Kirjoittaja Aihe: Erikoiset tapani ja tottumukseni  (Luettu 4649 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #15 : 13.06.13 - klo:20:23 »
Sanon niinkuin Kivikoski mustan tv:n aikana, että KYLLÄ.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #16 : 13.06.13 - klo:20:35 »
Liityn nahistuneiden omenoiden ystävien kerhoon. Tänään oli kaupassa vain siloposkisia  :(

Aterian päälle pitää saada hammastikku, oikeaoppisen kolmikulmainen. Onneksi ei ole edustuslounaita, niillä tuo ei välttämättä onnistuisi.

Samoilla mennään taas . Taitaa kuitenkin olla liikahappoisuus syynä näihin. Kun ajattelenkin sitä kovaa vihreää omenaa tulee happovesi suuhun.
Puolukkaan pitää panna paljon sokeria että se käy .

Hyvä Tiiti !  Myö ollaan paljolti yks-yhteen. Ikä ei meitä erota. :061:
Mie en tykkää pitsistä missään muussa kuin mummon lakanoissa. Pastellivärit ja kiiltokuvat ovat ihan YÄK ! Samoin kiiltävät kankaat.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Maiju73

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 52
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #17 : 13.06.13 - klo:21:48 »
Mulla on tapana kieputtaa hiuksia sormien ympärillä, oon tehnyt niin ihan mukulasta asti ja jatkuu edelleen vaikka 40 tullut täyteen... :icon_rolleyes:
Tykkään haistella kaikkea, olen huomannut että nuorimmalla tytölläni on sama tapa!  :icon_lol:
Vauvat tuoksuvat hyvälle! Pellavapyyhkeet, ihanat, mitä karheampi sen parempi! Hevosen tuoksu on ihana, tulee lapsuus mieleen.

Minäkään en tykkää niistä vihreistä kovapintaisista ompuista (jos syön yhden tänään niin "syön sitä vielä huomennakin" ja popsin paketillisen Rennietä), puolukkaankin menee sokeria enemmän mitä on marjoja.  :017:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #18 : 13.06.13 - klo:21:53 »
Tummanvihreitä omppuja en ole ostanut sen jälkeen, kun Tiitiäinen pienenä sai ompusta allergisen reaktion. Tuo tumman vihreä omena on kuulema kaikkein pahin allergisille.

Puolukat syön ihan sellaisenaan ilman sokeria. Sitten jos teen niistä piirakkaa tai soppaa, niin siihen kyllä sokeria uppoaa.
Pyryharakka

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #19 : 13.06.13 - klo:22:02 »
En tiedä, onko siinä mitään erikoista, mutta saatan lukea kolmea kirjaa rinnakkain, kappale yhdestä kirjasta, puolet runokirjasta ja kolmannesta 50 sivua.
Acta, non verba.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #20 : 13.06.13 - klo:22:20 »
^Tuolla tavoin en tee, mutta tuosta tuli mieleen, että tapaan aloittaa kirjat jostain keskeltä, olivat sitten tietokirjoja tai romaaneja. Tai vaikka useammasta paikkaa keskeltä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #21 : 14.06.13 - klo:22:49 »
Minä luulen, että ne inhottavat vihreät omenat ovat raakoja.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #22 : 15.06.13 - klo:00:13 »
En tiedä, onko siinä mitään erikoista, mutta saatan lukea kolmea kirjaa rinnakkain, kappale yhdestä kirjasta, puolet runokirjasta ja kolmannesta 50 sivua.

Noin minäkin teen. Aina on useampi kirja menossa ja jatkan fiiliksen mukaan sitä, mikä tuntuu hetkeen sopivimmalta. Dekkareiden suhteen on toinen linja: ne luen yleensä yhteen menoon tai ilman välilukemisia.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #23 : 15.06.13 - klo:07:21 »


 Minä luulen, että ne inhottavat vihreät omenat ovat raakoja.



  Kypsät vihreät omenat ovat maukkaita.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #24 : 15.06.13 - klo:20:21 »
Saunan löylyistä on ihana pelmahtaa pihalle vesisateeseen. Tänään taas sattui sade sopivasti.  :023:
Pyryharakka

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Erikoiset tapani ja tottumukseni
« Vastaus #25 : 15.06.13 - klo:23:38 »
Saunan löylyistä on ihana pelmahtaa pihalle vesisateeseen. Tänään taas sattui sade sopivasti.  :023:
Samaa minä teen kotimökillä kun olen siellä yksin saunomassa.