Kirjoittaja Aihe: Urputustopic numero tasan kymmenen  (Luettu 29606 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #135 : 27.09.10 - klo:12:07 »
Tekee mieli urputtaa. En ole vielä hankkinut tähän uuteen koneeseen Windows officea, kun Outlook maksaa turhan paljon. Luen sähköpostit vielä vanhalla koneella. Open Office ei suotu korjaamaan kirjoitusvirheitäni kuin englanniksi, vaikka suomenkielinen oikoluku on asennettu ja kieleksi on määritelty suomi. 

Minä olin ongelmissa saman asian kanssa.  Yritäpä,  työkalut-kieli-kokotekstille-lisää-ja abc- valikosta valitset suomen. Ehkä sinulla ei enää ongelmaa olekaan, mutta jos niin....

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #136 : 28.09.10 - klo:14:58 »
avotilatoimistot ovat syvältä. Pakko kuunnella töitä tehdessä jotain musiikkia umpikuulokkeilla kun taustalla välillä niin kova höpinä. En ymmärrä miten jotkut ehtivät. Ja kehtaavat.


Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #137 : 28.09.10 - klo:15:00 »
Syö tänä iltana hernekeittoa ja huomenna pulinan yltyessä toimistossa pieraise oikein isosti.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #138 : 28.09.10 - klo:19:52 »
Syö tänä iltana hernekeittoa ja huomenna pulinan yltyessä toimistossa pieraise oikein isosti.
Ja tuon päälle vain toteat, etteihän se noin paha ilma kauan näin hyvässä ihmisessä pysy.  :023: 
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #139 : 29.09.10 - klo:09:10 »
Ja tuon päälle vain toteat, etteihän se noin paha ilma kauan näin hyvässä ihmisessä pysy.  :023: 

Nämä sanat kätken sydämeeni ja tutkistellaan niitä jossakin tilanteessa jossa...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #140 : 29.09.10 - klo:11:37 »
Minua todella, todella ihmetyttää tämä. Sonera postittelee yhtäpäätä laskuja, minulla ei ole sen liittymää, eikä henkilökorttiani ole voitu käyttää väärin. "Reklamaatio" luvataan tehdä mutta johtaako se mihinkään?  Mitään sopimusta EI OLE ALLEKIRJOITETTU!!!  Mitä h-ttiä minä enää voin tehdä?  Sinne on soitettu erinäiset kerrat!  Joko tämä on poliisijuttu vai mitä? 

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #141 : 30.09.10 - klo:17:00 »
Vanhuurenhöperyyteni käy hemoille.
Tänään etsin avaimia autoon koko rakennuksen läpi.

Pooh ja kengästä löyty.
 :-\
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #142 : 30.09.10 - klo:18:34 »
Minua todella, todella ihmetyttää tämä. Sonera postittelee yhtäpäätä laskuja, minulla ei ole sen liittymää, eikä henkilökorttiani ole voitu käyttää väärin. "Reklamaatio" luvataan tehdä mutta johtaako se mihinkään?  Mitään sopimusta EI OLE ALLEKIRJOITETTU!!!  Mitä h-ttiä minä enää voin tehdä?  Sinne on soitettu erinäiset kerrat!  Joko tämä on poliisijuttu vai mitä? 



Iltasanomat, Seiska tai joku vastaava voisi olla kiinnostunut asiasta. Jos vihjaisisit k.o. lehdistä Soneraan sitä ennen, niin voisi loppua laskujen tulo.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #143 : 30.09.10 - klo:19:54 »
Urputustopic numero 11 alkaa seuraavaksi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi