Kirjoittaja Aihe: uudeksivuodeksi Aholansaareen?  (Luettu 32485 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #45 : 23.10.06 - klo:13:02 »
Joukkio Rheespu, Maksim ja Valma-koira ovat perinteen mukaan jälleen tulossa viettämään vuoden vaihtumista Saareen. Tosin valitettavasti vasta lauantaina tai sunnuntaina päästään paikalle.
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #46 : 23.10.06 - klo:16:30 »
Enpäs tiedä olenko tulossa. Riippuu vähän matkoista, ja majoituksista, ja hinnoista. Jos sais tarkempaa tietoa, niin vois harkitakkin  :D  Mielelläni ainakin olisin lähdössä..!
Jemina

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #47 : 23.10.06 - klo:22:52 »
Petra Berghäll lähetteli meille H-Y:n valtakunnallisen nuorten kuorolaisille ainakin sähköpostia ja kyseli olisiko innostusta lähteä kuoroleirille Aholansaareen uudeksivuodeksi, kuten viimevuonna. Meille se ei ainakaan tulisi kalliiksi! Eli ainakin kaikki kuorolaiset i l m o i t t a u t u k a a, kun itse mietin että ainakin viime vuonna oli oikein mukavaa ja voisin lähteä jos on lähdössä porukkaa :) ja jos ei tarpeeksi ilmoittaudu kuoroleirille niin sitte voisi jonkin mökinkin varata! ja muutenkin tietenkin ei-kuorolaiset vaikka mökkiin tai Hyvikseen :D ! (eikä hyviksessä itseasiassa edes ollut kamalaa viimevuonna vaikka olisi voinut luulla. ;) )

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #48 : 24.10.06 - klo:11:17 »
Minä tuun!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #49 : 24.10.06 - klo:16:00 »
No voisiko siihen kuoroon jotenkin liittyä?  :wink:
Jemina

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #50 : 24.10.06 - klo:16:45 »
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
No voisiko siihen kuoroon jotenkin liittyä?  :wink:


siitä en tiedä tarkemmin, mutta voithan varmaan ottaa yhteyttä vaikka sähköpostilla Petraan ja kysyä häneltä. :)

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #51 : 24.10.06 - klo:16:51 »
Kuoroon liittyminen onnistuu luultavasti laittamalla Petralle viestiä (petra.berghall[ät]h-y.fi). Uudet kuorolaiset ovat varmasti tervetulleita. Suosittelen kaikille! Ainakin minulla on ollut tosi mukavaa kuorossa, vaikken mitenkään varma laulutaidostani olekaan. Liittyminen ei velvoita lähes mihinkään, lähinnä siitä on vain hyötyä (esim. Herättäjäjuhlilla saa majoituksen ja ruokaa suht helposti).

Kuoroleiri on siis toteutuessaan ajalla 29.12.-1.1. hintaan 25e (jos tulee paljon porukkaa voi jopa laskea) sisältäen majoituksen (luksusmökki-Katriinassa), päivällisen lauantaina ja sunnuntaina sekä yhdistyksen kustantamia aamu- ja iltapalavermeitä. Lyhyet harjoitukset pidetään lauantaina ja sunnuntaina inhimilliseen aikaan, myös jokin pienimuotoinen esiintyminen luvassa. Ilmoittautuminen tämän kuun loppuun (31.10) mennessä. Tällä hetkellä tarvittava porukka (15) leirin toteutumiseen ei ole vielä kasassa, joten ilmoittautukaa hyvät ihmiset! Ainakin viimevuoden "kuoroleiri" oli mukavan rento tapahtuma. Pari laulutuokiota ja yleistä hengailua, ei sen pelottavampaa tai tiiviimpää. Kokemuksesta voin sanoa, että uusivuosi Saaressa voi muodostua ikimuistoiseksi... *unohtuu hetkeksi muistoihin*

Niille, jotka eivät koe kuoroa omaksi asiaakseen, tiedoksi, että:

"Saaressa on loppuvuodesta varsin täyttä ja vielä vapaana olleet rantamökitkin vuokrataan taloudellisesta tilanteesta johtuen vain täyteen hintaan."

On siis syytä olla liikkeellä mahdollisimman pian majoituksen varaamisen kanssa. Petraan kannattaa varmaan ottaa yhteyttä myös siinä tapauksessa, ettei jostain kumman syystä uskalla kuoroon, mutta haluaa majoittua yhdessä muiden nuorten kanssa (jos kuorolaisia ei ilmoittaudu hirvittäviä määriä niin uskoisin Katriinasta löytyvän sijaa muillekin).

Meidän kahdeksanjalkainen 2+2+4) poppoo varmaan majoittuu jällleen kerran Hyviksessä kuorolaisuudestamme huolimatta, ettei Valma saisi ketään tukehtumaan tms. Halpaa ja nostalgista, ruuanlaittokin onnistuu.

(kuoroleirin tiedot ja lainaus Petra Berhällin viestistä kuorolaisille)
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #52 : 24.10.06 - klo:17:15 »
Rheespu vastasi kyllä nyt tyhjentävästi ja yhdyn häneen. (: ja saaressa on aina hauskaa, ja talvella ei välttämättä tule muuten paljon siellä käytyä joten kaikki sinne uudeksivuodeksi kipinkapin !

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #53 : 26.10.06 - klo:12:38 »
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
No voisiko siihen kuoroon jotenkin liittyä?  :wink:

Minä just viime vuonna liityin siihen kuoroon että pääsin tuohon uudenvuoden-juttuun. Petralta vaan kysyt :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #54 : 05.11.06 - klo:21:50 »
Harmi nyt kun kuulin vasta että ilmoittautuneita on vain joku päälle 4, joten kuoroleiriä ei järjestetäkkään. En sitten tiedä kuinka voisin saareen mennä uudeksivuodeksi.. ? :(  :wink:
Jemina

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #55 : 06.11.06 - klo:16:52 »
Saareen on näillä näkymin menossa porukkaa uudeksivuodeksi vanhan perinteen mukaan. Eli varaamalla itse majoituksen Aholansaaren toimistosta. Joskus on porukalla vuokrattu mökkejä, siitä en tämän vuoden osalta tiedä vielä tarkemmin.
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #56 : 07.11.06 - klo:19:10 »
Ok, no ilmoitelkaa täällä jos jotkut on porukalla menos. Itse olis mukava tulla jos se ei tuu liian kalliiks, tai vaikeaks.  :)
Jemina

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #57 : 09.11.06 - klo:17:05 »
Minä ja topi ainaki tullaan!
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #58 : 10.11.06 - klo:16:56 »
Minä kans! En oo kyllä vielä ilamottaatunu.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
uudeksivuodeksi Aholansaareen?
« Vastaus #59 : 10.11.06 - klo:21:08 »
No ruvetaanko kerään porukkaa kasaan sitten?  :lol:
Jemina