Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 9  (Luettu 29779 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #30 : 06.05.10 - klo:19:43 »
Höh, no, lepo parantaa   :039:

En varsinaisesti urputa, ihmettelen vaan: tänäänkin kävi niin et kun tulin äsken foorumille, niin olinkin jo kirjautuneena  :icon_eek: Näin on käynyt varmaan kolme kertaa aiemminkin ja joka kerta kun lähden pois kirjaudun ulos. Eipä tuo kyllä haittaa.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #31 : 07.05.10 - klo:00:42 »
Voihan itku. Skannasin eilen yli 400 kuvaa niin, että neljän jälkeen täytyi aina nousta ylös ja vaihtaa tavarat skannerissa. Yöllä iski tolkuton kolesterolilääke suonenveto ja ja nyt ne yhdessä tekevät kävelemisen todella tuskaliaksi ja vaikeaksi. Nyt mene pötköttämää kipulääkettä sisälläni.

Toipumista kummastakin.  En uskalla antaa mitata koko kolesterolia.  Liikaa kauhujuttuja statiineista kuultu. Ja suvun enkka oli jotain lähellä kahdeksaatoista - mielenkiintoista väkeä. Periytyy vielä tiettävästi. Sen kun.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #32 : 07.05.10 - klo:11:20 »
En tiedä mikä oli tauti, mutta rajusti iski- Eilen klo 15 37,6 klo 21 39,6 ja aamulla 37,4 Illan vapisin horkassa ja aamuyön hikoilin sängyssä. Kun kävi toiletissa niin täytyi koko ajan hakea tukea jostakin, kun pää oli ihan sekaisin. Eiköhän tämä nyt tästä antibioottien avulla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10395
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #33 : 07.05.10 - klo:11:30 »
Parane pian.  :039:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #34 : 07.05.10 - klo:12:02 »

  Parempaa vointia Seppo.               
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #35 : 07.05.10 - klo:13:22 »
Lainaus
klo 21 39,6
tuo on jo aikamoinen kuume aikuisella.

Paranemisia!
Herra armahda.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #36 : 07.05.10 - klo:13:47 »
En tiedä mikä oli tauti, mutta rajusti iski- Eilen klo 15 37,6 klo 21 39,6 ja aamulla 37,4 Illan vapisin horkassa ja aamuyön hikoilin sängyssä. Kun kävi toiletissa niin täytyi koko ajan hakea tukea jostakin, kun pää oli ihan sekaisin. Eiköhän tämä nyt tästä antibioottien avulla.

Kuule, tuo on jo pahemman kuuloista, ei mikään pikku flunssa. Kävit kuitenkin lääkärissä kun on antibiootit? Jaa - älä rasita itteäsi vastaamalla, mutta ellei tuo tuosta ala hellittää ja kuume laskea lähipäivinä, niin  soita ainakin siihen neuvontanumeroon 09/10023 ja kysy mitä pitäis tehdä. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #37 : 07.05.10 - klo:17:09 »
Kyseessä ei ollut flunssa vaan äitenpäivän kunniksi ruusu jalassa. CRP oli sen verran korkea, että tohtorisetä määräsi tiputukseen viikonlopuksi. Leenalle sen verran, että minulla on aina pakaasissa rasia kefexiniä kaiken varalta ja siihe turvauduin illalla. Lääkärin mukaan ratkaisu oli oikea, mutta riittämätön. Nyt muutama päivä suoraan suoneen.

Onneksi on mokkulat ja läppärit keksitty.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #38 : 07.05.10 - klo:17:19 »
Kyseessä ei ollut flunssa vaan äitenpäivän kunniksi ruusu jalassa. CRP oli sen verran korkea, että tohtorisetä määräsi tiputukseen viikonlopuksi. Leenalle sen verran, että minulla on aina pakaasissa rasia kefexiniä kaiken varalta ja siihe turvauduin illalla. Lääkärin mukaan ratkaisu oli oikea, mutta riittämätön. Nyt muutama päivä suoraan suoneen.

Onneksi on mokkulat ja läppärit keksitty.

No huh! Tiedätkö, minä kyllä jo pelästyin. Vaivasin vähän paljosti  päätäni sillä että mikä se on kun ei Seppo mainitse yskää tai muuta, enkä toisaalta viitsinyt kiusata tenttaamalla. Pidä huoliitestäsi -- ja muuten, kiitos, kun neuvoit mistä sen passioleffan saisi ostaa. Ostin juri sieltä, se saapui,  ja eilen katselin jo ekaa osaa uudestaan, kohta toinen lähtee. Olen hyvilläni kun se on tuos hyllyssä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #39 : 07.05.10 - klo:17:38 »
Minulla on senverran poikkeuksellisen hyvä tilanne, että lääkärini asuu naapurissa ja auttaa mihin aikaan vaan.  Ainoa ongelma on tuo horiseva huonetoveri, joka kutsuu äitään apuun jatkuvasti. Lupasivat siitää hänet yöksi muualle. On toista tuntia pyytänyt kulta ätiään apuun. Mies on sen ikäinen, että taitaa äiti olla mullan alla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #40 : 07.05.10 - klo:21:38 »
Kukapa meistä miehistä ei olisi tiukan paikan tullen mammanpoika?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #41 : 08.05.10 - klo:01:01 »
Minulla on senverran poikkeuksellisen hyvä tilanne, että lääkärini asuu naapurissa ja auttaa mihin aikaan vaan.  Ainoa ongelma on tuo horiseva huonetoveri, joka kutsuu äitään apuun jatkuvasti. Lupasivat siitää hänet yöksi muualle. On toista tuntia pyytänyt kulta ätiään apuun. Mies on sen ikäinen, että taitaa äiti olla mullan alla.
Hoh! Haastaa huumorintajun takuulla! Toivottavasti siirsivät.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #42 : 13.05.10 - klo:21:53 »
Iltaretkeltä palatessa alkoi tehdä mieli lenkkisämpylää :) mutta grillin edessä oli sellainen jono, että ei huvittanut mennä jatkoksi. Sitäpaitsi grillijonot on maailman vaarallisimpia paikkoja (tutkittu juttu). :-\

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #43 : 13.05.10 - klo:22:07 »
 :-\ Nakkikioski jonot on vaarallisia olet oikeassa.

Israelissa käydessä mietin, kun nuorilla oli UZI konepistoolit Mäkkärissä pöydän alla ja jokaisella ase mukanaan joka paikassa, että jos Suomessa noin, niin ekan Lauantai illan jälkeen nakkikioskin edustat ois hurjannäköisiä? :-\

Kesää riittää Myyrä. Kyllä saat sen grillimakkarasi vielä.
 :icon_wink:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Urputustopic 9
« Vastaus #44 : 14.05.10 - klo:17:47 »
Iltaretkeltä palatessa alkoi tehdä mieli lenkkisämpylää :) mutta grillin edessä oli sellainen jono, että ei huvittanut mennä jatkoksi. Sitäpaitsi grillijonot on maailman vaarallisimpia paikkoja (tutkittu juttu). :-\

Ainakin Joensuussa saattaa siinä torin kulmalla saada nakkisämpylän naamalleen jo ennen kuin on ehtinyt maksaa, jos myyjällä on huono päivä (ja sinulla hyvä).
Sen verran iloinen asiakaspalvelijaveikko siinä (yhdessä niistä) makkaraa vääntää.
...
Ei kyllä ollut edes hyvää. Siinä asuntovaunussa leipäpankin ja Joelin kirjan vieressä on paremmat.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä