Kirjoittaja Aihe: Urputustopic osa 11  (Luettu 22628 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #135 : 02.06.13 - klo:15:40 »
Hotelli haluaa 11.99 puntaa/vrk internetistä huonessa ja minä en halua maksaa, Valiteetavan tavallista Britanniassa. Suomessa samalla rahalla saa puolitoista kuukautta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #136 : 03.06.13 - klo:16:14 »
Hotelli haluaa 11.99 puntaa/vrk internetistä huonessa ja minä en halua maksaa, Valiteetavan tavallista Britanniassa. Suomessa samalla rahalla saa puolitoista kuukautta.
Sanoisin, että skupo, kallista,serbialaisella kielellä.

Urputan sitä, että en ole uutta luova. Miksi menneisyys, niin minun kuin muidenkin, on tuossa edessäni? Yleensähän mennyt jää taakse ja vaipuu unholaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #137 : 09.06.13 - klo:14:34 »
Tilasin nettikaupasta epähuomiossa ihan vääränkokoisia vaatteita, siis sellaisia joihin en edes kuvittele joskus mahtuvani. Saahan ne palautettua joo, mutta kun olisin niitä vaatteita tarvinnut tässä aika pian, enkä tiedä ehtiikö kuljetus enää perille, jos tilaan sitä oikeaa kokoa. Eikä liikkeellä ole myymälää, josta voisin käydä noutamassa tarvitsemani. Eli koko ensi viikon illat menevät näillä näkymin vaatteita shopaten, mikä ei todellakaan ole mielipuuhaani.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #138 : 09.06.13 - klo:14:41 »
Vaatteiden osto nettikaupasta ehkä hankalaa. Minä ostan sitä kautta vain CD-levyjä joskus harvoin.

Benkku

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #139 : 10.06.13 - klo:07:59 »
Nämä valkoiset "myrkky pötkylät" surkastuttavat minun kehoani,
Aivoissa ei ole enään pitkään aikaan ollut tai siis koskaan ollut, mikä voisi surkastua.  :icon_wink:
http://www.youtube.com/watch?v=9rxLEpLUUiY&NR=1&feature=endscreen

ps.http://www.youtube.com/watch?v=7xLYvNy4rS8  :icon_cool:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #140 : 10.06.13 - klo:08:26 »
Myrkkypötkylöiden tuttu olin minäkin. Aloin 16-vuotiaana sauhuta ja pääsin siitä 40 vuotiaana. Astmani on suvun perintö, ei tupakkinaisen synnin palkka. Isäni oli kova kessuttelija, eikä hänellä ollut astmaa toisin kuin monilla sisaruksissaan jotka eivät polttaneeet.

Kolmanteen naiseen sain tutustua Benkun avulla. Pauli Hanhiniemi on ihku !

Siis, ei mitään urputettavaa tänäänkään.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Benkku

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #141 : 10.06.13 - klo:15:49 »
Myrkkypötkylöiden tuttu olin minäkin. Aloin 16-vuotiaana sauhuta ja pääsin siitä 40 vuotiaana. Astmani on suvun perintö, ei tupakkinaisen synnin palkka. Isäni oli kova kessuttelija, eikä hänellä ollut astmaa toisin kuin monilla sisaruksissaan jotka eivät polttaneeet.

Kävin tsöpaamassa "purkumia"  :'(

ps. Ympäristöni vaatimuksen johdosta  :icon_wink:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #142 : 10.06.13 - klo:19:58 »
Kävin tsöpaamassa "purkumia"  :'(

ps. Ympäristöni vaatimuksen johdosta  :icon_wink:
Tiukka emäntä pitää miehen tiellä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #143 : 10.06.13 - klo:20:17 »
On nämä myrkkypötkylöt vähän kummallisia, toiset sairastuu ja toiset ei.
Salatut tiet ja kohtalot tässäkin, äitini sairastui keuhkosyöpään eikä ole ikinä polttanut.
Pienelle paikalle olen itsekin joutunut.

Benkku

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #144 : 11.06.13 - klo:13:13 »
Pitäisiköhän minunkin alkaa tuomaan julki oman "elämänkaareni suuria saavutuksia CV:nä" körttifoorumilla ja esittää kuinka "priimaa tavaraa" löytyy stadista.
Siinä voisi kateuden siemenet saada pohjaa hyvälle kasvulle.

Onneksi minä tahvo ymmärrän että Jumala on suuri ja minä olen snadi, se siitä  "elämänkaareni suuria saavutuksia CV:nä".

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #145 : 12.06.13 - klo:20:09 »
Osa huushollin sähköistä puuttuu.  :017:
Tulin töistä kotiin ja laitoin ruokia jääkaappiin. Pimeään jääkaappiin. Ihmettelin, miksi se on pimeänä. Tutkittuamme asiaa, huomasimme sähkön puuttuvan tiskikoneelta, liesituulettimelta ja jääkaapilta.
Yritettiin vaihtaa sulakkeita. Luultiin, että joku sulakkeista on palanut, vaikka kannat olivat kaikissa paikallaan. Ei auta.

Lopulta huomattiin, että myös vesipumppu on mykkänä.

Meille vaihdettiin eilen etäluettaa sähkömittari. Luulemme, että hän on toiminut kiiressään hutiloiden ja joku juttu on jäänyt löysälle. Odotamme sähkömiestä. Lupasi tulla kahdeksalta.
Olisi kiva päästä tänään saunaan. Sauna kyllä pelaa, mutta ei ole kiva saunoa ilman vettä.  :017:
Pyryharakka

Benkku

  • Vieras
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #146 : 12.06.13 - klo:20:21 »
Osa huushollin sähköistä puuttuu.  :017:
Tulin töistä kotiin ja laitoin ruokia jääkaappiin. Pimeään jääkaappiin. Ihmettelin, miksi se on pimeänä. Tutkittuamme asiaa, huomasimme sähkön puuttuvan tiskikoneelta, liesituulettimelta ja jääkaapilta.
Yritettiin vaihtaa sulakkeita. Luultiin, että joku sulakkeista on palanut, vaikka kannat olivat kaikissa paikallaan. Ei auta.

Lopulta huomattiin, että myös vesipumppu on mykkänä.

Meille vaihdettiin eilen etäluettaa sähkömittari. Luulemme, että hän on toiminut kiiressään hutiloiden ja joku juttu on jäänyt löysälle. Odotamme sähkömiestä. Lupasi tulla kahdeksalta.
Olisi kiva päästä tänään saunaan. Sauna kyllä pelaa, mutta ei ole kiva saunoa ilman vettä.  :017:
Pistä isäntä kantaman vedet saviin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #147 : 12.06.13 - klo:20:22 »
Puukiuas pelaa ilman sähköä. Sinulla pari vaihetta poikki kolmesta eli jotkut pelaa jotkut ei. Sähkökiuas ei lämpiäisi eikä liioin sähköuuni ainakaan kunnolla.


Urputetaan tämän jälkeen osassa 12
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi