Kirjoittaja Aihe: Riivatut rakkineet 6  (Luettu 32262 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #105 : 11.08.15 - klo:04:19 »

   Miten tämän ilmoituksen suhteen tulisi toimia? (liite)

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #106 : 11.08.15 - klo:09:10 »
   Miten tämän ilmoituksen suhteen tulisi toimia? (liite)

Jos se ei ole sinun virustorjuntajärjestelmäsi ilmoitus, niin tapa se oikeasta yläkulmasta, tee virusajo ja käynnistä kone uudelleen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #107 : 11.08.15 - klo:16:34 »

   Tres tipos de pacientes no deben comer virus ajo - doc,docx ...?

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #108 : 13.08.15 - klo:13:57 »
Miksi vaihtaa seiskasta kymppiin?

Harkitsen uudeksi kotikoneeksi seiskaa. Kasin aion skipata kokonaan. Samoin tein aikoinaan Vistan kanssa, onneksi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #109 : 13.08.15 - klo:14:58 »
Vista oli ok ja tämä seiska on hyvä. Kasia en tykkää käyttää, mutta sen läppärikin on onnettoman hidas.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #110 : 13.08.15 - klo:16:48 »
XP:stä oli kai melkein pakko luopua. Saa nähdä miten kauan seiskaa saa käyttää.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #111 : 17.08.15 - klo:11:33 »
Joudun hankkimaan uuden tietokoneen.  Tämä vanha on jo ikäkulu, yli 10 v. vanha. Niiden ikäsuositus lienee 3- 5 vuotta, sanoi asiantuntijani.

Olen kertonut kuinka kämmeneeni tulee ' sähköä'  hiirestä.  Nyt ko. henkilö mittasi häiöt. Ne ovat  alle 50 kun koneeseen ei koske, mutta kun ottaa hiirestä kiinni, häiriö on 100. Se on kai maximi, minä en ymmärrä näistä mitään.

Syy ei siis ole ikäkulussa mummissa, vaan vanhassa läppärissä. Uuden koneen myötä pitäisi myös Areenan alkaa toimia. Nyt tämä ei jaksa.

Otan suosituksia vastaan. Pöytäkone vai läppäri ?    :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #112 : 17.08.15 - klo:14:24 »
Jos et kuljettele sitä, niin pöytäkone 24tuuman HD näytöllä. Halvempi käy kun et pelaa sillä kuitenkaan.
« Viimeksi muokattu: 17.08.15 - klo:16:18 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #113 : 17.08.15 - klo:19:23 »
Tämä iPad tekee minut kaistapääksi, se vie aikaa ja voimia ja hermoja.

Jos joku yst koht pk seud läh as yst ihm voisi antaa minulle yhden (1) käyttöneuvontatunnin minä sen korvaisin vaikka oravannahalla  >:(. Tai ehkä sentään rahalla. Tarjoan illallisen avec tai tulen luoksesi. Miten vain.

Mietin mitä kaikkea olisin tänäkään ehtinyt ja jaksanut, jos en, ja kun.....  :076:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #114 : 17.08.15 - klo:21:08 »
Työnnettävät ruohonleikkurit ovat teettäneet minulla hommia. Pojan perheessä niitä on kaksi. Toinen ei enää käynnistynyt. Nopeasti tajusin, että tulppa ei anna kipinää. Normaali "vikapartiointini" toi vesiperän, jolloin menin koneen kanssa tutun yrittäjän pakeille. Siellä aloimme purkaa ongelmaa ja aloin katsoa osaltani jarruvaijerin rikkinäistä armeerausta ja siinähän oli vikaa. Painettaessa vaijeri juuri irroitti, mutta ei antanut kipinän mennä tulpalle, vaan maatti tulpan. Korjaus oli nopea, osan vaihto uuteen. Ei harmittanut, etten tajunnut pihamaalla kotona, uuden varaosan olisin joutunut kuitenkin hakemaan.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #115 : 17.08.15 - klo:21:16 »
Tämä iPad tekee minut kaistapääksi, se vie aikaa ja voimia ja hermoja.

Jos joku yst koht pk seud läh as yst ihm voisi antaa minulle yhden (1) käyttöneuvontatunnin minä sen korvaisin vaikka oravannahalla  >:(. Tai ehkä sentään rahalla. Tarjoan illallisen avec tai tulen luoksesi. Miten vain.

Mietin mitä kaikkea olisin tänäkään ehtinyt ja jaksanut, jos en, ja kun.....  :076:

Jos olisin lähempänä, niin voisimme ihmetellä yhdessä. Eipä silti, en minä tällä osaa esim. Copy-paste-toimintoa...

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #116 : 17.08.15 - klo:21:45 »
Jos olisin lähempänä, niin voisimme ihmetellä yhdessä. Eipä silti, en minä tällä osaa esim. Copy-paste-toimintoa...

Maalaa kopioitava kohde ja paina Ctrl ja c menee paikkaan minne haluat sen siirtää ja paina Ctrl ja v ja siinä se on. Saman voit tehdä monella muullakin tavalla, mutta tämä on vanhin ja helpoin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #117 : 17.08.15 - klo:22:10 »
Maalaa kopioitava kohde ja paina Ctrl ja c menee paikkaan minne haluat sen siirtää ja paina Ctrl ja v ja siinä se on. Saman voit tehdä monella muullakin tavalla, mutta tämä on vanhin ja helpoin.

Ongelma on kuitenkin, miten saan maalattua haluamani, tai yhtään mitään tarkoitettua, iPadilla. Aina aika-ajoin vahingossa ilmestyy maalattu alue ja vaihtoehdot, mitä sille voisi tehdä. Koska ei ole hiirtä, pitäisi ilmeisesti osata koskettaa näyttöä jollain tietyllä tavalla, johon sormieni taikakosketus ei vain pysty. Joten leikkaa-liimaa on pöytäkoneella tehtävia juttuja.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #118 : 17.08.15 - klo:23:16 »
Ipadiin voi hankkia näppäimistön. Nyt naputtelen tätä seuraavan linkin takaa löytyvällä, tosin valkoisella:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/12053/dgqvv/Logitech-Ultrathin-Keyboard-Cover-nappaimisto-ja-suoja-musta

Saatavana monesta paikasta. Suosittelen erikoisliikettä, joka myy myös Ipadeja ja jossa on oikea myyjä. Oma Ipad mukaan, jotta malli on varmasti oikea, ja varmistettava, että näppäimistö on ns yhteispohjoismainen.

Cmd-C ja Cmd-V toimivat kopioinnissa ja sijoittamisessa, nuolinäppäimet liikuttavat tekstikohdistinta kirjoitettaessa. Ym. Luo yhteyden laitteseen Bluetoothin kautta. Ei paristoja, vaan akku, joka ladataan kai tietokoneen usb-liitännästä.

Tekee näitä varmaan jokin muukin firma, mutta L. on minulle tuttu merkki. Omani ostin Stockmannin Expertiltä, jossa on myös naismyyjiä. Niihin luotan...

Ipadin virittely omaan käyttöön riippuu aika paljon käyttötarpeesta. Minun tapauksessani on olennaista, että saan esim. netistä ladatut tai muuten saadut tiedostot tuupatuksi pilveen, jossa ne ovat kaikilla laitteilla käytettävissä. Joku toinen taas tarvitsee lähinnä postia, Whatsappia ja Yle Areenaa.

Mt

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #119 : 17.08.15 - klo:23:19 »
Ongelma on kuitenkin, miten saan maalattua haluamani, tai yhtään mitään tarkoitettua, iPadilla. Aina aika-ajoin vahingossa ilmestyy maalattu alue ja vaihtoehdot, mitä sille voisi tehdä. Koska ei ole hiirtä, pitäisi ilmeisesti osata koskettaa näyttöä jollain tietyllä tavalla, johon sormieni taikakosketus ei vain pysty. Joten leikkaa-liimaa on pöytäkoneella tehtävia juttuja.

Auttaisiko se moniajo vai mikä hiiden monisormiajo, en minä tosin tiedä koska en edes ole yrittänyt kirjoittaa tällä. Tämä on relauslelu pöytäkone työkone.

Mutta kun minä en siis, en saa tälle edes postia siirrettyä. Minä en nyt kerro kuinka tämä minulle onnistuttiin myymään...   Asia olisi kuluttaja-asiaihmisen  ja sana sanaa vastassa. No, sai vaari muistinvirkistysleikkikalun siitä.

Tämä on niin outo. Ei saa edes lisätä osoitteita ja sen Appleenmenotunnuksen omituisuuden takia salasanan vaihto on siksi tehty jo niin usein että pää hajoo....  :100: :100:

Mt tunnetko ketään tai kuin olet jaksavassa kunnossa ja ehtivässä tai soitanko helpsoniin. Ne eivät kai anna kotiopetusta tosin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.