Kirjoittaja Aihe: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla  (Luettu 23420 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #90 : 12.07.10 - klo:22:20 »
Minä tulin melkein tapaamiseen. Päätin juhlien aikana lähteä siihen. Sitten lauantaina seurojen jälkeen viiden aikaan harhailin ympäriinsä etsimässä paikkaa. Muistin, että se on viideltä, mutta paikasta ei ollut hajuakaan. Odotin kuulutustakin, muttei sitäkään tullut ja päätin lähteä vain etsimään. Kiertelin sitten noin 10 minuuttia aluetta, mm. kaikki tapaamisalueet (A, B, C jne), mutta yhdessäkään ei ollut sellaista fooruminnäköistä porukkaa. Luovutin sitten ja lähdin kahville. Rannasta en älynnyt katsoa. Harmittaa...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #91 : 13.07.10 - klo:03:26 »
Minä tulin melkein tapaamiseen. Päätin juhlien aikana lähteä siihen. Sitten lauantaina seurojen jälkeen viiden aikaan harhailin ympäriinsä etsimässä paikkaa. Muistin, että se on viideltä, mutta paikasta ei ollut hajuakaan. Odotin kuulutustakin, muttei sitäkään tullut ja päätin lähteä vain etsimään. Kiertelin sitten noin 10 minuuttia aluetta, mm. kaikki tapaamisalueet (A, B, C jne), mutta yhdessäkään ei ollut sellaista fooruminnäköistä porukkaa. Luovutin sitten ja lähdin kahville. Rannasta en älynnyt katsoa. Harmittaa...

Kas, kohtalotoveri. Yhtä huono mäihä. Ehkä ne kannattaa kuuluttaa?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #92 : 13.07.10 - klo:08:35 »
Minä tulin melkein tapaamiseen. Päätin juhlien aikana lähteä siihen. Sitten lauantaina seurojen jälkeen viiden aikaan harhailin ympäriinsä etsimässä paikkaa. Muistin, että se on viideltä, mutta paikasta ei ollut hajuakaan. Odotin kuulutustakin, muttei sitäkään tullut ja päätin lähteä vain etsimään. Kiertelin sitten noin 10 minuuttia aluetta, mm. kaikki tapaamisalueet (A, B, C jne), mutta yhdessäkään ei ollut sellaista fooruminnäköistä porukkaa. Luovutin sitten ja lähdin kahville. Rannasta en älynnyt katsoa. Harmittaa...

...tapahtuu lauantaina klo 17.00 kuten ennekin, mutta nyt venesatamassa alttarin takana, siellä on penkkejä joiden luona on hyvä tavata.
Osmo on valinnut meille perinteisesti kokoontumispaikan käytyään katsomassa paikkoja viran puolesta.

Kyllä pitäisi olla aina joku kaitsimassa "lampaita".

ps. herää kyllä kysymys miten löysitte Kiuruveden? Kun muutaman aarin kokoiselta maa-alueelta ei löydy, pieni venesatama.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #93 : 13.07.10 - klo:10:28 »
Olen ilmeisesti syypää sekaannukseen, kun asetuin istumaan aivan sataman viereen penkille varjoon sataman ollessa täynnä melskaavia uivia lapsia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #94 : 13.07.10 - klo:11:05 »
Olen ilmeisesti syypää sekaannukseen, kun asetuin istumaan aivan sataman viereen penkille varjoon sataman ollessa täynnä melskaavia uivia lapsia.

Älä hyvä immeinen ainakaan itseäsi syytä!  Ainakin itse olen oikea eksymisen maailmanmestari ja perussähläri.  Jonkin osan nyt voi panna vikaantuneiden aivojensa piikkiin, mutta pitäähän nyt muutoinkin kahta terävämmin skarpata, ja rohjeta kysyä. Pitää nyt ainakin osata opetella kysymään...

Ja kun en ollut itse varma siitä pääsenkö lähtemäänkään, niin oliko se niin mielessäkään, missä. Alttarin takana? Kuulutuskopin takana? Siis jotain juttua oli veneistä mutta kun tässä on venettä veneen vieressä? Ja totta; enemmän se pasikka joka kai oli venesatama muistutti uimalaa, joten... mutta niitä tenavia katseli kyllä toisaalta mielikseen, toisaalta haikeudella, kaikkea ei voinut roudata sieltä 50 kilometrin takaa päivittäin mukaan, ja pääteltiin kämppisten kanssa, että jääköön uimapuku, uimme Marjoniemessä vai mikä se oli missä oli asumus. Hyvin heräsi kun hoippui tokkurassa järveen. Nähdään muualla!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22106
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #95 : 13.07.10 - klo:13:54 »
Leena, on ihan mahdollista, että tietämättämme ohitimme Kiuruvedellä toisemme joko siellä rannassa tai missä muualla tahansa. Sellaista se on. Pitäisikö ensi vuodeksi hankkia joku kirkuvan värinen viiri, jossa lukee FOORUMI?

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #96 : 13.07.10 - klo:14:44 »
Hei, mehän voitais sopia joku "neilikka" rintaan koko juhlien ajaksi. Jos joku ei kertakaikkiaan pääse tapaamisaikaan, tapaamispaikkaan, niin nähdessään juhlilla toisella tuon merkin rintapielessä osaisi tunnistaa foorumilaiseksi ja rohkaistuisi tekemään tuttavuutta.  :039:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #97 : 13.07.10 - klo:14:57 »
Hei, mehän voitais sopia joku "neilikka" rintaan koko juhlien ajaksi. Jos joku ei kertakaikkiaan pääse tapaamisaikaan, tapaamispaikkaan, niin nähdessään juhlilla toisella tuon merkin rintapielessä osaisi tunnistaa foorumilaiseksi ja rohkaistuisi tekemään tuttavuutta.  :039:

Tuo oli siisti ajatus!  Todella!  Saattaahan joku vaiks olla siten paikalla ettei kerta kaikkiaan pääse.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #98 : 13.07.10 - klo:15:00 »
Hei, mehän voitais sopia joku "neilikka" rintaan koko juhlien ajaksi. Jos joku ei kertakaikkiaan pääse tapaamisaikaan, tapaamispaikkaan, niin nähdessään juhlilla toisella tuon merkin rintapielessä osaisi tunnistaa foorumilaiseksi ja rohkaistuisi tekemään tuttavuutta.  :039:

Pitäis suunnitella joku rintanappi  :003:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #99 : 13.07.10 - klo:15:22 »
Koska olemma anonyymejä täällä, voisimme ottaa rintanapin kuvaksi tämän  :icon_cool:
Pyryharakka

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #100 : 13.07.10 - klo:15:50 »
 On teillä ollut seikkailuja..... Körttifoorumi-viiri ei varmaan olisi ollut liian vaikea merkki, kun H-y.n sivuillakin tätä mainostetaan. Jos sellainen olisi ollut isällisen näköisen SeppoSen kädessä, niin olispa löytynyt helpommalla....

Isossa joukossa kyllä näkee paljon tuttuja ja tuntemattomia, mutta aina jää joitain ettei tapaa, varsinkin anonyymien
tuttavien kesken....

Vasara ei ollut paikalla, vaikka kirkontekijöiden tapaaminen olisi ollut myös sangen kiintoisaa....

Allakan reunaan ja kännykkään olen tuon juna-ajelun merkinnyt elokuun 21 päivä...... :icon_lol:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #101 : 13.07.10 - klo:16:17 »
On teillä ollut seikkailuja..... Körttifoorumi-viiri ei varmaan olisi ollut liian vaikea merkki, kun H-y.n sivuillakin tätä mainostetaan. Jos sellainen olisi ollut isällisen näköisen SeppoSen kädessä, niin olispa löytynyt helpommalla....

Isossa joukossa kyllä näkee paljon tuttuja ja tuntemattomia, mutta aina jää joitain ettei tapaa, varsinkin anonyymien
tuttavien kesken....

Vasara ei ollut paikalla, vaikka kirkontekijöiden tapaaminen olisi ollut myös sangen kiintoisaa....

Allakan reunaan ja kännykkään olen tuon juna-ajelun merkinnyt elokuun 21 päivä...... :icon_lol:
Itse tunaroin perimmältään kyllä siksi,  että  jäin odottelemaan kuulutusta, ja sitä minä siellä kopillakin pörräsin, että onko tiedossa, Espoosta muistan sellaisen, mutta ei nyt suuria surra. Itselläni oli niin hyvä reissu, että olisi ihan kohtuutonta murehtia tuota. Kyllä me tavataan. Jos joku tahtoo poiketa kahville niin ei kun yksityispostia tulemaan. Ja tuo tunnusajatus oli minusta hauska, sillä jos nyt kävisi niin ettei pääsisi itse tapaamiseen, niin joku tulisi tutuksi kuitenkin.  Revitään joku noista hymiöistä vaan. Ei kai sellaiset maltaita maksa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #102 : 13.07.10 - klo:16:47 »
Leena, on ihan mahdollista, että tietämättämme ohitimme Kiuruvedellä toisemme joko siellä rannassa tai missä muualla tahansa. Sellaista se on. Pitäisikö ensi vuodeksi hankkia joku kirkuvan värinen viiri, jossa lukee FOORUMI?

Nyt minun täytyy kyllä harkita ... taisi olla Espoon foorumi tapahtuma ensinmäinen ja viimeinen minun kohdaltani.
... kirkuvan värinen viiri, jossa lukee FOORUMI?
... ja neilikka nappi rinnsassa.

 :icon_cool: