Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 4  (Luettu 32217 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #105 : 15.02.13 - klo:23:10 »
Nyt loppu raksutuksen kuunteleminen!  :074:


Hommasin viimeinkin sen pöytämacin ja nyt odotukset on suuret

Herra armahda.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #106 : 15.02.13 - klo:23:50 »
 :023:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #107 : 16.02.13 - klo:07:37 »
Atanasia,  Linuksilla mennään    :kahvi:

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #108 : 16.02.13 - klo:07:40 »
nortton on hyvä mp mutta kulmahiomakoneen laikkana paska, ens kerralla osta rapoflex ainoo kiekko mikä syö ja kestää.    :kahvi:

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #109 : 15.03.13 - klo:06:50 »
Mistähän johtuu että rakkineeni virtavalo ei nykyisin pala -paitsi välillä pätkittäin- vaikka piuhat on tiukasti kiinni toisissaan, koneessa ja seinässä..? Muuten kaikki toimii ihan hyvin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #110 : 15.03.13 - klo:10:05 »
Mistähän johtuu että rakkineeni virtavalo ei nykyisin pala -paitsi välillä pätkittäin- vaikka piuhat on tiukasti kiinni toisissaan, koneessa ja seinässä..? Muuten kaikki toimii ihan hyvin.
Todennäköisesti löysä liitos. Jos se ei vaikuta muuhun kuin valoon, niin ole huoleti. Läppärin aukku hoitaa katkot auika hyvin jos virta katkoo, mutta se on huomattavasti pahempi juttu, mutta luulen senkin olevan vain tinaa tai uutta johtoa vailla. Nämä ovat siis etä luuloja
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #111 : 16.03.13 - klo:07:21 »
Todennäköisesti löysä liitos. Jos se ei vaikuta muuhun kuin valoon, niin ole huoleti. Läppärin aukku hoitaa katkot auika hyvin jos virta katkoo, mutta se on huomattavasti pahempi juttu, mutta luulen senkin olevan vain tinaa tai uutta johtoa vailla. Nämä ovat siis etä luuloja

Jep. Liitoksia en saa tiukemmalle käsivoimin, ja huomaan nyt että virtavalokin palaa, mutta tosi himmeänä. Enää se ei edes paljon vilku. Luulen että kuitenkaan virtakatkoksista ei ole kyse, valosta vain- koska mokkulani menee yleensä sekaisin jos kiskaisen yhtäkkiä johdon seinästä/sähkökatkoksien aikana. Voin olla väärässäkin.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #112 : 16.03.13 - klo:10:52 »
Mie olen NIIIIIN onnellinen uudesta macistani, että!

Pelaa kuin enkeli.
Ja on kaikinpuolin  :109:
- ei ole turhaan ylistetty.

Herra armahda.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #113 : 16.03.13 - klo:11:41 »
Mie olen NIIIIIN onnellinen uudesta macistani, että!

Pelaa kuin enkeli.
Ja on kaikinpuolin  :109:
- ei ole turhaan ylistetty.



Onnittelen hyvästä valinnasta!     :023:
On kiva kirjoitella ja ties mitä, kun ei tarvii kärvistellä alati ilmenevien ongelmien kanssa   :eusa_angel:
« Viimeksi muokattu: 16.03.13 - klo:11:46 kirjoittanut sadetta »
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #114 : 29.03.13 - klo:03:14 »
Pistetään nyt vaikka tänne. Mieleni on tehnyt hankkia erinäisiä työkaluja, ja sitä varten haluaisin lukea Tee itse -lehden artikkeliarkistosta työkalutestejä. Arkisto on netissä olemassa, ja artikkeleja saa ostaa. Jos osaa. Minä en osaa. Homma kaatuu siihen, etten näköjään tiedä puhelinnumeroani (matkapuhelin). Artikkelin tilaamiseen ei nimittäin riitä raha, vaan pitää antaa myös yhteystietonsa, arvatenkin siksi että joutuisi puhelinmyyjien ja sähköpostispämmin uhriksi. Aina kun yritän täyttää lomakkeen, jolla niitä kysytään, saan urputusta virheellisestä matkapuhelinnumerosta.

Keksittekö joku, missä muodossa esimerkiksi sivun http://teeitse.com/tyoekalutestit/testi-pistosahat "lataa artikkeli" -painikkeesta avautuvaan kertaostosvaihtoehtoon pitää syöttää matkapuhelinnumeronsa, jotta pääsisi maksamaan?

Lehden asiakaspalvelu ei ole edelleenkään vastannut sähköpostitse esittämiini kysymyksiin (kysyin myös kestotilausehdoista), ja puhelimessa en jaksa jonottaa "virkistävää" jonotusmusiikkia kuunnellen niin pitkään että asia selviäisi.

Taitaa olla liian varakas kustantamo, kun eivät halua rahojani?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #115 : 29.03.13 - klo:11:32 »
Pistetään nyt vaikka tänne. Mieleni on tehnyt hankkia erinäisiä työkaluja, ja sitä varten haluaisin lukea Tee itse -lehden artikkeliarkistosta työkalutestejä. Arkisto on netissä olemassa, ja artikkeleja saa ostaa. Jos osaa. Minä en osaa. Homma kaatuu siihen, etten näköjään tiedä puhelinnumeroani (matkapuhelin). Artikkelin tilaamiseen ei nimittäin riitä raha, vaan pitää antaa myös yhteystietonsa, arvatenkin siksi että joutuisi puhelinmyyjien ja sähköpostispämmin uhriksi. Aina kun yritän täyttää lomakkeen, jolla niitä kysytään, saan urputusta virheellisestä matkapuhelinnumerosta.

Eipä ole kokemusta tuon lehden testeistä, että olisiko niistä suurta apua.
Olisikohan vastaavia testejä esim. TM:n Rakennusmaailma-lehdessä?

Itse olen päätynyt sellaiseen periaatteeseen, että ostan tietyn merkin laitteita ja joskus ammattiversioita, jos eivät ole liian kalliita.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #116 : 29.03.13 - klo:13:19 »
^Olen kirjastossa lukenut ko. lehden artikkeleita, ja kyllä ne minusta ihan apua antavilta ovat tuntuneet. Olisi vain niin paljon helpompi lukea kotisohvalla, ei tarvitsisi lehtilukusalin virkailijaakaan vaivata hakemaan vanhoja lehtiä varastosta.

Samantapaisella periaatteella ostin eilen pari laitetta. Toivon ettei niistä tarvitse tulla tähän ketjuu kirjoittelemaan. Toisesta on annettu muualla sekä kehuvia että haukkuvia kommentteja. Ehkä saman valmistajan samanmerkkisissäkin laitteissa on yksilökohtaisia eroja.

Se "rakkine", josta avautuin, on siis oikeastaan tuo nettilomake, jota ei ole toteutettu oikein. Ohjeistus käyttäjälle puuttuu.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #117 : 29.03.13 - klo:15:09 »
Entä kirjasto, kyllä se lehti siellä on.

Ks. esim.
http://tinyurl.com/d3ollpc

Silloin joutuu tietysti odottamaan pyhien yli.

Mt

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #118 : 29.03.13 - klo:17:44 »
On joo, mutta, kuten sanoin, olisi helpompaa lukea kotisohvalla. Kissakin tykkäisi, köllöttelisi tuossa selkänojalla ja lukiessani voisin rapsutella.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Riivatun rakkineet 4
« Vastaus #119 : 04.04.13 - klo:21:30 »
Olen vähän hukassa rakkinetietämykseni kanssa.
Voisko joku vähän jeesata, jos käy helposti, vaivaa ei tarvitse tämän takia nähdä.

Yhdessä taloyhtiössä yksi mummeli toistuvasti kyselee miksi pitää maksaa kaapeli-tv-maksu, kun sillä ei
näe yhtään useampia kanavia ja kun on yle-maksukin.
Siis en osaa hänelle vastata.
Tulee vaan itselläkin kysymys mieleen, onko kaapeli-tv-systeemi aikansa elänyt?
Netti menee langattomiin verkkoihin, antennikanavat ilmeisesti tulleet paremmiksi....jne...jne