Kirjoittaja Aihe: Urputustopic vol. 8  (Luettu 32248 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33750
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #15 : 13.01.10 - klo:08:06 »
Onko muilla DNA:n käyttäjillä saapuneet uudet sähköpostit missä tahansa vanhojen seassa.
Johtuuko niiden dna-laisten lakkoilusta vaiko minun sormestani? Toistaiseksi kaikki on löytynyt pienen vaivannäön (näön!) jälkeen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #16 : 13.01.10 - klo:08:22 »
Urputututtaa, kun näyttää vaihteeksi taas siltä, että körttifoorumilla monet keskustelun aloituksista ovat ei-körttien provoilua. Eikö sääntöjen kohtaa 2 tarvitsekaan noudattaa? Mielestäni on eroa siinä, kyseleekö aidon uteliaasti vai toistuvasti provoten.

2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.

myyrä

  • Vieras
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #17 : 13.01.10 - klo:09:49 »
Urputututtaa, kun näyttää vaihteeksi taas siltä, että körttifoorumilla monet keskustelun aloituksista ovat ei-körttien provoilua. Eikö sääntöjen kohtaa 2 tarvitsekaan noudattaa? Mielestäni on eroa siinä, kyseleekö aidon uteliaasti vai toistuvasti provoten.

2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.

Jäin vähän ymmälleni tästä urputuksesta. Voisitko yksilöidä tarkemmin.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #18 : 13.01.10 - klo:11:40 »
Jäin vähän ymmälleni tästä urputuksesta. Voisitko yksilöidä tarkemmin.

Minä ymmärsin Sarai:n urputuspuheenvuoron täysin.
Acta, non verba.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #19 : 13.01.10 - klo:12:56 »
Urputututtaa, kun näyttää vaihteeksi taas siltä, että körttifoorumilla monet keskustelun aloituksista ovat ei-körttien provoilua. Eikö sääntöjen kohtaa 2 tarvitsekaan noudattaa? Mielestäni on eroa siinä, kyseleekö aidon uteliaasti vai toistuvasti provoten.

2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.

Valitettavasti olen samaa mieltä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #20 : 13.01.10 - klo:21:18 »
Urputututtaa, kun näyttää vaihteeksi taas siltä, että körttifoorumilla monet keskustelun aloituksista ovat ei-körttien provoilua. Eikö sääntöjen kohtaa 2 tarvitsekaan noudattaa? Mielestäni on eroa siinä, kyseleekö aidon uteliaasti vai toistuvasti provoten.

2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.

Tunnen ruoskan sivallukset selässäni…
Pyrin pyynteetömän rehellisesti parantamaan viestieni sisältö ja vähentämään provosointi muita ihmisiä kohtaan foorumilla.
Kiitos  huomautuksesta, Sarai

 :icon_cool:

Poissa myöhänen

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 31
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #21 : 13.01.10 - klo:21:28 »
Kengistä puheenoleen - kun ois ne talvikengät  :-\ , oisko ehkä vähän lämpösempi jaloille. Mutta en valita suoranaisesti, oli oma valinta jotta en ole vielä sellasia ostanut. Parit villasukat kesäkenkiin niin ihan hyvä. Ostan sitten kun tulee laadukkaat ja kivan näköiset - sekin vielä  :icon_wink: - vastaan.  :039: (Tykkään muuten näistä  :003: hymiöistä, kohtuu uus juttu mulle)
" nyt kiitän Herra, kaikesta tämänkin päivän armosta"

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #22 : 13.01.10 - klo:21:37 »
Lainaus
Parit villasukat kesäkenkiin niin ihan hyvä.

Juu mulla on vähän samanlainen tyyli.
Kesätakin alle vaan paitaa ja villatakkia niin kyllä lämpö pysyy.
Kerrospukeutuminen on asiaa. :109:
Herra armahda.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #23 : 13.01.10 - klo:21:50 »
Tunnen ruoskan sivallukset selässäni…
Pyrin pyynteetömän rehellisesti parantamaan viestieni sisältö ja vähentämään provosointi muita ihmisiä kohtaan foorumilla.
Kiitos  huomautuksesta, Sarai :icon_cool:

Mihinkä en kyllä sittenkään taida ihan uskoa tältä istuimelta :icon_wink:
vai stiflat :icon_cool:

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #24 : 28.01.10 - klo:22:07 »
http://www.facebook.com/inbox/?tid=1092910614714#/profile.php?v=info&ref=sgm&id=1537648499

Tollasta poikaa vaan kiusataan koulussa.
Nyt oli toset pitäneet jaloista toiset kaulasta ja muut lyöneet.

Koulunvaihto ei ole auttanut, ei mikään ja pojasta tullut tosi sulkeutunut ja vakava.
Alistuneen tuntuinen.

Vanhemmat on keskustellut ja muut vanhemmat, vaan että kyllä heidän lapsensa ovat niin kilttejä eivätkä usko että kiusaavat.

Hotto kun sitä on voimaton joissakin asioissa.

Poika kun on lyhyempi ja pienempi ja hyvä koulussa, niin sitten joutunut kiusauksen kohteeksi. :icon_confused:

Mitä tarvis tehdä onko ehdotuksia?
Kaikki valta tekoälylle!

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #25 : 29.01.10 - klo:15:17 »
Urputututtaa, kun näyttää vaihteeksi taas siltä, että körttifoorumilla monet keskustelun aloituksista ovat ei-körttien provoilua. Eikö sääntöjen kohtaa 2 tarvitsekaan noudattaa? Mielestäni on eroa siinä, kyseleekö aidon uteliaasti vai toistuvasti provoten.

2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.

Olenkohan minä syyllistynyt moiseen?
Mulle saa ja voi ja pitää laittaa yksityisviestejä, jos olen liiaksi ongelmallinen toisille.

Luulen, että omat fiilikset heijastuu miellä itsekullakin kirjoittajalla tänne kirjoitettaessa teksteihin?
Esimerkiksi nyt kun avasin koulukiusatun facebookin ja seillä luki 11 vuotiaan mietteenä. De er ikke let, eli ei ole helppoa, niin pikkaisen vaikea mitään positiivisia kirjoitella. :icon_rolleyes:
Kaikki valta tekoälylle!

myyrä

  • Vieras
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #26 : 04.02.10 - klo:16:48 »
Parin viikon päästä vatsan tähystys. >:( Tehty aikaisemmin kerran, enkä erityisemmin tykännyt.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #27 : 04.02.10 - klo:17:43 »
...enkä erityisemmin tykännyt.

Et tykännyt? Hmm..., omituista :eusa_think: Oikeesti, kyl se siitä, hengittelet rauhallisesti, etkä 'panikoi'.

Mä voisin urputtaa kun ei ole mitään hyvää syötävää  :-\
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #28 : 04.02.10 - klo:19:14 »
Mä voisin urputtaa kun ei ole mitään hyvää syötävää  :-\

Kohta loppuu kouluruokailu... Mitä minä sitten syön?  :'(
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Urputustopic vol. 8
« Vastaus #29 : 04.02.10 - klo:19:39 »
Kohta loppuu kouluruokailu... Mitä minä sitten syön?  :'(

Nappaat muutaman vinkin tuolta ruokaketjusta tai pyydät Riitta-mummilta henk.koht. ohjausta ja alat itse kokkailla lukujesi lomassa  :023:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)