Kirjoittaja Aihe: Rönsyilyketju  (Luettu 31562 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Rönsyilyketju
« : 26.01.10 - klo:19:14 »
Katsoisin että tälle ketjulle on tilaus eli nyt saa rönsyillä vapaasti. Vain yksi toive: ei saa 'moittia' että kirjoitat aiheen vierestä!  :003:

Minä en pysty päättämään mitä teen; luenko, katonko telkusta tallennuksia, selaanko foorumia, kirjoittelenko lupaamaani sähköpostia, teenkö täydennyskoulutuksen etätehtävää, tiskaanko... Jos luen, niin mitä; rupeenko 'muuraamaan uunia' vai lähdenkö samoilemaan Kainuun selkosille...

Todennnäköisesti useempaa noista touhuista, suloisessa sekamelskassa  :023:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa erakko-erkki

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 57
  • Seuraan tätä tietä.
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #1 : 26.01.10 - klo:19:17 »
Vertaistukea: "Elähän hötkyile."
"Jos et taija rukoilla, niin ikävöi, jos ett taija ikävöijä, niin sairasta Herrallen, vaikka et mitään vastausta tuntisi moneen aikaan."

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #2 : 26.01.10 - klo:19:19 »
Minä taas sanon, että
ihan selvä
diagnoosi ADHD - tee kaikkea yhtäaikaa  :icon_biggrin:
Herra armahda.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #3 : 26.01.10 - klo:19:25 »
Voi vaikka ollakin, ei ole diagnosoitu :icon_wink: Tai sitten vaan sukulaisuus Duracell-pupuun nostaa päätään. Tänään tuli ekstrapoweria chiball-jumpasta ja sen päätteeksi olleesta rentoutushetkestä. Ja tuo pakkanen on yhä vaan niiiiin ihanaa  :eusa_angel:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #4 : 26.01.10 - klo:19:29 »
Jos on liikaa työtä ja puuhaa, kannattaa painaa maaten ja nukkua vähän :icon_rolleyes:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #5 : 26.01.10 - klo:19:34 »
Ainaskaan mulla ei ole liikaa puuhaa, vaikka saattaa siltä kuulostaa :003: Ja minä nukun hyvin ja paljon kuin pieni murmeli. Vai tarkoititko et pitäisi nukkua oikeesti vähän/vähemmän että ehtisi enemmän?  :icon_rolleyes:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #6 : 26.01.10 - klo:19:35 »
En tiedä itkeä vaiko nauraa. Yksi vaiva kun helpottaa, toinen tulee! Sunnuntaina en voinut istua, maanantain ja tiistain välisenä yönä päivystyspolilla käynti, virtsatietulehdus. Paha. Taas lisää lääkkeitä. Tänään SI-lonkkanivel alkoi vihoitella.
Tänään en kunnolla pääse kävelemään. Nukkumisestakaan ei kipeän lonkan takia ole varmuutta.
Minulla on kai kahden suvun kaikki sairaustekijät geeneissäni. Yritän jaksaa ajatella, että näin sitä ihmistä riisutaan.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #7 : 26.01.10 - klo:19:37 »
Riitta, onpa ikävä kuulla  :icon_sad: Tiedän tunteen. Voimia  :eusa_pray:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #8 : 26.01.10 - klo:19:41 »
Kiitos osanotosta hippi! Nyt minäkin olen verta vuotaen tiennyt miltä sinusta tuntuu! :052:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #9 : 26.01.10 - klo:19:59 »
Pahkasian pilakuvasta 'Peppi hinaa hippi-Penaa' on Kotkan Keskuskoulussa aikoinaan tehty muutama laadukas toisinto minun kasvonpiirteilläni.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #10 : 26.01.10 - klo:20:09 »
Pahkasian pilakuvasta 'Peppi hinaa hippi-Penaa' on Kotkan Keskuskoulussa aikoinaan tehty muutama laadukas toisinto minun kasvonpiirteilläni.
Ois kiva nähdä ne kasvonpiirteet. Nyt ei näy kuin silmä. Hippi penaa vaikea löytää sen perusteella.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #11 : 26.01.10 - klo:22:44 »
En tiedä itkeä vaiko nauraa. Yksi vaiva kun helpottaa, toinen tulee! Sunnuntaina en voinut istua, maanantain ja tiistain välisenä yönä päivystyspolilla käynti, virtsatietulehdus. Paha. Taas lisää lääkkeitä. Tänään SI-lonkkanivel alkoi vihoitella.
Tänään en kunnolla pääse kävelemään. Nukkumisestakaan ei kipeän lonkan takia ole varmuutta.
Minulla on kai kahden suvun kaikki sairaustekijät geeneissäni. Yritän jaksaa ajatella, että näin sitä ihmistä riisutaan.



Ilo pintaan vaikk syän märkänis! Toivottavasti pikapuolin helpottaa. Väliaikaisia vaivoja, toivotaan niin.  :039:

Ensimmäisestä lauseestasi: itkeä vai nauraa. Tuli mieleeni sisareni, joka kyyneleitä pyyhkiessään totesi: "Vuotaa, ku silmissä on karjalaiset tiivisteet."
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #12 : 27.01.10 - klo:09:22 »
No nyt jo vähän naurattaa. Helpottaa aika paljon.
" Elo ihmisen huolineen , murheineen, on vain väliaikainen..."
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #13 : 27.01.10 - klo:15:30 »
Silmäkin on vaarin eikä omani.

Toinen minua koskeva hippiletkautus on miniän (nykyisin Espoon hiippakunnan pappi)  antama arvonimi paappakunnan hippi.
« Viimeksi muokattu: 27.01.10 - klo:15:35 kirjoittanut Pena »

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rönsyilyketju
« Vastaus #14 : 27.01.10 - klo:17:54 »
Voi vaikka ollakin, ei ole diagnosoitu :icon_wink:

Juuuu-u....kyllä se niin on, että diagnoositon ihminen on vain putteellisesti tutkittu ihminen.....kiääh... :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.