Kirjoittaja Aihe: Positiivisuutta.  (Luettu 11661 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Positiivisuutta.
« : 16.03.11 - klo:14:57 »
Kaikkien vakavien kysymysten keskellä, kohta saa hakea aurinkovoiteet esille ja hivellä omalle "kalpealle" iholle" :icon_wink:

ps. Itsekeskeisenä ihmisenä tämä viesti piti kyllä tulla yleiselle keskustelualueen puolelle.
     Voisiko foorumin ylläpito korjata asian, kiitos.
« Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:15:05 kirjoittanut vanha lihava mies »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #1 : 16.03.11 - klo:15:33 »
Pidän enemmän Suomen talvesta. Olemme saaneet nauttia tosi hienosta talvesta. On voinut lasketella, luistella ja hiihtää jo marraskuusta lähtien ihan näihin päiviin asti myös etelässä. 



Acta, non verba.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #2 : 16.03.11 - klo:15:37 »
Minä lähden körttifirman aluesihteeriksi Pohjois-Afrikkaan. Beduiinien kanssa minä liikun kamelikaravaanissa. Voi olla, että minä rakastan Gaddafin mustaan kansaan.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #3 : 16.03.11 - klo:16:13 »
Minä lähden körttifirman aluesihteeriksi Pohjois-Afrikkaan. Beduiinien kanssa minä liikun kamelikaravaanissa. Voi olla, että minä rakastan Gaddafin mustaan kansaan.

Siionin virret soivat varmaan kauniisti karavaaninuotiolla Saharan tähtitaivaan alla!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #4 : 16.03.11 - klo:16:32 »
Minä lähden körttifirman aluesihteeriksi Pohjois-Afrikkaan. Beduiinien kanssa minä liikun kamelikaravaanissa. Voi olla, että minä rakastan Gaddafin mustaan kansaan.

Tässä näytteeksi paikallinen virsi arabiaksi laulettuna. Laulaja  on sisar Marie Keyrouz, joka on maroniitti kristitty Minusta tämä muistuttaa säveleltään SV 316 (arabiankielinen painos)
 http://www.youtube.com/watch?v=3ql5V_Osp2Y
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #5 : 17.03.11 - klo:20:15 »
Kaikkien vakavien kysymysten keskellä, kohta saa hakea aurinkovoiteet esille ja hivellä omalle "kalpealle" iholle" :icon_wink:

ps. Itsekeskeisenä ihmisenä tämä viesti piti kyllä tulla yleiselle keskustelualueen puolelle.
     Voisiko foorumin ylläpito korjata asian, kiitos.

Pidän enemmän Suomen talvesta. Olemme saaneet nauttia tosi hienosta talvesta. On voinut lasketella, luistella ja hiihtää jo marraskuusta lähtien ihan näihin päiviin asti myös etelässä. 


Kyllä nyt saa ainakin kasvoille aurinkoa täällä Suomen keväthangilla. Minulla ainakin on jo ihan auringon värjäämä naama.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #6 : 19.03.11 - klo:14:10 »

:049: mun elämää  :eusa_angel:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #7 : 19.03.11 - klo:14:40 »
Lainaus
Tässä näytteeksi paikallinen virsi arabiaksi laulettuna. Laulaja  on sisar Marie Keyrouz, joka on maroniitti kristitty Minusta tämä muistuttaa säveleltään SV 316 (arabiankielinen painos)
 http://www.youtube.com/watch?v=3ql5V_Osp2Y
 
 
 


Tosi vaikuttavaa!!
Herra armahda.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #8 : 19.03.11 - klo:17:39 »
Minä lähden körttifirman aluesihteeriksi Pohjois-Afrikkaan. Beduiinien kanssa minä liikun kamelikaravaanissa. Voi olla, että minä rakastan Gaddafin mustaan kansaan.

Sika siistii. :eusa_clap:
Jos Juhanille sopii, niin kirjoittele sitten matkakertomuksia tänne.
Afrikkalaisten luonteen tuntien, joku körttiveisuu voi hyvinkin sopia sinne, mutta muuten herännäisyyden painotukset kait aika kaukana siitä kulttuurista.

Laitampa yksityisviestin, josko vaikka emailejä jaksaisit laittaa.
Kylläkään en kanssasi ole ollut samaa mieltä kaikesta, mutta toivottavasti se ei estä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #9 : 21.03.11 - klo:09:18 »
Lainaus
Kylläkään en kanssasi ole ollut samaa mieltä kaikesta, mutta toivottavasti se ei estä.

Lainaus
Tämähän oli yllättävä tunnustus .
Mutta valitettavasti se kyllä estää pääsyn nauttimaan viiniä  tähän kuppilaan "kaikkitietäviltä herroilta / rouvilta", kun minä olen ovella.
Armoa ei tunneta, vaikka antaisi kaikki maailman "sentit" kouraan ja selittäisi torvelona: "Et sä tunne mua!"

Hän armahtaa, minä en.  :icon_cool:.

Lainaus
(Varmuuden vuoksi totean, että edellä oleva ei ole vitsi).


Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #10 : 21.03.11 - klo:09:23 »
Mutta valitettavasti se kyllä estää pääsyn nauttimaan viiniä  tähän kuppilaan "kaikkitietäviltä herroilta / rouvilta", kun minä olen ovella. Armoa ei tunneta, vaikka antaisi kaikki maailman "sentit" kouraan ja selittäisi torvelona: "Et sä tunne mua!" Hän armahtaa, minä en.  :icon_cool:.

Vai olet sä poke? Onneksi mulla on ihan oma viiniä sille varalle.
Acta, non verba.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #11 : 21.03.11 - klo:09:33 »
Vai olet sä poke? Onneksi mulla on ihan oma viiniä sille varalle.
Siinäkin on hyvät ja huonot puolet.
Voi kaikessa rauhassa nautti omat punkut... mutta varana voi olla että linja tulee päättymän "kalsakänneihin" omassa keittiössä. :icon_wink:

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #12 : 21.03.11 - klo:09:43 »
Mie taas olen toisinaan piristäny portsareitten iltaa sanomalla:"Kato, miulkii on tämmöi!" ja näyttämällä voimassa olevaa järjestyksenvalvojakorttiani...  :003: Hienon hetkestä tekee se, että olen peräti puolitoista metriä pitkä taskuvärrä...  :icon_lol: Eräs poke sanoikin osuvasti korttini nähtyään, että:"Siulha on numeroita pituudes yhtä paljon ku miulla painossa..."  :003:

Ei se koko vaan se asenne...tälle karjalaiselle voimanaiselle ei kannata uhitella...  :icon_cool:

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #13 : 21.03.11 - klo:10:06 »
Ei se koko vaan se asenne...tälle karjalaiselle voimanaiselle ei kannata uhitella...  :icon_cool:

"Hyvää iltaa, Teillä olikin varattu pöytä kahdelle ja jos mahdollisesti haluatte siirtyä myöhemmin yökerhon puolle. Pidämme Teille myös Vip-varauksen kerhon puolella.
Viihtyisää iltaa."  

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Positiivisuutta.
« Vastaus #14 : 21.03.11 - klo:10:27 »
Eräs poke sanoikin osuvasti korttini nähtyään, että:"Siulha on numeroita pituudes yhtä paljon ku miulla painossa..."  :003:

Jos tuo tapahtui Kotkassa, veikkaan, että poke oli Ahma.