Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 55207 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #120 : 23.01.10 - klo:11:28 »
Tänään syödään kuurin viimeiset pillerit. Katsotaan nyt, pääsiskö sitä jo maanantaina duuniin. Neljä viikkoa on mennyt tässä käpsehtien. Tulee lopputili, jos maanantaina ei ole remmissä, on niin kova tarve "ammattimiehistä." Neljä viikkoa on buukattu eteenpäin, pitäis jo parantua.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #121 : 24.01.10 - klo:12:15 »
Hyvää kuuluu.
Ilma on kuin morsian, kaunis mutta kylmä. Siitä huolimatta aion uskaltautua kävelylenkille. Hiihtää en uskalla, kun siinä aina hengästyn, enkä uskalla yli 20 asteen pakkasessa hengästyä enkä hikeentyä.  :003:
Pyryharakka

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #122 : 24.01.10 - klo:12:33 »
Tällä hetkellä,naurattaa aivan "sikana" :icon_biggrin:
Miten voi olla...huh.huh

ps. pärjäilkää, minulla alkaa työ kiireet ja opiskelu.
"Tappara vastaan Kärpät, väliin änkee HIFK. Laidat rytisee ja dumarin linja veto on unohtunut Turkuun"  :icon_biggrin:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #123 : 24.01.10 - klo:17:19 »
-Voisiko joku kertoa miten pärjää vähimmillämahdollisilla flunssilla, kun en viime talvena enää kehdannut soittaa pomolle että olen kipeä, ja työpaikalla tykkäsivät kyttyrää jos sinne meni sairaana (ymmärrettävistä syistä!) Kehissä on jo: Käsienpesua. Lapaset kädessä bussissa ja noin.  Beroccaa runsain mitoin. Avantouintia aina terveenä.  Alan kyllästyä...ja pomo myös...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #124 : 24.01.10 - klo:17:36 »
-Voisiko joku kertoa miten pärjää vähimmillämahdollisilla flunssilla, kun en viime talvena enää kehdannut soittaa pomolle että olen kipeä, ja työpaikalla tykkäsivät kyttyrää jos sinne meni sairaana (ymmärrettävistä syistä!) Kehissä on jo: Käsienpesua. Lapaset kädessä bussissa ja noin.  Beroccaa runsain mitoin. Avantouintia aina terveenä.  Alan kyllästyä...ja pomo myös...

Avantouinti pois. :)

Sainpahan kerrankin antaa lääkärille ohjeita. :002:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #125 : 24.01.10 - klo:17:38 »
Lainaus käyttäjältä: myyrä link=topic=235.msg49433#msg49433 date=1264347378

Sainpahan kerrankin antaa lääkärille ohjeita. :002:
[/quote

Hirmuista. Miten mie olen paljastanut ammattini?  Luulin olevani niin pidättäytyvä...vaitelias...estynyt...ei henkilökuvia kehiin.... täytyy nauraa ittelleen.

No, nettiä en ainakaan osaa käyttää, ja läppäri vetelee viimisiään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #126 : 24.01.10 - klo:17:46 »

Hirmuista. Miten mie olen paljastanut ammattini?  Luulin olevani niin pidättäytyvä...vaitelias...estynyt...ei henkilökuvia kehiin.... täytyy nauraa ittelleen.


Kyllä minäkin olisin myyrän tavoin veikannut... Et ehkä huomannut kun niin 'tuohtuneesti' eräässä ketjussa kirjoittelit  :icon_wink: Tai sit se oli luettavissa rivien väleistä...  :040:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #127 : 24.01.10 - klo:17:49 »
Avantouinti pois.
En kylläkään allekirjoittais tuota ohjetta, niin moni on sieltä avun saanut esim. just flunssakierteeseen. Omakohtaista kokemusta flunssan torjunnasta avantouinnin osalta ei ole, sen verran harvakseltaan siellä nykyisin käyn. Mutta kivaa se on!  :003:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #128 : 24.01.10 - klo:17:56 »
En kylläkään allekirjoittais tuota ohjetta, niin moni on sieltä avun saanut esim. just flunssakierteeseen. Omakohtaista kokemusta flunssan torjunnasta avantouinnin osalta ei ole, sen verran harvakseltaan siellä nykyisin käyn. Mutta kivaa se on!  :003:

Siellähän saa flunssan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #129 : 24.01.10 - klo:18:06 »
Kyllä minäkin olisin myyrän tavoin veikannut... Et ehkä huomannut kun niin 'tuohtuneesti' eräässä ketjussa kirjoittelit  :icon_wink: Tai sit se oli luettavissa rivien väleistä...  :040:


Jassoo. No, sehän tuli nyt viimeistään sitten esille. Onneksi on toinenkin!  Niin että sen lekuriduunin voi unohtaa....silti naurattaa oma itteni. 

Joo, kyllä avantouinnista saa tosi huippuolon, mtta olen kuullut, että mikäli sinne flnssaisena erehtyy, niin sitä saa katua. Joku tuttu kertoi olleensa sitten sen talven tasaisesti sairaana, ja sanoi että siitä jäi pitkäksi aikaa vähän arasteleva olo.  Yhteen aikaan ramppasin niin tiheään avannossa, että suunnittelin niitä sm-kisoja jo. Olisi ollut paljon lajin harrastajia koolla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #130 : 24.01.10 - klo:18:07 »
Siellähän saa flunssan.

Ja höpöhöpö  :003:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #131 : 24.01.10 - klo:18:10 »
Ja höpöhöpö  :003:

Huomenna alkaa uinti ja allasjumppa lämpimässä vedessä. :)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #132 : 24.01.10 - klo:18:14 »
Kyllä niillä uusilla uikkareilla kelpaa 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #133 : 24.01.10 - klo:18:15 »
Minä kyllä vannon flenssun toriunnas tyrnimariahan. http://www.vinkkilanluomutuote.fi/tyrnin_vitamiinit.html
 7 - 10 tyrninmariaa kun laittaa pakasteesta jäisenä aamupuurohon, niin ei flenssut tartu. Ennen tuli flenssukausina sairastettua 2 - 3 kertaa flenssu, mutta tyrniä kun rupesin popsimahan en oo sairastanu ollenkaan.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Mitä kuuluu?
« Vastaus #134 : 24.01.10 - klo:18:18 »
Minä kyllä vannon flenssun toriunnas tyrnimariahan. http://www.vinkkilanluomutuote.fi/tyrnin_vitamiinit.html
 7 - 10 tyrninmariaa kun laittaa pakasteesta jäisenä aamupuurohon, niin ei flenssut tartu. Ennen tuli flenssukausina sairastettua 2 - 3 kertaa flenssu, mutta tyrniä kun rupesin popsimahan en oo sairastanu ollenkaan.

Kyllä sitä ny ollahan tyrniää!  :icon_wink:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-