Kirjoittaja Aihe: Eilen 2  (Luettu 31847 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Eilen 2
« Vastaus #60 : 14.11.12 - klo:00:44 »
Taas jäätiin eiliseen...
Eipä nuo aikaisemmat uintikuvani näköjään muistuta minua ollenkaan, ainakaan nopeudessa  :icon_wink:
Oli aurinkoinen hyvä kävelysää, 4 km:n lenkki sujui hyvin.
Illalla olin SV veisuuillassa Hml:ssa, komiasti meni miesenemmistöllä.

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen 2
« Vastaus #61 : 20.11.12 - klo:22:56 »
Sisuunnuin, kun ravintola Vanhassa Jokelassa suuresti oppineet akateemiset ihmiset kritisoivat kristinuskoa. Luultavasti kyllä olen vastahankaan aina, mitä joku sanoo  :eusa_think: No, olen tyytyväinen, kun tiesin linnuista enemmän kuin proffa  :icon_cool:

Niin, biologit ja matemaatikot eivät kai voi ottaa (vaikka haluaisivatkin luonnostaan) ottaa huomioon yliluonnollista?  :icon_eek:

Sanoin suoraan, että olenpahan vanhakörttiläinen ja muut hyväksyivät sen  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Eilen 2
« Vastaus #62 : 20.11.12 - klo:23:37 »
Loistavaa myyrä!!!  Olet rohkea mies...
Sisuunnutaan vaan kaikessa rauhassa ihan vapaasti kun siltä tuntuu.
Itse yritän välillä lentää liihotella itseni ulkopuolelle ja yrittää välillä sieltä katsella miltä tilanne näyttää...
usein auttaa ja helpottaa...jaksaa taas jatkaa...

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen 2
« Vastaus #63 : 21.11.12 - klo:00:34 »
No, tuskin kuitenkaan niin rohkea  :icon_eek:

Tuli käytyä pitkästä aikaa kaupungin yölliseen tai paremminkin iltaelämään tutustutumassa tiistai-iltana, joka on kai hiljaisin ilta koko viikolla. Kyllähän nuo paikat on näköjään aamyöhön auki tiistainakin? On porukkaa, koska J-suu on opiskelijakaupunki - kaikki mahdolliset oppilaitokset löytyy. Pidän paljon käppäillä keskustassa katu- ja mainosvalojen loisteessa yöllisiä, sateisia katuja omissa ajatuksissaan.

Mitähän olisi New York tai Chicago tai Pariisin keskusta tai Lontoo? :icon_eek: Ehkä mahtavaa yöllä sateessa? Liikaa ihmisiä liikkeellä?

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Eilen 2
« Vastaus #64 : 25.11.12 - klo:10:24 »
Eilen lottosin.
Ja yritin käyttää ennalta-aavistamistaitojani  :icon_cool:  hyväksi, kuvittelemalla
kuinka lottopallo tippuu ja näkemällä numeron.

uskotteko, että kaikki numerot olivat viereisiä eilisestä oikein-rivistä   :107:  :017:
- aika outo yhteensattuma---onko sisäiset silmäni kierot niinkuin oikeatkin...
Herra armahda.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Eilen 2
« Vastaus #65 : 25.11.12 - klo:11:55 »
Saatiin 4 oikein.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Eilen 2
« Vastaus #66 : 23.12.12 - klo:19:00 »

Siivoilin  :109:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Eilen 2
« Vastaus #67 : 04.01.13 - klo:08:37 »
Eilen olimme muuten foorumissa ahkeria eli 95 kirjoitusta tai sen tynkää. Siitä on hyvä jatkaa eli lisää aiheita kehään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Eilen 2
« Vastaus #68 : 04.01.13 - klo:13:08 »

Flunssa 

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Eilen
« Vastaus #69 : 02.02.13 - klo:19:45 »

oli kiva päivä...  :eusa_whistle:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Eilen 2
« Vastaus #70 : 09.02.13 - klo:09:49 »
Olin keräämässä marketin aulassa yhteisvastuuta. Tekonivel ei tykäännyt tällä painolla niin pitkästä paikoillaan seisomisesta. Istuin pekille hyvin näkyvä liivi päällä ja lipas ojossa. Oli jännä huomata, että ihmiset alkoivat tulla tuomaan lippaaseen rahaa vähintään yhtähyvin kuin seistessä heidän reitiullään. Olin luullut, että jos istun, niin se loppuu siihen, mutta oli pakko hetki istua ja jumpata jalkaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33823
Vs: Eilen 2
« Vastaus #71 : 09.02.13 - klo:09:58 »
Hienoa Seppo !  Minä en enää uskalla siihen hommaan kun aina tulee kehkoputken tulehdus tms.
Olisipa siinä ollut vieressä myös kambotzalainen mummo. :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Eilen 2
« Vastaus #72 : 10.02.13 - klo:12:05 »
Lumitöitä 

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Eilen 2
« Vastaus #73 : 10.02.13 - klo:16:17 »

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Eilen 2
« Vastaus #74 : 20.02.13 - klo:12:21 »
Hehkutetaan tännekin...Heureka ja anatomian näyttely aidoilla ruumiilla!!! Mahtavuutta, parhautta ja kaikkia muita epäilyttäviä nykyaikaisia ylisanoja. Hienoa, että ihmiset ovat lahjoittaneet maallisen majansa tieteelle, jotta maallikotkin oppisivat anatomiasta jotakin. Ja vaikka paljon oli itselle entuudestaan tuttua, niin silti opin roimasti uutta. Lisäksi huomasi hyvin, että ei ne kirjojen kuvat ole yhtä vaikuttavia kuin että näkee itse livenä. Tupakoitsijan keuhkot näytti oikeesti vaan tosi pahalta... ja sikiön kehitys häkellyttävän ihmeelliseltä... Eläköön elämä ja elimet!  :002: