Kirjoittaja Aihe: Urputustopic osa 12  (Luettu 25609 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Benkku

  • Vieras
Urputustopic osa 12
« : 14.06.13 - klo:10:55 »
Mualaiset ajelee miten sattuu piäkaupunkiseudulla. :icon_cool:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #1 : 14.06.13 - klo:10:57 »
Minä olen mualainen ja ajan siellä paremmin kuin piäkaupunkilaiset :003:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #2 : 14.06.13 - klo:11:01 »
Minä olen mualainen ja ajan siellä paremmin kuin piäkaupunkilaiset :003:


Tuota on vaikea uskoa, kun kaupunkituntemus ei riitä. Ajan ja olen ajanut muualla paitsi muslimimaissa. Niissä vääräuskoinen on syypää
« Viimeksi muokattu: 14.06.13 - klo:14:53 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Benkku

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #3 : 14.06.13 - klo:11:06 »
Minä olen mualainen ja ajan siellä paremmin kuin piäkaupunkilaiset

Nyt taisi mualaisserkku tulla sellaiselle alueelle, että ...  :icon_cool:

ps. taidanpa mennä nukkumaan, kun on ensi yönä työvuoro.  :icon_cool:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #4 : 14.06.13 - klo:14:59 »
Tuota on vaikea uskoa, kun kaupunkituntemus ei riitä. Ajan ja olen ajanut muualla paitsi muslimimaissa. Niissä vääräuskoinen on syypää
Olet havainnut tärkeän asian vääräuskoisen asemasta.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #5 : 14.06.13 - klo:15:08 »
Huomasin aikoinaan, että kolme viikkoa pois stadista, niin liikennesilmä oli havaittavasti huonontunut. Nyt kun olen ollut muutaman vuoden olemattomalla stadilaisajolla, pitää oikein skarpata ja ajella vähän turhaankin, jotta reitit tulevat taas selkäytimeen. Paljon on muuttunutkin.

Mikäs se onkaan lyhin tie Kulosaaren sillalta keskustan suuntaan tultaessa Mäkelänkadulle? Benkku tietää, mitenkäs muut? U-käännöksiä ja muita amatöörien temppuja ei tietenkään hyväksytä.

Mt

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #6 : 14.06.13 - klo:16:02 »
No niin, nyt on sitten annettu taas pikkusormi Microsoftille. Eihän uudessa koneessa tietenkään toimi niin "vanha" Office kuin 2007. Hyvin ovat taas osanneet hämmentää käyttöjärjestelmää ja ohjelmia. Eipä muuta kuin kaivetaan kiltisti kuvetta ja ostetaan Office 2013, jos mieli pysyä ajan tasalla.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #7 : 14.06.13 - klo:16:47 »
Tuota on vaikea uskoa, kun kaupunkituntemus ei riitä. Ajan ja olen ajanut muualla paitsi muslimimaissa. Niissä vääräuskoinen on syypää
Noh...enpä tiiä...Hgin keskustassa on kyllä sellainen kivierämaa etten aina tiedä missä olen ja ajanko
oikeaan suuntaan ja pysäytänkö oikeaan paikkaan kun yritän katsella missä on kadun nimikyltti ja
sen jälkeen rillit nenälle ja tutkimaan karttaa....saahan, Benkku, kai siellä näin menetellä :eusa_angel:

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #8 : 14.06.13 - klo:17:00 »
Miten uusi kone Pirskalla on kun ei 2007-mallin Office toimi? Minun pari kuukautta käytössä olleessa Win-8-koneessa ainakin toimii.  :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #9 : 14.06.13 - klo:17:06 »
Mulla ei oo varaa vaihtaa laitteita ja ohjelmia. XP ja office 2007-ohjelmat toimii ihan hyvin.

Benkku

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #10 : 14.06.13 - klo:17:42 »
Perjantai, "diktaattori" määrää mitä minä saan nykyisin tuoda julki körttifoorumille.  :icon_wink:

ps. ymmärrän tunteesi juhani "diktaattorin" suhteen.  :icon_wink: Elämä on... :icon_wink:

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #11 : 14.06.13 - klo:19:15 »
No niin, nyt on sitten annettu taas pikkusormi Microsoftille. Eihän uudessa koneessa tietenkään toimi niin "vanha" Office kuin 2007. Hyvin ovat taas osanneet hämmentää käyttöjärjestelmää ja ohjelmia. Eipä muuta kuin kaivetaan kiltisti kuvetta ja ostetaan Office 2013, jos mieli pysyä ajan tasalla.

Kokeillut tätä? http://fi.libreoffice.org/   Ei maksa mitään. Itse  käyttänyt sitä linuxin alla. Löytyy myös windows-versio.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #12 : 14.06.13 - klo:19:33 »
Miten uusi kone Pirskalla on kun ei 2007-mallin Office toimi? Minun pari kuukautta käytössä olleessa Win-8-koneessa ainakin toimii.  :023:

Ai toimii, no onpa hyvä. Kasihan se minullakin on. Tähän on valmiiksi asennettu Office ja kun yritin syöttää siihen 2007-mallin tunnuksia, niin niitä se ei hyväksynyt. Täytynee sitten asentaa tähän se 2007 levyltä ja laittaa siihen omat tunnukset. Pitikö sinun poistaa koneesta se 2013 Office?

Etsin netistä ja joku siellä urputti, ettei Office 2007 sopisi Windows 8 -koneeseen.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #13 : 14.06.13 - klo:21:08 »
Yleensä ei tarvitse postaa, vaan se asentaa ne rinnakkain kuten minun seiskassani on.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #14 : 14.06.13 - klo:22:17 »
Kiitos Tiitiäinen ja seppos, säästän 129 € ja hermoja uuden turhan opettelemisesta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.