Kirjoittaja Aihe: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.  (Luettu 31529 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #45 : 22.03.11 - klo:21:23 »
Oma toivomukseni on edelleen se, että kaikki keskustelijat pitäytyvät asiassa eivätkä mene henkilökohtaisuuksiin. Keskustelun kannalta on tärkeätä, että pitäydytään arvostelemasta henkilöä ja keskitytään asiaan. Asioiden pitää riidellä, ei ihmisten. Arvostelin yhtä keskustelijaa siitä, että hän meni henkilökohtaisuuksiin. Toimin näin netin ulkopuolellakin. Toivottavasti tähän asiaan ei tarvitse palata.

Kannattaisi varmaankin katsoa joskus peiliin. Itsehän sinä nokittelun aloitit. Mutta ei näytä rehellisyys olevan kovinkaan kurssissa näissä körttiläisyyden sisäpiireissä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #46 : 22.03.11 - klo:21:50 »
Kannattaisi varmaankin katsoa joskus peiliin. Itsehän sinä nokittelun aloitit. Mutta ei näytä rehellisyys olevan kovinkaan kurssissa näissä körttiläisyyden sisäpiireissä.

Kyse ei ole mistään sisäpiireistä, vaan foorumiin kirjoittavista henkilöistä, joista useilla ei ole mitään tekemistä herännäisyyden kanssa. Täällä on ihmisiä, joilla on mitä erilaisemmet taustat. Monet heistä ovat kertoneet ne pala palalta kirjoituksissaan. Me emme valitse kirjoittajia, mutta edellytämme heiltä sääntöjen noudattamista. Monista kirjoittajista emme tiedä käynnössä juuri mitään muuta kuin heidän kirjoituksensa foorumiin. Voit peruuttaa viimeisen lauseesi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #47 : 22.03.11 - klo:22:28 »
Kyse ei ole mistään sisäpiireistä, vaan foorumiin kirjoittavista henkilöistä, joista useilla ei ole mitään tekemistä herännäisyyden kanssa. Täällä on ihmisiä, joilla on mitä erilaisemmet taustat. Monet heistä ovat kertoneet ne pala palalta kirjoituksissaan. Me emme valitse kirjoittajia, mutta edellytämme heiltä sääntöjen noudattamista. Monista kirjoittajista emme tiedä käynnössä juuri mitään muuta kuin heidän kirjoituksensa foorumiin. Voit peruuttaa viimeisen lauseesi.

Jos niin on, eikä minulla ole syytä epäillä kertomaasi, peruutan viimeisen lauseeni.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #48 : 22.03.11 - klo:22:48 »
No höh, sanneli, älä välitä, semmmosta tämä ihmisten välinen kommunikointi välillä on  :102:
ei asiat mene aina niinkuin itse oikeaksi näkee,

auttaisko jos potkisit seinää vähän aikaa?
yksi varma potutuksen poisviejä on suklaa!

kaikilla asioilla on toinenkin puoli, olisiko tässä
vaikka, että hyvä kun tunnet ja reagoit, olet elossa vielä, et mikään pikseli-virtuaali-sanneli

Kiitos, Atanasia, pelastit iltani! Nyt voi mennä rauhassa nukkumaan  :)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #49 : 23.03.11 - klo:08:03 »
Kiitos, Atanasia, pelastit iltani! Nyt voi mennä rauhassa nukkumaan  :)

Noita potutuksen käsittelemistemppuja voisi joku laittaa listankin. Ennen tein, niinkuin suurin osa suomalaisista, mutta en enään moneen vuosikymmeneen ole tehnyt, eli päästin pitkän litanian kiroilua, kyllä joskus vieläkin ärräpäitä pääsee.
Nykyään yritän kiittää vastoinkäymisestä sadattelun sijasta. Tosi vaikeaa kyllä.
Eli jos joku nainen tai teini esimerkiksi ohittaa mut autollansa tai kiilaa eteen, niin koetan hillitä itseni ja ajatella, no joku hyvä tarkoitus tälläkin on, varmaankin säästyn kolarilta mikä olisi ilman kiilausta tullut seuraavassa risteyksessä.

Kesäisin menen kalaan tai uimaan, kun asiat sapetavat.

Joku lista olisi kiva saada, josko saisi uusia temppuja käsitellä sapetusta, sillä meille kaikillehan niitä vastoinkäymisiä ja muuta tulee, jotka saa pinnan kireälle, muaallekkin kuin polkupyörään. :-\
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #50 : 23.03.11 - klo:08:59 »
Nykyään yritän kiittää vastoinkäymisestä sadattelun sijasta. Tosi vaikeaa kyllä.
Eli jos joku nainen tai teini esimerkiksi ohittaa mut autollansa tai kiilaa eteen, niin koetan hillitä itseni ja ajatella, no joku hyvä tarkoitus tälläkin on, varmaankin säästyn kolarilta mikä olisi ilman kiilausta tullut seuraavassa risteyksessä.

Taitaa ne miehetkin ja vanhemmat "jermut" siinä missä me teinit tai naiset syylistyä "kiilaamiseen".

Mutta nyt mä ehkä oivalsin viestisi sisällön,nimimerkki Viisveisaaja, voi olla että käsitän väärin..."nokkimisjärjestys"...kun ei kiila.eikä kiirehdi,vanhalla "ritsalla"...saattaa todellakin säästyä kolareilta ja jopa sakoilta. :icon_wink:


ps. Ei kai tämä keskustelupalsta niin pyhä paikka ole että varpaita tai yö unia tarvitsee menettää, vaikka hieman nokkimisjärjestys olisikin...sitähän esiintyy joka paikassa,raflan jonossakin(siellä Minä,muuten olen sitten herra ja "hidalgo" :icon_wink: )

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #51 : 23.03.11 - klo:09:52 »
Hitsi, että itselläni tulee kirjoitus virheitä >:(

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #52 : 23.03.11 - klo:10:26 »

Joo, monella muulla, joskus jopa minullakin. Kirjoitusvirheitä on siis yhdyssana, jos saa kirjoittaa ilman että "herra ja hidalgo" -poke ottaa herneen nenäänsä.  :icon_wink:

Olen jopa ilolla pannut merkille, että vlm (=vanha lihava mies) olet huumorintajuinen, ja se, kuten kaikki tietää, on elämäntaidon ykkösasioita. Kiitos, että olet täällä!

(Yritän vahvistaa rivejämme, kun homoseksuaalisuutta vastustavat konservatiivit ovat taas elämöineet. Yritän vaalia vähää mikä meillä on. Hetkittäin tuntuu vähältä. Nyt taas epäilen meillä olevat paljon, toisemme.)



Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #53 : 23.03.11 - klo:10:46 »
Olen jopa ilolla pannut merkille, että vlm (=vanha lihava mies) olet huumorintajuinen, ja se, kuten kaikki tietää, on elämäntaidon ykkösasioita. Kiitos, että olet täällä!
Joo, joku asiakas taisi  joskus ilmaista mulle että "huumorikin on taidetta", mun huumori taitaa olla aika "suutuista" ettei sitä kukaan ymmärrä en edes minä itse...ja sen kyllä huomaa kotona, kun tulee kahdelta naiselta "pataa".  :119:

(Yritän vahvistaa rivejämme, kun homoseksuaalisuutta vastustavat konservatiivit ovat taas elämöineet. Yritän vaalia vähää mikä meillä on. Hetkittäin tuntuu vähältä. Nyt taas epäilen meillä olevat paljon, toisemme.)
Niin...taidamme kaikki välillä syylistyä elämöimiseen joskus jopa hyvinkin voimakkaasti (puhun itsestäni  :icon_wink:), siitä ovat nimittäin jo naapurit huomauttaneet vuosien aikan monta kertaa, varsinkin öisien äänien :icon_wink:(nyt taisi tulla sellainen paljastus, josta meillä vielä keskustellaan ja pitkään..."hunajaisin huulin" :icon_wink:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Harmittaa
« Vastaus #54 : 01.04.11 - klo:15:51 »

kun särkee selkää  :-\  Kuka tulis imuroimaan ettei mun enää tarviis.....

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #55 : 01.04.11 - klo:17:19 »
Näköjään ylläpitäjä (Seppos) on tarpeellinen. Ihmisiä menee aina kaksitoista tusinaan, ei ole niin erinomaisia, että yksitoista riittäisi. Mutta kolmeatoistakaan ei tarvita.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #56 : 03.04.11 - klo:16:32 »
Näköjään ylläpitäjä (Seppos) on tarpeellinen. Ihmisiä menee aina kaksitoista tusinaan, ei ole niin erinomaisia, että yksitoista riittäisi. Mutta kolmeatoistakaan ei tarvita.
On tarpeelinen, ei minusta. Sillä tietyissä asioissa näkemys voi olla
Lainaus
ylläpitäjä (Seppos)
henkilökohtainen ja se voi olla jopa väärä...mahdollisesti :icon_wink:
Vallankahvassa ei ole aina helppo olla.

ps. no toisaalta on se ihan hyvä että "hieman" on kuria niin ei tule surua "meille pikku mussukoille" hiekkalaatikossa kun toinen on vienyt toisen tikkarin. :icon_wink:

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #57 : 04.04.11 - klo:11:58 »
Kohta mä hermostun tähän näpyttelyyn, nakit ei pysy ojennuksessa...virhe,virhe :icon_confused:

ps.tästä näppäimistöstä saisi varmaan aika hyvän frisbiin. :icon_wink:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Harmittaa ja ärsyttää
« Vastaus #58 : 09.04.11 - klo:15:12 »

Jossain ketjussa oli juttua siitä kun tällä foorumilla ketju lukitaan 'kesken kaiken', niin sanonpa vaan että mua se ärsyttää. Minusta olisi paljon mukavampi lukea vaikka sivukaupalla sitä samaa ketjua kun nyt aiemmat kirjoitukset hukkuvat ties minne. Ja tässä kun on niin kökkö haku ettei se hae otsikoita vaan viestejä joissa hakusana on mainittu. Toki sitenkin saattaa hakemansa ketjun löytää muttei aina.

Ja sit se kun aloitetaan triljoona ketjua lähes samasta aiheesta. Osin varmaan syynä just se ettei otsikoille ole hakua.

Ja vielä se ettei tapahtumaketjuun viestin otsikkoon aina laiteta tapahtuman päivämäärää, ei edes vuotta.

 :-\

Ettäs tiijätte.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #59 : 10.04.11 - klo:15:30 »
Harmitttavia, ärsyttäviä sekä ihmetyttäviä asioita lyötyy niin paljon että jos niiitä alkaisi tähän ladella ei ihmisikäkään riittäisi. Mutta eihän täällä mikään ole täydellestä aina lyötyy jotain mitä pitäis muuttaa tavalla tai toisella ja niin on tarkoituskin muuten ihminen alkaisi pitää kaikkea itsestäänselyytenä eikä enään näkisi omaa napaa pitemmäksi.