Kirjoittaja Aihe: Katso tv:stä  (Luettu 33836 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Katso tv:stä
« : 24.02.10 - klo:20:56 »
Ja tänään Voimala klo22,
jossa arkkipiispaehdokkaat.
Herra armahda.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #1 : 27.02.10 - klo:09:15 »
Katsoin ja mielipide vahvistui.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #2 : 27.02.10 - klo:14:14 »
Telkkarista tulee klo 15.15 ylimääräiset uutiset. Ilmeisesti Chilen pahan maanjäristyksen vuoksi.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #3 : 27.02.10 - klo:14:24 »
Nyt tulee Pessi ja Illuusia.
Paras tarina ikinä, vaikkakin sinkulle raskasta katsottavaa :-\
Kaikki valta tekoälylle!

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #4 : 27.02.10 - klo:14:45 »
Telkkarista tulee klo 15.15 ylimääräiset uutiset. Ilmeisesti Chilen pahan maanjäristyksen vuoksi.

Klo 15.05.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #5 : 01.03.10 - klo:20:26 »
Olipa mahtavan kokoisia kaloja äsken telkkarissa ja muutakin ihmeellistä. Ohjelma tuli pääosin Amazonilta, jossa suojelubiologi touhusi jättikalojen kanssa. Suurimmat lajit voi kasvaa 4,5 metrisiksi ja painaa yli 200 kg. Oli siellä myös piraijoita, anakondia, kaimaaneita ja keihäsrauskuja. Ukko ja alkuasukkaat pulikoivat niiden seassa joella.


myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #6 : 01.03.10 - klo:21:52 »
Nyt tuli hieno ohjelma Tornionjoesta. On se mahtava virta jäiden lähtöineen. Murre taitaa olla sielläpäin meänkieltä?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #7 : 02.03.10 - klo:20:48 »
Nyt tuli hieno ohjelma Tornionjoesta. On se mahtava virta jäiden lähtöineen. Murre taitaa olla sielläpäin meänkieltä?
Nuo jokitarinat ovat olleet hienoja. Meänkieli taitaa olla vähän enemmänkin, sillä on kai autonomisen kielen piirteitä enemmän kuin murteella - samaa keskustelua olen kuullut aiheesta onko karjalan murre oikeastaan karjalan kieltä, joku kielimies oli vm kannalla kiihkeästi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #8 : 02.03.10 - klo:20:50 »
Tänään tulee mielenkiintoinen elokuva "Syytettynä Jumala" ykköseltä klo 21.00
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #9 : 02.03.10 - klo:21:05 »
Lainaus
Nyt tuli hieno ohjelma Tornionjoesta. On se mahtava virta jäiden lähtöineen. Murre taitaa olla sielläpäin meänkieltä?

Just katoin nauhalta. Oikein tälläsin itteni, keitin kahvit ja kaikki.
Ja kyllä vähän petyin.
Se oli niin kalastus-elinkeinopainotteinen.

Odotin, että olis tultu alas jokea ja näytetty kyliä ja ihmisiä sellaista.

Mutta niin ikävä tuli "kotiin" ja lapsuuteen, että itku tuli.

Varsinkin joessa  lipuvat jäät kääntää sydämen nurin.

Soitin just äireelle,
että tänä keväänä tehdään reissu pohjoseen jäidenlähdön aikaan.
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #10 : 03.03.10 - klo:16:08 »
Nuo jokitarinat ovat olleet hienoja. Meänkieli taitaa olla vähän enemmänkin, sillä on kai autonomisen kielen piirteitä enemmän kuin murteella - samaa keskustelua olen kuullut aiheesta onko karjalan murre oikeastaan karjalan kieltä, joku kielimies oli vm kannalla kiihkeästi.

Karjalan kieli on eri asia kuin karjalan murteet. Yksi tuttu osaa jonkin verran sitä kieltä. Hiljattain Joensuun yliopisto sai ensimmäisen karjalan kielen professuurin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #11 : 03.03.10 - klo:18:23 »
Eilen tuli se oikeudenkäynti:  keskitysleirin vangit vastaan Jumala. Oli aika hyvä. Olisin katsellut pidempäänkin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #12 : 04.03.10 - klo:18:50 »
Tänään tulee mielenkiintoinen elokuva "Syytettynä Jumala" ykköseltä klo 21.00
Hei, siis se oli se minkä katselin. Mitä pidit?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #13 : 04.03.10 - klo:18:57 »
Hei, siis se oli se minkä katselin. Mitä pidit?

Tallensin, on vielä katsomatta...
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #14 : 05.03.10 - klo:16:14 »
Tallensin, on vielä katsomatta...

Ja vieläkin on katsomatta, yritin, mutten jaksanut keskittyä.

Nyt tuli telkusta hyvin sympaattinen henkilökuva hiihtäjä Petter Northugista, lisää samanmoisia!
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)