Kirjoittaja Aihe: Urputustopic osa 11  (Luettu 22804 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #45 : 01.04.13 - klo:12:21 »
Tämmöisellä julkisella foorumilla, kun teen pienenkään virheen, niin se hapottaa. On kait se luonnollista. Ei tulisi katsella taaksepäin, olen yrittänyt sitä takoa umpiluuhuni. Maankansahan sanoo, että niillä korteilla pelataan, mitkä jaossa tuli.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #46 : 04.04.13 - klo:18:05 »
Elisan netti oli toista tunti poikki. Internet valo näytti punaista pitkään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #47 : 04.04.13 - klo:18:30 »
Elisan netti oli toista tunti poikki. Internet valo näytti punaista pitkään.
Olisiko johtunut siitä Helsingin keskustan laajasta sähkökatkosta. Luin Ilta-sanomista. Se piti olla korjattu klo. 16 mennessä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #48 : 04.04.13 - klo:18:34 »
Olisiko johtunut siitä Helsingin keskustan laajasta sähkökatkosta. Luin Ilta-sanomista. Se piti olla korjattu klo. 16 mennessä.
  Näin ilmeisesti oli vaan ei saisi olle. Teletiloissa pitää olla varavoimakoneet (dieselit) ja akut.

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #49 : 04.04.13 - klo:19:11 »
Näinhän se oli ainakin ennen. Hoidimme niitä virkavastuulla, mutta budjetointi oli simppeliä.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #50 : 04.04.13 - klo:19:11 »
  Näin ilmeisesti oli vaan ei saisi olle. Teletiloissa pitää olla varavoimakoneet (dieselit) ja akut.



Ja vielä siirtyvät ahneuttaan datamäärään perustuvaan laskutukseen. Oppilaitoksille tulee valtava lasku tästä siirtymästä. Enkä ole iloinen asiasta itsekään. Datamäärien rajoitukset vähentävät netin avoimuutta.
Acta, non verba.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #51 : 04.04.13 - klo:19:38 »
Ensin meidät opetetaan suurille nopeuksille ja sitten kun olemme koukussa, meiltä otetaan rahat pois. Näinhän se menee.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #52 : 04.04.13 - klo:19:44 »
Ja vielä siirtyvät ahneuttaan datamäärään perustuvaan laskutukseen. Oppilaitoksille tulee valtava lasku tästä siirtymästä. Enkä ole iloinen asiasta itsekään. Datamäärien rajoitukset vähentävät netin avoimuutta.

Tämä oli todella Soneran suomenjohtajan älytön möläytys. Jos mies ei ymmärrä busineksensa ansaintalogikkaa niin menköön muihin töihin (Hong Kongissa on nyt paikka auki). Siis näin karseaa puhetta en ole kuullut vuosikausiin. Olen mukana Soneran entisten johtajien nettiringissä ja siellä nykyinen sai sellaista huutia että en ole ennen kuullut. Ketään ei ole vielä noin kovasti haukuttu.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #53 : 05.04.13 - klo:10:08 »
Neljättä päivää matala kuume. Kyllä tässä välissä vois parantua jo. Pitäiskö ruokakaapille jaksaa rahjustaa usiammin että parantuis vai mistä kiikastaa? :hiipia:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #54 : 05.04.13 - klo:10:13 »
Neljättä päivää matala kuume. Kyllä tässä välissä vois parantua jo. Pitäiskö ruokakaapille jaksaa rahjustaa usiammin että parantuis vai mistä kiikastaa? :hiipia:

Ota C-vimin. 1 gr C-vitamiinia/poretabletti. Käytän sitä aina, kun olo tuntuu flunssaiselta tai tukalalta.
Acta, non verba.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #55 : 05.04.13 - klo:21:19 »
Minua on sitten alkanut ärsyttää nuo julkisuudenkipeät papit. Pitää olla oma pärstä esillä joka seurakuntalehdessä. Ratsastetaan milloin milläkin trendillä ja ollaan kosiskelevinaan uusia ihmisiä kirkkoon. Pääasia, että itse ovat esillä ja kaikki ihmiset tuntevat heidät. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #56 : 05.04.13 - klo:21:32 »
Ota C-vimin. 1 gr C-vitamiinia/poretabletti. Käytän sitä aina, kun olo tuntuu flunssaiselta tai tukalalta.

Tuo on viisautta. Toimii muillakin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #57 : 08.04.13 - klo:17:02 »
Täytyy toivoa että minäkin oppisin suomen kielen oikeinkirjoituksen.
Niin ja sitten tämä terveyden ja mielihyvän pilaava tuote, "myrkkypötkylä". Eilen olin jo yhden vuorokauden sauhuttelematta.


ps.nyt oli kyllä apujoukkoja vieressä.  :icon_wink:
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo:17:14 kirjoittanut Töölöläinen »

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #58 : 08.04.13 - klo:17:16 »
Pienistä ei kannata välittää. Ymmärretyksi kun tulee se riittää. Tämä on siis töölöläiselle. En muistanut "lainata". Kuvastasi en oikein saa selvää, lienetkö itse vai kupeistasi lähtenyt jälkikasvu.

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #59 : 08.04.13 - klo:17:50 »
Kuvastasi en oikein saa selvää, lienetkö itse vai kupeistasi lähtenyt jälkikasvu.
Ei ole minun jälkikasvuani, eikä se ole minunkaan kuvani.
Mutta kuva kyllä kertoo minusta persoonana, joten älä tule liian lähelle.  :icon_wink:
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo:17:55 kirjoittanut Töölöläinen »