Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet osa 3  (Luettu 34587 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #30 : 04.09.11 - klo:12:48 »
Kiitoksia. Tämä tapahtuu, eli tänne saapuu tilauksesta helpson vai mikä hän oli. Osoite on heille jo varsin tuttu. Heti huomenna kun he ovat auki.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #31 : 04.09.11 - klo:14:47 »
Kiitoksia. Tämä tapahtuu, eli tänne saapuu tilauksesta helpson vai mikä hän oli. Osoite on heille jo varsin tuttu. Heti huomenna kun he ovat auki.

Täälläkin on yksi helpson, jos ei nyt ihan vaikeita ongelmia koneen kanssa ole, olen aika welho näitten koneiden kanssa, näin vaatimattomasti todeten ja en maksa mitään:)).

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #32 : 04.09.11 - klo:23:32 »
Täälläkin on yksi helpson, jos ei nyt ihan vaikeita ongelmia koneen kanssa ole, olen aika welho näitten koneiden kanssa, näin vaatimattomasti todeten ja en maksa mitään:)).



Ja niinkun minä oon oottanu...      :icon_biggrin:   
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #33 : 05.09.11 - klo:09:50 »
Täälläkin on yksi helpson, jos ei nyt ihan vaikeita ongelmia koneen kanssa ole, olen aika welho näitten koneiden kanssa, näin vaatimattomasti todeten ja en maksa mitään:)).

En minäkään maksa mitää enkä edes ota maksua. :039:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #34 : 05.09.11 - klo:10:25 »
Voieiei... Minä en kehdannu vaivata teitä, vaikkette ookkan taikinaa...  Siksi kun aattelin nmiten Viisveisaaja joutuu kiitämään valon nopeudella työtehtävästä toiseen, mt jo neuvoi aika paljon Herättäjäjuhlilla enkä ole varma asuinpaikastaan, Seppos on jo asentanut muuta mikä tarvi miehen kätttä, ja asuu niin etäällä... minä soittaa tempaisin Helpsoniin...   mutta jos joku ennättää ja tietää tänään ehtivänsä, niin minä tarjoan jotain hyvin herkullista mikäli ihminen ei karppaa, ja karppaavalle ihmiselle jotakin joka siitä huolimatta on herkullista...  ja peruutan Helpsonin.  Kyllä se on aika kallis asiantuntijakäynti, lähes satasen. Huh.

Tosin olette hyvin tervetulleita muutenkin, ei tarvitse aina tehdä jotain...   :icon_biggrin:

Tämä paikka kyllä tarvitsisi miehen kättä ei sen puoleen.  Myivät hyvin ihmeellisen parvekekasvihuoneen, ja totesin, ettei sitä voi koota koska osat ovat joko puuttuvia tai saranapuolet väärin päin. Siis en tiedä kuka pakkaamossa on ollut ahkerana. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #35 : 05.09.11 - klo:11:04 »
mt jo neuvoi aika paljon Herättäjäjuhlilla enkä ole varma asuinpaikastaan

Mt asuu Hesassa.

Tämä paikka kyllä tarvitsisi miehen kättä ei sen puoleen.  Myivät hyvin ihmeellisen parvekekasvihuoneen, ja totesin, ettei sitä voi koota koska osat ovat joko puuttuvia tai saranapuolet väärin päin. Siis en tiedä kuka pakkaamossa on ollut ahkerana. 

   voi voi
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #36 : 05.09.11 - klo:15:14 »
No, jokainen miehen käsi saa tulla Leenan luo kylään joka tapauksessa. Rakkineet tarvitsevat päällekatsojaa, enkä ole ymmärtänyt sitä kasvihuonetta. Jonkun pitäisi myös selittää miksi minun tikkuni kuva ei näy enää kun ehdotan sitä talletuspaikaksi.  Tarina on nyt nimeltään   XXXXX (palautettu)(palautettu)(palautettu)(palautettu)(palautettu). !!!!!  Riittäisi jos se olisi "kirjoitettu".   >:(

 

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #37 : 11.09.11 - klo:16:42 »
 >:(  Täällä kävi miehen käsi Helpsonista.  Kyllä hän jotakin sai aikaan.  Nyt on yhteys kiintolevyyn -- oli muuten jo, en vain tiennyt miten ja mitä se toimittaa.  Sitten oli kuin olikin yhteys Dropboxiin.  Ja diagnoosi oli että Windows teki kaikkea yhtä aikaa ja siitä syystä mikään muisti ei riittänyt ja hän ne muutti niin että vain yksi asia on päällä kerrallaan.  Vähän aikaa näytti siistiltä, mutta.

Yksi tekstiohjelma, sen ollessa työn alla, tämä masiina sanoo taas että Word keskeytti toiminnan, Windows koettaa palauttaa tiedoston.  Tämä saattaa kestää minuuttejä.  No hyvä;  en enää mene ihan paniikkiin kun tiedän että tuorein versio yleensä on palannut ja nyt ne lisäksi ovat kiintolevyllä sekä Dropboxissa ja tikullakin vielä.  Mutta se, että tätä tappelua teetkös työtä vai etkös tee sitten käydään kunnes Leena väsyy  >:( >:( >:( minäminäminä...     

Onko tässä kovalevyssä joku ihme risa kohta kuitenkin?  Onko tämä typerys tallentanut jokaisen vedoksen samaa tarinaa?  Edelliseen koneeseen mahtui 1200 sivuinen tiedosto, ja tämä kiukuttelee kun juttua on kolme-neljäsataa sivua!!  Voiko itse jutussa olla joitakin kohtia, jotka järkyttävät konetta niin että se tarvitsee lepotauon?  Sitten se aukeaa eri paikasta!!   

Ei, mie luovutan...    Saa jotakin hyvää syötävää jos tulee ja auttaa...    Onko tää kone rikki?   

Kuka myis halvasta uuden, mielellään pöytäkoneen, onko ylimääräisiä? 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #38 : 12.09.11 - klo:15:22 »
Ilmeisesti Mozilla Firefox on tätä nykyä paras selain, mutta puolensa on siinäkin. Se tarjoaa joka avautumiskerta päivitystä. Useasti on käynyt niin, että ihmettelen sivujen hidasta avautumista ja sitten huomaan, että Mozilla siellä kummittelee päivitystensä kanssa. Mikä ihmeen hinku sillä on joka värsyn välissä päivittää itsensä?  >:(
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1568
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #39 : 12.09.11 - klo:17:51 »
Mikä teköö Firefoxista parahaan selaamen? Minä oon tykänny käyttää Google Chromea, kun siinä ei oo palion joutavaa sälää mukana ja se selaa tutkitusti nopiammin ku muut. Jotkut pelekää Googlen imuroovan kaiken mitä netis teköö, vaan imurookohon mun pualesta :017:. http://www.google.com/chrome?hl=fi
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #40 : 12.09.11 - klo:18:49 »
Mikä teköö Firefoxista parahaan selaamen? Minä oon tykänny käyttää Google Chromea, kun siinä ei oo palion joutavaa sälää mukana ja se selaa tutkitusti nopiammin ku muut. Jotkut pelekää Googlen imuroovan kaiken mitä netis teköö, vaan imurookohon mun pualesta :017:. http://www.google.com/chrome?hl=fi

Firefox on kyllä muuttunut raskaammaksi ja hitaammaksi siitä, mitä se joskus oli. Minä pidän sen muokattavuudesta eli siitä, että siihen voi asentaa haluamansa lisäosat ja tehdä siitä itselleen "räätälöidyn". Chrome on ilmeisesti viime aikoina parantanut tässä suhteessa, mutta olen niin tottunut Firefoxiin, etten ole jaksanut tehdä vertailuja. Voi olla, että jossain vaiheessa siirryn Chromeen. Kumpikin näistä on kyllä mielestäni selkeästi Internet Exploreria parempi - se selain ei ole oikein koskaan vakuuttanut.

Tätä viestiä kirjoitan muuten Dolphin Browserista. Se on Android-puhelimissa tällä hetkellä suosituimpia selaimia. Vaihtoehtoja löytyy!

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #41 : 12.09.11 - klo:20:22 »
Olen tullut siihen tulokseen, että järkevintä on käyttää rinnan useita selaimia. Perustyökalu on ollut jo vuosikausia Opera, jota käytän myös puhelimessa ja taulutietokoneessa. Varsinaisessa tietokoneessa (Mac) on Operan lisäksi Firefox, samaan ohjelmaytimeen perustuva kevyt ja luotettava Camino sekä Applen Safari, jonka ohjelmaydin lienee sama kuin Googlen Chromen. Eniten käytän Operan ohella Caminoa silloin, kun sivusto ilmoittaa, että Operaa ei tueta, käytä Firefoxia. Firefoxin käyttö on aika vähäistä, mutta se on silti minulle tarpeen mm. valokuvaukseen liittyvän lisäosan takia.

Windows-koneisiinkin löytynee joitakin kevyitä vaihtoehtoja Firefoxille. Niitä voisi kokeilla. Perusselaukseen ei kummoisia tarvita.

Mt

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #42 : 12.09.11 - klo:22:09 »
Olen tullut siihen tulokseen, että järkevintä on käyttää rinnan useita selaimia. Perustyökalu on ollut jo vuosikausia Opera, jota käytän myös puhelimessa ja taulutietokoneessa. Varsinaisessa tietokoneessa (Mac) on Operan lisäksi Firefox, samaan ohjelmaytimeen perustuva kevyt ja luotettava Camino sekä Applen Safari, jonka ohjelmaydin lienee sama kuin Googlen Chromen. Eniten käytän Operan ohella Caminoa silloin, kun sivusto ilmoittaa, että Operaa ei tueta, käytä Firefoxia. Firefoxin käyttö on aika vähäistä, mutta se on silti minulle tarpeen mm. valokuvaukseen liittyvän lisäosan takia.

Windows-koneisiinkin löytynee joitakin kevyitä vaihtoehtoja Firefoxille. Niitä voisi kokeilla. Perusselaukseen ei kummoisia tarvita.

Mt

Moi

Sama täällä. Minulla on Explorer ( ei kiva), Firefox, Chrome ja Opera ja kaikilla niillä hoidan eri asioita.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #43 : 13.09.11 - klo:17:06 »
Mutta kuvitelkaa nyt. Minun Wordini käyttäytyy huonosti vain yhtä tiettyä pitkää tekstiä käsiteltäessä!  Miten se nyt niin hermostuu, minä en oikein todella käsitä.  Kirjoitan nyt vuoropäivin kahta, ja toisen kanssa ei ole mitään ongelmia.  Toinen on kuin noiduttu!   >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #44 : 13.09.11 - klo:17:35 »
Mutta kuvitelkaa nyt. Minun Wordini käyttäytyy huonosti vain yhtä tiettyä pitkää tekstiä käsiteltäessä!  Miten se nyt niin hermostuu, minä en oikein todella käsitä.  Kirjoitan nyt vuoropäivin kahta, ja toisen kanssa ei ole mitään ongelmia.  Toinen on kuin noiduttu!   >:(

Jos minulla olisi tuollainen ongelma, niin tallentaisin sen noidutun myös rtf muodossa. Se voi poistaa tekstistäsi ne noidannuolet, jotka kiusaa sen selkärankaa. Älä poista nykyistä, vaan avaa se ja muuta tallennnusmuodoksi rtf. Sen jälkeen sinulla on se kahtena ja seuraavan kerran kun käsittelet sitä niin avaa silloin se rtf ja katso auttoiko.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi