Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 9  (Luettu 33233 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #30 : 17.09.10 - klo:17:59 »
Guardianissa oli tänään juttu paavin vierailusta Englantiin. Kun kysymyksessä on saksalainen katolisen kirkon pää ja hän käyttää Englannissa puheenvuoron, jossa kertoo anglikaanisessa maassa pesiytyneestä aggressiivisesta ääriateismista, ja liittää sen natseihin, alan epäillä katolisen kirkon kardinaalien puheenkirjoitustaitoja. Puhetta ei paranna ollenkaan maininta siitä, kuin Britannia vastusti natseja.

Vielä epäilyttävämpää on, että katolinen kirkko hyysää edelleen tuomion pedofiliasta vankilassa kärsineitä pappeja. Mitä ihmeessä kirkko tukee näitä pappeja?

Paavin englanninkielinen puhe on Guardianin verkkosivuilla kokonaan:
http://www.guardian.co.uk/world/2010/sep/16/pope-speech-faith-uk

Mt

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #31 : 17.09.10 - klo:18:03 »
Oma päiväni on ollut antoisa.
Kahden Leena-ystävän kuulumiset vain tekevät mietteliääksi.
Foorumin Leena tuossa kertoikin silmästään.           Älä Herra ota näköä Leenan silmästä!  Tapahtukoon kuitenkin niinkuin sinä sen olet suunnitellut.

Lapsuudenystävä-Leena kertoi juuri että tekoniveltä polveen ei voitukaan laittaa kun sokeriarvot ovat liian korkeat. Paastoarvo yli 8 ja aterian jälkeen 12.
Hän on ollut lähes liikuntakyvytön liki 30 vuotta. Rintasyöpä leikattiin 4 vuotta sitten. Taas on uusi patti joka tutkitaan.
Rukousaihetta on.
Hyvä Jumala, auta ystäviäni. Miksi joidenkin taakka on kovin raskas?
Näin se kevenee puoleen, Riitta. Kaikki hyvin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #32 : 17.09.10 - klo:21:59 »
Surullinen päivä; oikean silmäni näkö heikkenee. 

Voi ei.. :icon_sad:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #33 : 18.09.10 - klo:07:17 »
Voi ei.. :icon_sad:
Sinun armossasi on minulle kaikki mitä tarvitsen, Jumala.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #34 : 18.09.10 - klo:10:31 »
Hei mitäs nyt. Minä näen paremmin.  :icon_eek:
Onhan outoa, sillä ei tämän pitäisi vaihdella.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #35 : 18.09.10 - klo:10:55 »
Muuttorintamalla oli aika hiljaista. Viikonloppuna siellä niemennokassa on enemmän porukkaa, kun työssä olijatkin joutaa sinne tulemaan. Siitä tulee vähän sellainen sosiaalinen tapahtuma; kerrotaan viikon tapahtumat - ilot ja surut - ja tietysti juorutaan. :003:

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #36 : 18.09.10 - klo:12:45 »
Herra armahda.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #37 : 19.09.10 - klo:08:37 »
Missä Jampe on? Tule takas, Leena tahtoo.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #38 : 19.09.10 - klo:12:51 »
Olen taas vaihteeksi näköjään ollut koko yön foorumilla - hohhoijaa ilmankos väsyttää...
Herra armahda.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #39 : 19.09.10 - klo:13:29 »
Ja mitäähän mie olen taas tehnyt kun
aina kun hiirellä thtään johonkin niin tuklee sellainen pieni giogle-palkki jossa tähdätty suomalainen sana on englanniksi!!??
kuten kun tähtäsin Käytkö kirkossa-ketjuun, tuli Church-sana  :107:
- olen hölmistynyt, olenko asentanut suuressa viisaudessani jonkin käännösohjelman koneeseeni?

SEPPOOOO!!!AAA-PU-VA!
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #40 : 19.09.10 - klo:17:44 »
Olisi seuratkin olleet, mutta muistelin, ettei tänään nimenomaan ole seuroja. :-\


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #41 : 19.09.10 - klo:18:17 »
Ja mitäähän mie olen taas tehnyt kun
aina kun hiirellä thtään johonkin niin tuklee sellainen pieni giogle-palkki jossa tähdätty suomalainen sana on englanniksi!!??
kuten kun tähtäsin Käytkö kirkossa-ketjuun, tuli Church-sana  :107:
- olen hölmistynyt, olenko asentanut suuressa viisaudessani jonkin käännösohjelman koneeseeni?

SEPPOOOO!!!AAA-PU-VA!

Ilmeisesti näin on käynyt. Sammuta se painamalla alt+ctrl+del yhtä aikaa, niin saat näkyviin tehtävienhallinnan. Katsoppa olisiko se sieltä sammutettavissa. Jos se ei sammu sieltä niin kirjaa nimi ylös ja mene ohjauspaneeliin poistamaan moinen ohjelma, josta on enemmän harmia kuin iloa. Jos se ei lähde ohjauspanelistakaan annan lisää ohjeita.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #42 : 19.09.10 - klo:19:19 »
Kiitos, ohi meni!



Kävin juuri katsomassa elokuvan Prinsessa
- se oli kyllä vaikuttava.

Hienoja, tosi hienoja näyttelijäsuorituksia!
Franzeninkin pisteet nousivat vitosesta kasiin.
Herra armahda.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #43 : 19.09.10 - klo:19:50 »
Ja mitäähän mie olen taas tehnyt kun
aina kun hiirellä thtään johonkin niin tuklee sellainen pieni giogle-palkki jossa tähdätty suomalainen sana on englanniksi!!??
kuten kun tähtäsin Käytkö kirkossa-ketjuun, tuli Church-sana  :107:
- olen hölmistynyt, olenko asentanut suuressa viisaudessani jonkin käännösohjelman koneeseeni?

SEPPOOOO!!!AAA-PU-VA!

Kunpa sinne koneelle tulisikin vain sitä, mitä sinne asentaa tai kuvittelee asentavansa. Koko ajanhan kone yrittää tehdä joitain kepposia, joista tulee suuria ongelmia käyttäjälle.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #44 : 20.09.10 - klo:19:08 »
Kunpa sinne koneelle tulisikin vain sitä, mitä sinne asentaa tai kuvittelee asentavansa. Koko ajanhan kone yrittää tehdä joitain kepposia, joista tulee suuria ongelmia käyttäjälle.

Tääällä pomppii ruutuun jokin sivun kokoinen Norton-kauppias joka tarjoaa ilmaista kokeiluversiota suojaukseen, mistä tse tulee ja mitä se tekee ja miten sen saa poispoispois?  Se on hidas häipymään.
Jopas nyt sitä paitsi, minä olen luullut ostaneeni sen jo. En tajuu.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.