Kirjoittaja Aihe: Olenko taikauskoinen  (Luettu 32461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Olenko taikauskoinen
« Vastaus #75 : 25.01.11 - klo:12:00 »
Joku ihan vähä aikaa sitten puhu jossain että urheilijat on usein vesimiehiä tai kaloja. Ylläri pylläri, koululiikunnassa kun menestyy ikäluokkansa vanhimmat eli myös suurikokoisimmat. Meidän luokkaa ala-asteella kun muistelee niin taitaa pitää paikkansa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

myyrä

  • Vieras
Vs: Olenko taikauskoinen
« Vastaus #76 : 25.01.11 - klo:15:02 »
Tulee syntymäkellonajasta ja syntymäpaikkakunta pitää tietää.

Kokeilin kahta karttaa, jotka eivät tienneet mun syntymäpaikkakuntaa olevankaan. :-\

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Olenko taikauskoinen
« Vastaus #77 : 25.01.11 - klo:15:09 »
Joku ihan vähä aikaa sitten puhu jossain että urheilijat on usein vesimiehiä tai kaloja. Ylläri pylläri, koululiikunnassa kun menestyy ikäluokkansa vanhimmat eli myös suurikokoisimmat. Meidän luokkaa ala-asteella kun muistelee niin taitaa pitää paikkansa.

Minun kokemukseni mukaan menestyneissä urheilijoissa on runsaasti oinaita, noita huhtikuun hemmoja ja hemmejä! :001:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Olenko taikauskoinen
« Vastaus #78 : 25.01.11 - klo:15:47 »
Minun kokemukseni mukaan menestyneissä urheilijoissa on runsaasti oinaita, noita huhtikuun hemmoja ja hemmejä! :001:

Onko muitakin kuin Atanasia ja minä. Voin kyllä selittää syynkin. Nimittän siihen aikaan syntyy eniten lapsia ja siihenon myös syy, juhannukset pitkät valoista yöt jolloin rakkaus puheaa kukkaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Olenko taikauskoinen
« Vastaus #79 : 25.01.11 - klo:18:03 »
Kokeilin kahta karttaa, jotka eivät tienneet mun syntymäpaikkakuntaa olevankaan. :-\
No hiiteen horrroskoopit, ennustajaeukot, reikit, joogat ja muut semmoiset henkimaailmojen hommelit  :taistelu:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

myyrä

  • Vieras
Vs: Olenko taikauskoinen
« Vastaus #80 : 25.01.11 - klo:20:00 »
Kokeilin kahta karttaa, jotka eivät tienneet mun syntymäpaikkakuntaa olevankaan. :-\

Olen neitsyt. :040: