Kirjoittaja Aihe: Urputustopic vol. 8  (Luettu 32382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #45 : 06.02.10 - klo:18:23 »
Koskeeko tämä kaikkia meitä foorumilaisia, vai koskeeko se vain eräitä nimimerkkejä.
 :kahvi:

ps. Hyvää viikonlopun jatkoa, tasa-arvoa, vastuulisuutta ja oikeudenmukaisuutta noudattaen. Siihen itse ainakin pyrin vaikka välillä "sulakkeet" palaa. :icon_wink:

Tämä on foorumin ohje ja silloin se koskee kaikkia jäseniä. Nimimerkillä ei ole väliä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #46 : 06.02.10 - klo:18:48 »
Alkaa tuntua siltä, että täällä valittavat muut kuin kördet.

Eikö tämä ole nyt heiman ylimielisyyttä Sinulta itseltäsi( esimerkiksi viitauksesi minua kohti ylimieliseksi).
Käsittääkseni foorumi on avoin kaikille jotka sitoutuvat foorumin sääntöihin.(Itse olen kyllä rikkonut sääntöjä ja niistä olen myös saanut huomautuksia)
Näin ollen kaikkiahan silloin saavat urputtaa oli körde tai ei.
Tai onko foorumi sittenkin vain kördeille ja Sinulle.
Toivottavasti näin ei ole.

ps. Toivoisin että antaisimme hieman tilaa muillekin Salis kuin itsellemme, tarkoitan myös itseäni.
     Rekistöröityneitä foorumilla on noin 670 ( voin olla väärässä) noin 15 -20 on aktiivista.
      :kahvi:


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #47 : 06.02.10 - klo:20:27 »
Eikö tämä ole nyt heiman ylimielisyyttä Sinulta itseltäsi( esimerkiksi viitauksesi minua kohti ylimieliseksi).
Käsittääkseni foorumi on avoin kaikille jotka sitoutuvat foorumin sääntöihin.(Itse olen kyllä rikkonut sääntöjä ja niistä olen myös saanut huomautuksia)
Näin ollen kaikkiahan silloin saavat urputtaa oli körde tai ei.
Tai onko foorumi sittenkin vain kördeille ja Sinulle.
Toivottavasti näin ei ole.

ps. Toivoisin että antaisimme hieman tilaa muillekin Salis kuin itsellemme, tarkoitan myös itseäni.
     Rekistöröityneitä foorumilla on noin 670 ( voin olla väärässä) noin 15 -20 on aktiivista.      :kahvi:

Rekiteröityneitä on runsas 700 ja aktiivisten mittaaminen on vaikeaa, kun osa käy vain päivittäin lukemassa, vaan ei kirjoita. Yli 100 viestiä kirjoittaneita on reilut 70 henkeä. Foorumi on avoin niille, jotka noudattavat sääntöjä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #48 : 07.02.10 - klo:08:20 »
Eikö tämä ole nyt heiman ylimielisyyttä Sinulta itseltäsi( esimerkiksi viitauksesi minua kohti ylimieliseksi).
Käsittääkseni foorumi on avoin kaikille jotka sitoutuvat foorumin sääntöihin.(Itse olen kyllä rikkonut sääntöjä ja niistä olen myös saanut huomautuksia)
Näin ollen kaikkiahan silloin saavat urputtaa oli körde tai ei.
Tai onko foorumi sittenkin vain kördeille ja Sinulle.
Toivottavasti näin ei ole.

Saatoin olla hieman ylimielinen ja pyydän korskeuttani anteeksi.

Kaikkihan tänne kirjoittaa saavat, mutta odotan avoimesti ja rehellisesti ilmaistuja mielipiteitä. Liian usein tulee vastaan sellaisia foorumilaisia, joilla tuntuu olevan halua kampittaa kaikkea herännäisyyteen liittyvää. Olen myös körde ja Herättäjäyhdistyksen jäsen. Juuri siksi olen tällä foorumilla. Jos en olisi körde, olisi suomi24-foorumilla.
Acta, non verba.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #49 : 13.02.10 - klo:11:06 »
Purasin yöllä kieleen ja nyt siihen sattuu  :(
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #50 : 13.02.10 - klo:16:03 »
Sanneli, sympatiat sinne! Minä poltin eilen illalla suuni kuumaan pizzaan. Kas kun ei jaksa odottaa muutamaa minuuttia sen jälkeen kun on ottanut pizzan uunista.  :018: Nyt on kitalaessa palorakkula ja elämä hankalaa.
Lyö särö väärään varmuuteeni.

myyrä

  • Vieras
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #51 : 13.02.10 - klo:17:57 »
Kaamea yskä, nuha ja kurkku kipeä. Kuumetta, mutta ei jaksa/viitsi mitata.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #52 : 13.02.10 - klo:19:29 »
Sanneli, sympatiat sinne! Minä poltin eilen illalla suuni kuumaan pizzaan. Kas kun ei jaksa odottaa muutamaa minuuttia sen jälkeen kun on ottanut pizzan uunista.  :018: Nyt on kitalaessa palorakkula ja elämä hankalaa.

Tuot väkisin mieleeni sanonnan millainen on ahneen loppu.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #53 : 14.02.10 - klo:14:58 »
Tuot väkisin mieleeni sanonnan millainen on ahneen loppu.

Veit sanat suustani. En vain muistanut sopivaa sananlaskua kuvaamaan tilannetta.  :icon_mrgreen:
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #54 : 14.02.10 - klo:20:06 »
Voi milloin, voi milloin opimme kirjoittamaan kielioppimme vaatimat sanat isolla?
Milloin ymmärrämme, ettei Raamattu kirjana ole uskon asia, vaan sanan kirjoitusasu on sovittu kielioppisäännöissä?

Taidankin ryhtyä tästä lähtie kirjoittamaan kaikki kirjat pienellä: alastalon salissa, vanhus ja meri, kenelle kellot soivat, taru sormusten herrasta, kalliit hunajan pisarat...

Ja huomenna pitkän englannin kuuntelu. Huoh...  :eusa_shifty:
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #55 : 14.02.10 - klo:21:03 »
Purasin yöllä kieleen ja nyt siihen sattuu  :(

Mikäs meitä nyt vaivaa, se ahneusko?? Minä puraisin tänään kieleni päähän niin että sämpyläkin meni ihan veriseksi  :118: Ja nyt kielen pää on ihan sininen?!
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #56 : 14.02.10 - klo:21:28 »
Hippiäinen, savolainen syö herkut kahdella haarukalla. Toisella pitää kieltään paikallaan.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #57 : 14.02.10 - klo:21:32 »
Mikäs meitä nyt vaivaa, se ahneusko?? Minä puraisin tänään kieleni päähän niin että sämpyläkin meni ihan veriseksi  :118: Ja nyt kielen pää on ihan sininen?!


Onneksi kieli paranee varsin nopsasti.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #58 : 14.02.10 - klo:22:40 »
Ja huomenna pitkän englannin kuuntelu. Huoh...  :eusa_shifty:

Siis kaivapa vaikut korvista ja pää kylmänä....hyvin se menee. Tsemppiä kirjoituksiin  :023:
Pyryharakka

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #59 : 15.02.10 - klo:09:59 »
uusintakatsastuskaan ei mennyt läpi :030:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024