Kirjoittaja Aihe: Urputustopic numero tasan kymmenen  (Luettu 29607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Urputustopic numero tasan kymmenen
« : 22.08.10 - klo:12:13 »
Tähän on tultu. Paljon on kuormia purettu ja hyvä niin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #1 : 22.08.10 - klo:21:10 »

Suht kökkö olo, söin koko paketillisen suolakeksejä, arrggghhhh  :eusa_sick:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #2 : 22.08.10 - klo:21:20 »
Suht kökkö olo, söin koko paketillisen suolakeksejä, arrggghhhh  :eusa_sick:

Söin paketin parman kinkkua. Tarkoitus oli syödä vähemmen, mutta kuinkas taas kävikään. Onneksi paketti on vain 80g, joten siitä ei tule tönkkö ole, kun operaatioon meni puoli päivää. Sen sijaan hyvä maku jäi suuhun muusta paitsi siitä etten taaskaan pystynyt hillitsemään itseäni. Aina kun yrittää ottaa itseään niskasta kiinni, niin se on jotenkin niiin limainen ja liukas ettei ote pidä. Onko muilla samaa ongelmaa oman niskan kanssa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #3 : 22.08.10 - klo:21:30 »
Sen sijaan hyvä maku jäi suuhun muusta paitsi siitä etten taaskaan pystynyt hillitsemään itseäni. Aina kun yrittää ottaa itseään niskasta kiinni, niin se on jotenkin niiin limainen ja liukas ettei ote pidä. Onko muilla samaa ongelmaa oman niskan kanssa.

Minulle ei ees jääny hyvää makua, piti yrittää neutralisoida hedelmillä.

Aika usein ote lipsuu, en todellaaan kuvitellut syöväni kaikkia ja ote lipsahti jo siinä kun yritin aikani olla avaamatta pakettia  :icon_rolleyes:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #4 : 23.08.10 - klo:07:03 »
Minulle ei ees jääny hyvää makua, piti yrittää neutralisoida hedelmillä.

Aika usein ote lipsuu, en todellaaan kuvitellut syöväni kaikkia ja ote lipsahti jo siinä kun yritin aikani olla avaamatta pakettia  :icon_rolleyes:

Suolakeksit on hyviä ja kesäisin niitä voi jopa suositella eikä yhden paketin syöminen ole vaarallista, kunhan vain muistaa juoda runsaasti vettä. Hedelmissä on paljon vettä, muttei riittävästi.
Acta, non verba.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #5 : 23.08.10 - klo:07:51 »
Juu, kyllä menee koko pussillinen irtokarkkeja kerralla kun alkaa napsimaan. Erikoisen hyviä on sokeroidut salmiakit. Nyt on sellainen uusi pieni pussi,
onkohan sen nimi enteellisesti MUST. Mustia ovat niin pussi kuin sisältö. Niitä on muutamia eri versioita. Persoin olen niille ihanille pyöreille kuulille jossa on sulaa salmiakkia sisällä.
Älä kokeile!
Valkosipulimetvursti on toinen houkutus, ja yleensä suolainen enemmän kuin makea.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #6 : 23.08.10 - klo:08:38 »
Juu, kyllä menee koko pussillinen irtokarkkeja kerralla kun alkaa napsimaan. Erikoisen hyviä on sokeroidut salmiakit. Nyt on sellainen uusi pieni pussi,
onkohan sen nimi enteellisesti MUST. Mustia ovat niin pussi kuin sisältö. Niitä on muutamia eri versioita. Persoin olen niille ihanille pyöreille kuulille jossa on sulaa salmiakkia sisällä.
Älä kokeile! Valkosipulimetvursti on toinen houkutus, ja yleensä suolainen enemmän kuin makea.

Fazerin Tutti Frutti Passio - viinikumikarkit ovat mun mielimakeisia. Onneksi Passiota on vain pieni pussi.
Acta, non verba.

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #7 : 23.08.10 - klo:12:40 »
Urputan, kun joudun tekemään kahden ihmisen työt, vaikka luulin, että osaan sanoa ei.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #8 : 23.08.10 - klo:21:51 »
H:n klubitalon paras mies on homo.
Anteeksi ei ole mitään homoja vastaan, mutta tylsä juttu naisille.

Kysymys on videon miehestä
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=5&ag=111&t=&a=5586
Elämä on kemiaa.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #9 : 24.08.10 - klo:18:20 »
Raaka väsymys kahden huonosti nukutun yön jäljiltä (omasta suuresta syystäni). Tässä istun enkä muuta jaksa, ehkä kohta jatkan neulomista.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #10 : 25.08.10 - klo:16:28 »
Suolakeksit on hyviä ja kesäisin niitä voi jopa suositella eikä yhden paketin syöminen ole vaarallista, kunhan vain muistaa juoda runsaasti vettä. Hedelmissä on paljon vettä, muttei riittävästi.

Juu, ovat oikeinkin hyviä kyllä, fiksusti syötynä, ei paketillista kerralla, ei ees hellepäivänä  :eusa_sick:

Jos eksyn ja erehdyn irtokarkkihyllykön ääreen, monesti pyörrän askeleeni kun lähes jokaisen karkin tuoteselosteessa lukee liivate (sika) tai liivate (nauta)  :107: No thanks. Ja samahan se tietysti on, oli ne karkit irrallaan tai pussissa.
« Viimeksi muokattu: 25.08.10 - klo:16:35 kirjoittanut hippiäinen »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #11 : 25.08.10 - klo:16:40 »
Juu, ovat oikeinkin hyviä kyllä, fiksusti syötynä, ei paketillista kerralla, ei ees hellepäivänä  :eusa_sick:

Jos eksyn ja erehdyn irtokarkkihyllykön ääreen, monesti pyörrän askeleeni kun lähes jokaisen karkin tuoteselosteessa lukee liivate (sika) tai liivate (nauta)  :107: No thanks. Ja samahan se tietysti on, oli ne karkit irrallaan tai pussissa.

Tokihan kaikessa on liivatetteea kun sillä saa sidottua eniten vettä tuotteeseen ja vesi on halvin raaka-aine.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #12 : 25.08.10 - klo:18:14 »
Pomo ei puhu totta, ja minä en uskalla puuttua asiaan. Olisiko se oikeinkaan mennä esimiestään torumaan?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #13 : 25.08.10 - klo:19:26 »
Pomo ei puhu totta, ja minä en uskalla puuttua asiaan. Olisiko se oikeinkaan mennä esimiestään torumaan?
Ei toruminen taida auttaa. Pomo pitää vain saada jollain kikalla siirtymään totuuteen. Se voi vaatia paljon, mutta molemmilla on helpompi olo sen jälkeen, ainakin toivotttavasti sillä en tunne pomoasi. Älä laita häntä pussiin tai menettämään kunniaansa, sillä sitä hän ei anteeksi anna.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Urputustopic numero tasan kymmenen
« Vastaus #14 : 25.08.10 - klo:19:47 »
Jos joku kirjoittais lapsettomien palstalle, miltä tuntuu epävarmuus, kun ei tiedä saako koskaan lasta.
Ja sit joku toinen tulis siihen ja sanois että mäpä tiedän, mulla on jo montakin ja lisää tulossa.
Ja siinä sivussa se lainailis teksteissään lapsenteko-oppaita. Että kuinka monta kertaa ja mihin aikaan kuukaudesta, niin sillä lailla niitä lapsia saa. Ja vaikka joku puhuis jostain muustakin asiasta, niin aina vaan se lainais lauseita lapsenteko-oppaasta.
Ja sit vaan jotkut meistä olis edelleen lapsettomia.
Niin ei se olis kauheen kivaa.

Ei ehkä täydellinen vertaus, mutta ärsyttää.