Kirjoittaja Aihe: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.  (Luettu 31450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #15 : 22.03.11 - klo:10:21 »
Nämä tyypit joilla on sairaaloinen tarve olla aina oikeassa joskus hieman ärsyttävät minuakin. Hienoa että olet kuitenkin voinut säilyttää tyyneytesi.  :icon_wink:

Joka menettää malttinsa häviää aina. Siis tyyneyden säilyttäminen on viisautta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #16 : 22.03.11 - klo:10:30 »
Niin kuin huomaat "armonkerjäläinen" ...meni muutama  sekuntti. Tälläisia "pikku mussukoitahan" me olemme kaikki... voi Isä :icon_wink:

'Mistä näitä senttejä oikein tuleekaan?'   :eusa_clap:

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #17 : 22.03.11 - klo:11:10 »
Kyllähän tuuloo kovaa täälä lakeuksilla! Mutta silloon vasta oli kova raju, ku Köpin latoki kaatui. :eusa_whistle:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #18 : 22.03.11 - klo:11:12 »
Niin kuin huomaat "armonkerjäläinen" ...meni muutama  sekuntti. Tälläisia "pikku mussukoitahan" me olemme kaikki... voi Isä :icon_wink:

Vaikka oletkin vanha lihava mies, niin kaikella kunnioituksella sinua kohtaan, lopeta tuo uikuttaminen ja esitä omat mielipiteesi. Enkä ole mikään pikku mussukka ja todennäköisesti sinua vanhempi.
Acta, non verba.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #19 : 22.03.11 - klo:11:31 »
Vaikka oletkin vanha lihava mies, niin kaikella kunnioituksella sinua kohtaan, lopeta tuo uikuttaminen ja esitä omat mielipiteesi. Enkä ole mikään pikku mussukka ja todennäköisesti sinua vanhempi.
Uikuttaa...jospa "nappula" nyt tarkastelisi kuka uikuttaa, :icon_wink:

ps.et ole muuten ainoa "pikku mussukka" :icon_wink:.
Ja onhan tässä omasta mielestä tullut omia mielipiteitä ilmaistua,omaksi harmiksi saakka :icon_wink:

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #20 : 22.03.11 - klo:12:13 »
Uikuttaa...jospa "nappula" nyt tarkastelisi kuka uikuttaa, :icon_wink:

ps.et ole muuten ainoa "pikku mussukka" :icon_wink:.
Ja onhan tässä omasta mielestä tullut omia mielipiteitä ilmaistua,omaksi harmiksi saakka :icon_wink:

Kirjoittele vain omia mielipiteitäsi. Toisten nimittely - joita ei edes tunne - ei ole kovin fiksua ja kertoo enemmän nimittelijästä kuin nimittelyn kohteesta.
Acta, non verba.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #21 : 22.03.11 - klo:12:30 »
Kirjoittele vain omia mielipiteitäsi. Toisten nimittely - joita ei edes tunne - ei ole kovin fiksua ja kertoo enemmän nimittelijästä kuin nimittelyn kohteesta.
No jos se "iho" on noin herkkä nimimerkillä Salis.
Niin voin pyytää anteeksi Sinulta.

ps.mutta ehkä sitten jatkossa on vähän meidän(siis ainakin meidän) ajateltava,pohdittava ja sitten vasta ilmaista itsemme.
Toisaalta jokainen "mussukka" saa tietysti tehdä niin kuin haluaa. Mutta nyt minulle todellakin tuli "laki" himaan, joten älä "nappula ota hernettä klyyvariin". :icon_wink:

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #22 : 22.03.11 - klo:12:44 »
No jos se "iho" on noin herkkä nimimerkillä Salis.
Niin voin pyytää anteeksi Sinulta.
ps.mutta ehkä sitten jatkossa on vähän meidän(siis ainakin meidän) ajateltava,pohdittava ja sitten vasta ilmaista itsemme.
Toisaalta jokainen "mussukka" saa tietysti tehdä niin kuin haluaa. Mutta nyt minulle todellakin tuli "laki" himaan, joten älä "nappula ota hernettä klyyvariin". :icon_wink:

Kuten totesin. Sinulla on epäkohtelias tapa nimitellä muita. 

Acta, non verba.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #23 : 22.03.11 - klo:13:16 »
Kaikki mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
Jos tahtoo välttyä kuittailulta niin olkoon kuittailematta.
Enpäs ole muuten koskaan ennen kuullut, että mussukka olisi haukkumasana.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #24 : 22.03.11 - klo:13:26 »
Kaikki mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
Jos tahtoo välttyä kuittailulta niin olkoon kuittailematta.
Enpäs ole muuten koskaan ennen kuullut, että mussukka olisi haukkumasana.

Minä en ole mikään mussukka. Olen omaksunut samanlaisen tavan nettikeskustelussa kuin netin ulkopuolellakin.

Kun ammatikseen joutuu keskustelemaan, kirjoittamaan ja argumentoimaan , niin olen myös omaksunut käytännön, jonka mukaan ihmisten ei pidä riidellä vaan asioiden. Pitää siis keskustella niin, ettei mennä henkilökohtaisuuksiin vaan pysytään vaikka kovinkin argumentein asiassa.

Usein vain on niin, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja asia unohtuu. Lihava Vanha Mies teki juuri niin ja alkoi nimittelemään. En hyväksy sellaista. Se estää järkevää mielipiteiden vaihtoa. Ja sitä varten tämä foorumi on. 
Acta, non verba.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #25 : 22.03.11 - klo:13:41 »
"En se minä ollu, toi alotti!"  :088:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #26 : 22.03.11 - klo:13:57 »
Minä en ole mikään mussukka. Olen omaksunut samanlaisen tavan nettikeskustelussa kuin netin ulkopuolellakin.
Kun ammatikseen joutuu keskustelemaan, kirjoittamaan ja argumentoimaan , niin olen myös omaksunut käytännön, jonka mukaan ihmisten ei pidä riidellä vaan asioiden. Pitää siis keskustella niin, ettei mennä henkilökohtaisuuksiin vaan pysytään vaikka kovinkin argumentein asiassa.
Usein vain on niin, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja asia unohtuu. Lihava Vanha Mies teki juuri niin ja alkoi nimittelemään. En hyväksy sellaista. Se estää järkevää mielipiteiden vaihtoa. Ja sitä varten tämä foorumi on.  

Kuitti.

Jottei arvon herralle tulisi enään mielipahaa,niin painottaisin nyt todellakin että minä yksittäisenä ihmisenä pyydän Sinulta anteeksi.

Mutta ymmärrän myös että "pokena ja kadunlakaisijana" tämä foorumi ei olekaan minun paikkani, koska on ilmeistä että emme olekaan samalla viivalla, tästä muuten eräs ystäväni varoitti.
Joten että ei enään ketään keskustelualueen jäsen tuntisi mielipahaa,palaan siihen yhteiskuntaluokkaan mihin kuulunkin ja pyrin olla kommentoimasta "tyhmillä" mielipiteitäni Teidän / Sinun foorumiasi.

ps,Toivottavasti aurinko paistaa joskus minunkin risukasaan  :icon_wink:

 :icon_sunny:
 :028:
"En se minä ollu, toi alotti!"  :088:
Aivan, se oli minä. Pärjäile "typsy"... tai sehän oli tyhmästi sanottu, Hän pitää huolta Sinusta.  :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:14:00 kirjoittanut vanha lihava mies »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #27 : 22.03.11 - klo:14:07 »
Kuitti.

Jottei arvon herralle tulisi enään mielipahaa,niin painottaisin nyt todellakin että minä yksittäisenä ihmisenä pyydän Sinulta anteeksi.

Mutta ymmärrän myös että "pokena ja kadunlakaisijana" tämä foorumi ei olekaan minun paikkani, koska on ilmeistä että emme olekaan samalla viivalla, tästä muuten eräs ystäväni varoitti.
Joten että ei enään ketään keskustelualueen jäsen tuntisi mielipahaa,palaan siihen yhteiskuntaluokkaan mihin kuulunkin ja pyrin olla kommentoimasta "tyhmillä" mielipiteitäni Teidän / Sinun foorumiasi.

ps,Toivottavasti aurinko paistaa joskus minunkin risukasaan  :icon_wink:

 :icon_sunny:
 :028: Aivan, se oli minä. Pärjäile "typsy"... tai sehän oli tyhmästi sanottu, Hän pitää huolta Sinusta.  :icon_cool:


Tulet kuitenkin foorumille jollain toisella nimellä. Et pysty olemaan poissa. :039:
Acta, non verba.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #28 : 22.03.11 - klo:14:27 »
Tulet kuitenkin foorumille jollain toisella nimellä.

En ole häipymässä mihinkään foorumilta, Sinä käsität valitettavasti väärin.
Pyrin vain noudattamaan ystävieni sekä eräiden keskustelualueen viisaita neuvoja, "sillä kun oma pohja vajoaa..." . Toivottavasti se ei harmita eikä ärsytä Sinua, koen myös että joudun hieman vältämään Sinun viestiesi sisältöjen pohdintaa.

ps.kuitti.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Harmittaa, ärsyttää ja ihmetyttää.
« Vastaus #29 : 22.03.11 - klo:15:17 »
En ole häipymässä mihinkään foorumilta, Sinä käsität valitettavasti väärin.
Pyrin vain noudattamaan ystävieni sekä eräiden keskustelualueen viisaita neuvoja, "sillä kun oma pohja vajoaa..." . Toivottavasti se ei harmita eikä ärsytä Sinua, koen myös että joudun hieman vältämään Sinun viestiesi sisältöjen pohdintaa. ps.kuitti.

Saat kuitin. :icon_eek:
Acta, non verba.