa muistitikulla 5€ mutta iPadilla noi 100€ joten älkää kummeksuko mitään. Molemmat on muuten tehty samalla tekniikalla.

No kiitos, eipä ihmetellä mitään. Mikä ihmeellisintä, kun käännyin pää toiseen suuntaan vuoteellani, tämä hellitti jankuttamasta sitä hyvin vierellä sijaitsevaa modeemia ja tyytyi omaan sirukorttiinsa. Minun kun tässä asunnossa on vuode sijoitettu työpöydän vierelle mainitaan, kun ei jokainen tiedä.

Sata euroa millä ajalla?   :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #125 : 24.08.15 - klo:12:19 »
Beniamino Gigli laulaa pehmeästi. Ei kannata katsoa tyhjänaikaista videon kuvitusta.

https://youtu.be/9AjcKeXHrc8
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #126 : 24.08.15 - klo:12:23 »
Kiusanhenki laittoi tämän tähän saittiin, ja olkoompa tässä. Onhan video kehno.
Giglin ääni on klassinen, kuuluu varhaisimpiin muistoihin Lauantain toivoituista.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6341
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #127 : 24.08.15 - klo:14:34 »
Sitten leviää yhdistetty DVD- ja videokasettilaitteeni  >:(.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6341
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #128 : 13.09.15 - klo:21:48 »
Voi  :091: :092: :093: :088:  :089:...

Siis minunhan piti tänään ottaa kavereittein kissa lainaan, jotta pääsevät lomamatkalle, mutta kännykkään se kaatui. Ei matkansa sentään, mutta kissan tulo, jota niin odotin ja etukäteen iloitsin. Olin eilen kirjautunut junassa johonkin VR:n junaverkkoon enkä tiennyt että sinne jään. Koko päivän odotin soittoa, illalla kun rupesin itse soittamaan kysyäkseni, onko tullut jokin peruutus, niin kännykkäni kertoo ettei ole verkossa! Enkä tiennyt miten sen sinne saan, lopulta käynnistin uudelleen koko rakkineen ja sitten jotenkin ihmeen kaupalla onnistuin verkkoon pääsemään ja soittamaan kavereilleni.

Olivat jo jo eilen yrittäneet soittaa ja tänään pitkin päivää, olivat huolissaan ja tietty äkkiä piti kissalle keksiä toinen hoitaja. En löydä edes sanoja kuvaamaan, kuinka kurjalta tuntuu, sekä heille aiheuttamani vaiva ja huoli, se että kissaraasu joutui nyt tuntemattomalle hoitajalle, ja se, etten itse saanutkaan kissaseuralaista. Ja raivostuttaa yhä enemmän tuo "äly"kännykkä, johon ei siis mitään kunnon käyttöohjetta ole olemassa. Minä niin mielelläni vaikka perehtyisin 600-sivuiseen manuaaliin, jos sillä vain saisi tällaiset estettyä  :091:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #129 : 13.09.15 - klo:22:05 »
Sitten leviää yhdistetty DVD- ja videokasettilaitteeni  >:(.

Niin näytti käyvän myös meidän soittimelle. CD ei tule ulos ja sitä ei voi vaihtaa. Ostoksi menee.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6341
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #130 : 13.09.15 - klo:23:21 »
En löydä edes sanoja kuvaamaan, kuinka kurjalta tuntuu

Tai löydän: Kuin lapselta olisi peruttu joulu.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #131 : 17.09.15 - klo:10:39 »
Robotti-imuri ei meinannut latautua, mutta kosketinpintojen perusteellinen puhdistus auttoi. Sitä ei ole kesällä käytetty kun ollaan oltu vahän kotona.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #132 : 17.09.15 - klo:17:31 »
Ihan lähellä meitä Oulujoen varressa on yhdellä oktalon pihanurmella sellainen robotti-leikkuri. Kyllä se hommiansa on tehnyt, ei piha muita huonompi ole. Pelotti ensi kerralla ajatus, että jos se kone sittenkin ohjautuu jokeen.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6341
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #133 : 26.09.15 - klo:13:50 »
Läppäri välillä tunnistaa ulkoisen hiiren ja välillä sitten taas ei. Ensin alkoi reistata langaton hiiri, eikä pariston vaihtaminen auttanut. Nyt ei toimi enää "häntähiiretkään", eli nuo usb-porttiin kytkettävät. Tai välillä toimii ja välillä ei. Luulin ensin, että vika on porteissa, sillä porttia vaihtamalla saattoi taas hetken aikaa nytkähdellä ennen kuin hyytyi. Tasohiiri toimii, jos sitä osaa hiplata oikein eikä sormenpää hikoa, mutta se on joissakin tehtävissä todella epäkäytännöllinen.

Onkohan tämä jokin tyyppivika? Edelliseen koneeseeni tuli nimittäin sama, mutta siinä ei aina toiminut tasohiirikään. Fujitsu-merkkisiä kumpikin. Tykkään näiden näppistatsista, mutta nämä hiiren reistailut vievät hermot.

(Hiiren lisäksi kissakin on lakannut toimimasta: ei pyydystä tuota täällä pörräävää ylienergistä kärpästä.)
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #134 : 26.09.15 - klo:14:00 »
Meidän mikroaaltouunimme, joka on Made in USA ja ostettu 1982 alkaa pettää. Ei starttaa joka kerta. Menee ilmeisesti vaihdoksi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi