Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 10  (Luettu 28472 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #45 : 20.08.12 - klo:23:29 »
Virkamiehet, jotka ovat kotoisin jostakin ympäri Suomea, ovat huonoja orientoitumaan siihen, että tarpeet ovat jossain muualla erilaiset kuin kotikylällä, josta kaikki omat kokemukset ovat.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #46 : 23.08.12 - klo:12:27 »

   sataa


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #47 : 31.08.12 - klo:21:51 »
yläkertaan on muuttanut joku nuori tyttö ja voi taivas miten se metelöi !

Huutaa puhelimeen (veetä ja teetä  pääasiassa) ja porukkaa ramppaa kuin Esterin pyssyssä

- ja minua urpututtaa  :093:
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #48 : 31.08.12 - klo:22:02 »
yläkertaan on muuttanut joku nuori tyttö ja voi taivas miten se metelöi !

Huutaa puhelimeen (veetä ja teetä  pääasiassa) ja porukkaa ramppaa kuin Esterin pyssyssä

- ja minua urpututtaa  :093:


Tässä rapussa on tällä hetkellä meininki, johon verrattuna Sodoma ja Gomorra oli luultavasti lasten leikkiä  :003:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6345
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #49 : 31.08.12 - klo:22:10 »
Jos ei syystä tai toisesta halua lajitella jätteitään, niin voisiko sitten edes käyttää sekajäteastiaa, sen sijaan että pistää keräysastioihin vääränsorttista tavaraa? Etenkin kun sekajäteastioissa tänäänkin olisi ollut kyllä tilaa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #50 : 31.08.12 - klo:22:13 »
Jos ei syystä tai toisesta halua lajitella jätteitään, niin voisiko sitten edes käyttää sekajäteastiaa, sen sijaan että pistää keräysastioihin vääränsorttista tavaraa? Etenkin kun sekajäteastioissa tänäänkin olisi ollut kyllä tilaa.

Täällä ihan sama juttu. Kaikki työnnetään vääriin paikkoihin.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #51 : 31.08.12 - klo:22:22 »
Jos ei syystä tai toisesta halua lajitella jätteitään, niin voisiko sitten edes käyttää sekajäteastiaa, sen sijaan että pistää keräysastioihin vääränsorttista tavaraa? Etenkin kun sekajäteastioissa tänäänkin olisi ollut kyllä tilaa.

Kyllä voi. Niin teen minäkin kaupungissa, sillä energiajäteastia on siellä käydessäni aina kukkuroillaan.

Mt

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #52 : 31.08.12 - klo:22:32 »
Meillä on ollut tässä roskahommassa iso koulutusprojekti. Pahviroskis täytetään laatikoilla, joita ei ole litistetty ja se pursuilee, mutta onneksi niissä on yleensä nimi ja hallituksen puheehoitaja lähettää arvon laiskurille sähköpostia pyytäen korjaamaan erheen mitä pikimmin ja se yleensä toimii. Samoin tehdään muiden erheidenosalta, jos töpeksijä tiedetään. Jos kyse on ongelmajätteestä kuten esim. loisteputkesta menee viesti kaikille ja erehtynyttä pyydetään parsimaan.Meillä on siis kartonki eli pahvi, paperi, lasi, metalli, bio ja sekajäteastiat. Täytyy todeta, että tämä on tehonnut. (Talon tiedotus hoidetaan sähköpostilla, kun kaikilla on sellainen ja yleensä se menee molemmille puolisoista kun eivät kuitenkaan muista kertoa toisilleen)
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #53 : 02.09.12 - klo:19:46 »
metässä tosi paljon hirvikärpäsiä, vielä nyt illalla kotiin tulon jälkeen kolme on mönkinyt niskassa :018:

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #54 : 03.09.12 - klo:21:59 »
yäk, hirvikärpäset tuntuvat tosi ällöiltä !

Mie urputan itselleni kun olen väärissä tilanteissa hellämielinen.
Herra armahda.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #55 : 03.09.12 - klo:23:38 »
Harmi kun toipumisjaksoni on estänyt marjametsään menon, mutta olen tainnut säästyä
hirvikärpäsiltä, jotain hyvääkin.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #56 : 05.09.12 - klo:21:15 »
Eikös se ole niin, että tärkeä väline ostetaan vasta sen jälkeen kun sitä olisi jo tarvittu? Eli nyt on punkki poistettu jalasta ja huomenna pitää ostaa ne punkkipihdit. :017:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #57 : 05.09.12 - klo:22:15 »
Kukas se totesikaan hirvikärpäsistä: Onhan se hyvä, että päässä jotakin liikkuu.  :003: 
Pyryharakka

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #58 : 13.09.12 - klo:11:39 »
Ärsyttää muuan lapsuudentraumainen tyyppi, joka keljuilee minulle täysin ilman syytä. Onko se minun vika, jos hänellä on ollut ongelmia lapsuudessaan? Paljon olen painanut pahkaani ja yrittänyt olla kuin ei mitään. Tekisi mieli ärähtää kunnolla, mutta kun vähän miettii, niin tuntuu, että ehkä se ei auta mitään.

Jatkuvana maalitauluna en silti aio olla, vaan alan keljuilla takaisin yhtä "huomaamattomasti" mitä saan omalle kohdalleni. Jospa hän sitten pikkuhiljaa tajuaisi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Urputustopic 10
« Vastaus #59 : 13.09.12 - klo:11:44 »
Todennäköisesti ei lopeta sinulle keljuilua, vaan jatkossa syyttää sinua keljuilusta , eikä huomaa aloittaneensa sitä itse; eihän hänen käytöksessään mitää vikaa voilla - menttaliteetilla. Olisko parempi ärähtää tai sanoa asia kauniisti, mutta nostaa kissa pöydälle.